Hoooo shit wat tofquote:
bijna alles van die vent is tofquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leef weer!
[..]
Hoooo shit wat tof
Carmen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Spotify schotelt me nu Carmen voor. Dan is het echt tijd om van mijn luie reet te komen.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Gisteren 2x op gesprayed en vandaag niet meer gezien
Ja dan verhuis ik naar binnen en bel ik de insectenbestrijdingquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
tenzij ze nu een soort van hazmatpak aan het naaien is voor wespen en terug komt voor wraak
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan verhuis ik naar binnen en bel ik de insectenbestrijding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:52 schreef crv het volgende:
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
o haiquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik leef weer!
[..]
Hoooo shit wat tof
Net gras gemaaid, zweet me het lazerusquote:
DNA Covid19 ontrafeld, het blijkt toch uit een Lab te komen:oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker met vleermuisbitterballen erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |