Hoooo shit wat tofquote:
bijna alles van die vent is tofquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leef weer!
[..]
Hoooo shit wat tof
Carmen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Spotify schotelt me nu Carmen voor. Dan is het echt tijd om van mijn luie reet te komen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Gisteren 2x op gesprayed en vandaag niet meer gezien
Ja dan verhuis ik naar binnen en bel ik de insectenbestrijdingquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
tenzij ze nu een soort van hazmatpak aan het naaien is voor wespen en terug komt voor wraak
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan verhuis ik naar binnen en bel ik de insectenbestrijding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef crv het volgende:
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
o haiquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leef weer!
[..]
Hoooo shit wat tof
Net gras gemaaid, zweet me het lazerusquote:
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker met vleermuisbitterballen erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
welke spullen zijn dat allemaal?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Oei de spullen die niet nat mogen worden zo eens opruimen in de tuin
Lekker wandelen in de regenquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga snel douchen kan ik tijdens de bui naar de supermarkt.
Te laatquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
Dit is eigenlijk ook niet maaibaar..... weidegrasquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen maaibaar grashoef ik ook niet te zweten.
met cavia of blijven die i de tuin? :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2x een metalen cavia ren. Gaan roesten anders.
je hebt zon robot nodigquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef crv het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook niet maaibaar..... weidegras
Cavia's houden het gras hier aardig goed kortquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen maaibaar grashoef ik ook niet te zweten.
kunstgrasquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:54 schreef crv het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook niet maaibaar..... weidegras
als ik gras had, had ik een robotquote:
en werkt het goed?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik gras had, had ik een robot
mn oom heeft er een. en die heeft 'm heel fancy in een ondergrondse garage weggewerkt
Ik ging 2 uur plat en werd uurtje terug spontaan wakkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de klok rond geslapen en ben nog steeds moe.
waarom zoveel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
dat herken ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]hij heeft er al 1 sinds dat ze op de markt kwamen. Die oudere units zijn vaak gejat. Maar deze kot met een tijdklok 30 seconden voor ie moet beginnen boven de grond.. en 30 seconden nadat ie in 't laadstation staat is ie weer verdwenen
Rijdt elke nacht rondjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:58 schreef crv het volgende:
[..]moet je dat links ook nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt voor ( voorlopig)quote:
[..]Mooi daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das wel echt vetHeb je zeker geen fimpje van?
[..]Ik zie net m'n brugwachters huisje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
vergeet de neusharen nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Mijn tanden vinden poetsen fijn, nu oorharen verwijderen.
Das van de boerquote:
ging om 1 uur ofzo plat, werd vervolgens om 6 uur-ish weer wakkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
Kan flink nat worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:53 schreef Koen66 het volgende:
ik zit zowat in precies in die donkere vlekquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kan flink nat worden.
[ afbeelding ]
Ik had een stoneravondje met vrienden (drie vrienden op minstens 1,5 meter afstand, don't worry) en meestal eindigen die rond een uur of twaalf omdat we dan alleen nog maar willen slapenquote:
Dat is zo hatelijk he. Dat je de hele week moeite hebt met op tijd voor werk opstaan en dat je op zaterdag dan 'natuurlijk' wakker wordt op dat tijdstipquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ging om 1 uur ofzo plat, werd vervolgens om 6 uur-ish weer wakker
R' dam hier. Duurt nog even.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit zowat in precies in die donkere vlek
Dan was je lijf er gewoon aan toequote:Op zaterdag 18 april 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
ow, doordeweeks wordt ik ook zo vroeg wakker, terwijl ik pas rond 10 op werk hoef te zijn. (werk tot 19)quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zo hatelijk he. Dat je de hele week moeite hebt met op tijd voor werk opstaan en dat je op zaterdag dan 'natuurlijk' wakker wordt op dat tijdstip.
eten bij de geroerbakte gerbilquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Staat er vanavond nog at op het programma in Foqueville?
Ik ga vandaag een ballenbak bouwen, dus als iemand daar in wil spelen kan dat vanaf vanavondquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Staat er vanavond nog at op het programma in Foqueville?
en dan met z'n allen eiwitten lossen bij de striptentquote:
welke striptent?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan met z'n allen eiwitten lossen bij de striptent
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een ballenbak bouwen, dus als iemand daar in wil spelen kan dat vanaf vanavond
oh ja ik kan voor morgen wel vast een varkenshaasje ontdooienquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
zometeen ribeye even uit de koelkast halen en op temp laten komen
moet alleen nog wat verzinnen voor erbij. denk pepersaus.. maar groente nog even bedenken.
Bah, waarom een striptent als er zoveel mooie vrouwen in Foqueville wonen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan met z'n allen eiwitten lossen bij de striptent
Nee de geen-zin-om-zelf-ontbijt-te-maken gerbil.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en morgen om 10u naar de gewierookte gerbil? of de gezegende gerbil?
Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
stel me bitterbal nu voor als Arnie: 'zit me niet te jennen man'
Die werken allemaal daarquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah, waarom een striptent als er zoveel mooie vrouwen in Foqueville wonen?
Gaatie weer hoor, met zijn saurusbraaierquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
misschien straks maar een karretje maken voor de bbq. ding is toch best zwaar
Alleen kijken of ik nog wielen heb
nee staat in de garagequote:Op zaterdag 18 april 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaatie weer hoor, met zijn saurusbraaierStaat dat ding nog steeds in de voortuin ja?
Ik mis de hamstergekkies in lijst. Al klinkt 'hamsterparia' ook wel leukquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
@:DaMart check dit https://www.taalbank.nl/2020/03/14/coronawoordenboek/
Dat gaat de eerste kleine uitdaging wordenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat dat een daverend succes zal worden. Zo met dat 380V hek eromheen
Ik las hamsterpastaquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de hamstergekkies in lijst. Al klinkt 'hamsterparia' ook wel leuk
ik vond "irma-effect" wel mooiquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de hamstergekkies in lijst. Al klinkt 'hamsterparia' ook wel leuk
Wasda?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"precovidium" is ook wel een leuk woord voor Scrabble.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal gaat boos op je worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
stel me bitterbal nu voor als Arnie: 'zit me niet te jennen man'
Niet ver bij mij vandaan, maar daar heb jij dan weer weinig aanquote:
ja ik moest wel meteen aan pessarium denken trouwens toen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
"precovidium" is ook wel een leuk woord voor Scrabble.
money to blowquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag lekker spulletjes uitzoeken bij de MediaMarkt.
wat allemaalquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
Even mijn rekenmachine erbij pakken...........je hebt 1322 procent meer interesse dan ikquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang uitstraling maar niet in je gootje wil gobbelen
Then your math is off.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mijn rekenmachine erbij pakken...........je hebt 1322 procent meer interesse dan ik![]()
Je bent dorpspsychiater of niet
Ik ga zo ook, kom twee muizen tekort.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Then your math is off.
Die vacature is bij mij al vervuld
Regent het?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
aan de linkerkant van terras loopt water niet weg.
Zitten er hele dekens van mos onder
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet ver bij mij vandaan, maar daar heb jij dan weer weinig aan
Lol lekker een basaltblok achter op de fiets. Maar nee moeten rond zijn wil lieveheersbeestjes stapstenen maken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pak die stenen van het havenhoofd
quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
money to blow
wat ga je uitzoeken?
je weet dat mediamarkt lang niet altijd de goedkoopste is he
Router, sound system, stofzuiger en wasdrogerquote:
ah dus je neemt de vuile was mee en een hoop stof en een Lan party Setupquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Router, sound system, stofzuiger en wasdroger![]()
.
En ja ik weet dat MediaMarkt vaak duur is. Mijn tactiek is meestal om daar spullen te testen die ik vervolgens elders bestel.
Dat is wel mijn stijl. Maar de Maas is een beetje te ver fietsen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens stenen lang de Maas gejat, stuk of 350 of zo waren het er.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kan flink nat worden.
[ afbeelding ]
Neem je de auto, kun je ook meer stenen jattenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn stijl. Maar de Maas is een beetje te ver fietsen.
Hier in de tuin zitten er zatquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga zo ook, kom twee muizen tekort.
Weet hier wel een paar plekken waar ze voor het oprapen liggen, maar dat is nog verder fietsenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zou je mooie grote ronde keien kunnen kopen? Mijn kleine tuincentrum heeft geen stenen en volgens mij de wat grotere alleen grind enzo. Zag wel bij het haantje maar geen zin in 17km fietsen vandaag.
Ik heb niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
Neem je de auto, kun je ook meer stenen jatten
Speuren op Google maps. parkje of water in de buurt, of voortuintje.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn stijl. Maar de Maas is een beetje te ver fietsen.
Lol ja dan is de Maas opeens een kippeneindje.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
Weet hier wel een paar plekken waar ze voor het oprapen liggen, maar dat is nog verder fietsen
Tja dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.
https://www.goedkoopgrind(...)-midi_bag_1000kg_07mquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.
Lol nee dat is echt veel te veel en te duur, ik heb er echt maar een paar nodig en het liefst rond.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.goedkoopgrind(...)-midi_bag_1000kg_07m
Kost wat, maar dan heb je er ook meteen veel.
grote lege rugzak mee als je gaat wandelenquote:Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee dat is echt veel te veel en te duur, ik heb er echt maar een paar nodig en het liefst rond.
Marktplaats? FB marketplace?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee dat is echt veel te veel en te duur, ik heb er echt maar een paar nodig en het liefst rond.
Maaruh, op marktplaats ofzo vragen of iemand in de omgeving er wat overheeft?quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Marktplaats? FB marketplace?
Genoeg van die mensen die er vanaf willen
Is 400 VAC tegenwoordig. Effectiever dus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat dat een daverend succes zal worden. Zo met dat 380V hek eromheen
je zou je verbazen hoeveel mensen dat doen..quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:58 schreef Fogel het volgende:
Of ergens een schanskorf openknippen en goede stenen eruit vissen. Gaat alleen weinig populair worden gok ik.
Heb ik al veel op gekeken maar die mensen bieden meestal heel veel aan, te veel, denk niet dat ik er dan een paar uit mag komen zoeken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Marktplaats? FB marketplace?
Genoeg van die mensen die er vanaf willen
nooit geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik al veel op gekeken maar die mensen bieden meestal heel veel aan, te veel, denk niet dat ik er dan een paar uit mag komen zoeken.
Volgens Buienradar is de regen in onze regio afgelastquote:
hier staat dat het regent maar het is droog :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm wel of niet richting de markt lopen. Meestal als Buienradar zegt dat het droog blijft gaat het regenen
Nu zegt ie weer lichte neerslag inderdaad. Dom systeemquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier staat dat het regent maar het is droog :p
zoiets noemen ze afschot/afwatering schat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de uitbouw schuin staat. water blijft naar rechts lopen
ja maar heb aan beide kanten afvoer, naar links gaat nietsquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoiets noemen ze afschot/afwatering schat.
dat is normaal op een 'dak(terras)'.
das toch logisch.. of loopt hij niet naar je afwatering?quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de uitbouw schuin staat. water blijft naar rechts lopen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
ik baal echt dat ik pakketje bij post punt heb laten afleveren >.<
zit nu driftig op melding te wachten dat het gereed is om af te halen.
heb links en rechts een afvoer. alles gaat naar rechtsquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch logisch.. of loopt hij niet naar je afwatering?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga een zakje cement halen. En ballonnen.
kan dat ze afschot 1 kant op hebben gemaakt en de linker afvoer als overstort zien als rechts t niet aan kan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb links en rechts een afvoer. alles gaat naar rechts
hier in de buurt meestal rond 3 uur, meestal ga ik gewoon om 4 uur en vraag dan naar pakketje, soms moeten ze hem dan eerst even "in" scannenquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
ik baal echt dat ik pakketje bij post punt heb laten afleveren >.<
zit nu driftig op melding te wachten dat het gereed is om af te halen.
ja ind e app staat af te halen vanaf 15u..quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
hier in de buurt meestal rond 3 uur, meestal ga ik gewoon om 4 uur en vraag dan naar pakketje, soms moeten ze hem dan eerst even "in" scannen
hmm ja misschien zit er een systeem achter :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan dat ze afschot 1 kant op hebben gemaakt en de linker afvoer als overstort zien als rechts t niet aan kan.
Denk het welquote:
Nee zand haal ik altijd hier achter uit de zandbak als ik cement maak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk het welkan je ze redelijk in vorm kneden als ze wat gezet hebben.
Zal wel wat langer duren voordat het hard is.
Haal trouwens niet alleen cement, maar ook zandpuur cement 'bijt'
of is hobbygips een optie?
als 't een beetje gezet is kan je 't altijd nog wat vormenquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zand haal ik altijd hier achter uit de zandbak als ik cement maak.
Gips heb ik op het werk wel, Maar moet ook watervast worden, ik heb meer vertrouwen in cement. Zit alleen te denken of de ballonnen niet te strak zijn of dat het als ik het cement erin giet wel genoeg druk geef om uit te zetten. Maar leuk om mee te experimenteren.
luistert niet heel nauwquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Doe altijd 1 deel cement 3 delen zand.
Je bent ook al een jaartje ouder.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik het laatste stuk toch met de hogedruk ga doen. mijn rug kan niet meer
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
dat schuurding maakt een geluid. tering
godverdomme zeg. denk dat heel centrum het kan horenquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]klussen maakt nou eenmaal een teringherrie.
Vanavond in het nieuws: “Woedende menigte lyncht Haagse bitterbal.”quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
godverdomme zeg. denk dat heel centrum het kan horen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond in het nieuws: “Woedende menigte lyncht Haagse bitterbal.”
vanavond in de gewonde gerbil: broodje geplette bitterbalquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond in het nieuws: “Woedende menigte lyncht Haagse bitterbal.”
quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.kookpunt.nl/n(...)vs/nl/product/35595/
de 10e kan het gebeuren
Zou etenquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanavond in de gewonde gerbil: broodje geplette bitterbal
ja dat had ik al bedacht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
ik zou die gel lekker laten zitten als ik dit zo zie hoor.
is genoeg jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
heb korrel 120,. denk dat dat ook goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:07 schreef Karzai het volgende:
Weer een stukkie verder met de keuken, gasstel biedt nog tegenstand, dus vandaag iets uit de magnetron in het restaurantZiet er goed uit chefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een stukkie verder met de keuken, gasstel biedt nog tegenstand, dus vandaag iets uit de magnetron in het restaurantoeh sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schoot door mijn hoofd en toen kon ik alleen nog maar aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli denkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah dat heb ik lang niet gegeten. op mijn laatste werk hadden ze super lekkere
ja dat spul is super lekker. hoe heb je het gemaakt?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot door mijn hoofd en toen kon ik alleen nog maar aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli aioli denken
Voor lunch en diner?:Pquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:17 schreef Karzai het volgende:
Zo even boodschappen doen, ik heb alleen nog een augurk
Weer een stukkie verder met de keuken, gasstel biedt nog tegenstand, dus vandaag iets uit de magnetron in het restaurantnetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke tegenstand met t gasstel?
hehe ik zaag alleen dingen niet thuis als het echt veel en seriematig isquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
En ik begrijp waarom Frantic planken laat zagen bij de sociale werkplaats, het hele huis ligt onder een laag zaagsel
wurxt nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik voor de lichte gaan of de donkere?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn wel Nice jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Oeeeeeh
https://nl.pepper.com/aan(...)ite-and-color-142294
Eierdooier. zonnebloemolie, limoensap, rood pepertje, tifje mosterd,10 teentjes knoflook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat spul is super lekker. hoe heb je het gemaakt?
ahquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://osmonederland.nl/terras-olie
de bankirai kleuren
Hue is duur ja.quote:
hmm heb ik allemaal niet in huis :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eierdooier. zonnebloemolie, limoensap, rood pepertje, tifje mosterd,10 teentjes knoflook.
Nog bedankt voor de verse jus, was erg lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb ik allemaal niet in huis :p
De winkels zijn nog open.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb ik allemaal niet in huis :p
Graag gedaan. Jij bedankt voor het persen :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de verse jus, was erg lekker.
Huehuequote:Op zaterdag 18 april 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jij bedankt voor het persen :p
aansluiting was niet goedquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
netjes
welke tegenstand met t gasstel?
Wie krijgt nu de fooi?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jij bedankt voor het persen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:25 schreef Karzai het volgende:
ernstig leegaugurk met boter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, met een likje wajong uit de deur.quote:
@UitStraling is wakkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zowweer genoeg hardgewerrkt vandaag. Waar is mijn zonnetje?
wat is een skillet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb een ribeye van een centimeter of 6-7 dik
en m'n skillet is er nu ookdus die wordt gelijk ingewijd. zal wel even buiten bakken en binnen eten worden als ik zo naar buiten kijk
of fornuis.. of wat dan ook voor hittebron.quote:
Spannendquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of fornuis.. of wat dan ook voor hittebron.
denk even op het fornuis en dan daarna gaar roken op 't ei.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh. dacht dat hij jouw zonnetje was
Dit. Alleen ontbreekt dat hier nogal...quote:
Wat is deze?quote:
Valt bij de gemiddelde Chinees weinig te trekkenquote:
Yep, hier ook. En geen zin om daarvoor naar Rotterdam te rijdenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit. Alleen ontbreekt dat hier nogal...
Ik heb de ramen staan zemen in de regenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:41 schreef Koen66 het volgende:
En voor de 2e keer nat worden in een regenbui
Goed zoeken tussen dat sluike schaamhaar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Valt bij de gemiddelde Chinees weinig te trekken
Hier regent het fors nu, ik sta te schuilen voor de Action, mevr Koen moest zo nodig naar binnenquote:
Prrrrrquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zoeken tussen dat sluike schaamhaar.
Zal hier ook wel losbarsten zo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier regent het fors nu, ik sta te schuilen voor de Action, mevr Koen moest zo nodig naar binnen
De Action in deze tijden. Die durftquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier regent het fors nu, ik sta te schuilen voor de Action, mevr Koen moest zo nodig naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |