de kop dekt de lading nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:32 schreef _I het volgende:
[..]
Zit Twitter te bekijken op "Rutte". Zit geen positieve noot tussen.
dat zou prachtig zijn! dan kun je ook meteen die 1.5 in de prullenmand mikken. hoef je geen app meer ertegenaan te gooien. Klaar. Iedereen gerust.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de oplossingen. Een zelftest waarbij je jezelf al kan testen in de ochtend.
quote:
Je weet dat je niet elk nieuwsbericht hoeft te posten? Anders is een onderbouwing ook wel handig. Nu is het bijna een linkdump en trekken mensen conclusies op basis van titel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef _I het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Blijkbaar vind de NOS het niet logisch dat het gesprek nog niet heeft plaatsgevonden.
Is toch niets suggestiefs aan. Op twitter is geen positieve noot te lezen. Dat het genuanceerder ligt in de onderliggende artikelen doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]we gaan gewoon verder maar als je het artikel leest is het genuanceerder dan de kop en als jij dan eronder zet dat er niets positiefs over Rutte te melden valt is dat toch wel suggestief
België heeft een premier?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:29 schreef _I het volgende:
[..]
En ook vanuit België komen er geen positieve berichten voor onze Mark.
Maar dat is toch gewoon hoe 80% hier nieuws consumeert?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet dat je niet elk nieuwsbericht hoeft te posten? Anders is een onderbouwing ook wel handig. Nu is het bijna een linkdump en trekken mensen conclusies op basis van titel.
De hele tendens is omgeslagen? Dat merk ik helemaal niet. Misschien moet je af en toe even uit de fok- en Twitter-bubbel stappen. Ik merk dat in mijn omgeving niemand zo negatief is als de rotzooi die ik op Twitter lees, maar ik heb dan ook weinig Jensen/FVD/PVV-aanhangers in mijn ‘bubbel’.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:37 schreef _I het volgende:
[..]
De hele tendens is in twee weken omgeslagen. Zal dus wel meer druk op gelegd worden nu.
Daarom zitten er hier nu ook zoveel horeca-ondernemers en Baudet-rukkers die het succesvolle beleid van het kabinet proberen te ondermijnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon hoe 80% hier nieuws consumeert?
Op jouw Twitter vind je geen positieve noot. Dat is jouw persoonlijke bubbel, toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef _I het volgende:
[..]
Is toch niets suggestiefs aan. Op twitter is geen positieve noot te lezen. Dat het genuanceerder ligt in de onderliggende artikelen doet daar niets aan af.
Twee weken geleden waren de koppen veel positiever. Wat vreemd is, want we staan er veel beter voor en alles is redelijk meegevallen t.o.v. de voorspelde scenario's.
De positieve trend, heeft dus een negatief effect gehad. Wat vooral samenhangt met de verzorgingstehuizen en de mondkapjes. Vond het opvallend, wilde zeker geen toon zetten.
Als je zoekt op een woord, komen toch gewoon de laatste tweets naar voren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op jouw Twitter vind je geen positieve noot. Dat is jouw persoonlijke bubbel, toch?
Ik ben niet tegen een kritisch geluid. Met de verzorgingshuizen lijkt nu wel echt een inschattingsfout gemaakt te zijn, maar er is een verschil tussen kritisch en afkraken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom zitten er hier nu ook zoveel horeca-ondernemers en Baudet-rukkers die het succesvolle beleid van het kabinet proberen te ondermijnen.
Ik vind het zeer opmerkelijk, want ik zie niet een voornameiljk negatieve tendens, niet op Twitter, niet op Facebook, niet in mijn omgeving. Het zegt wellicht dan toch iets over de bril waarmee je titels van artikelen leest?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:03 schreef _I het volgende:
[..]
Als je zoekt op een woord, komen toch gewoon de laatste tweets naar voren.
Heb zelf geen twitter, dus heb ook geen bubbel aldaar.
Twitter is gewoon een anti-VVD platform. Dat is toch niet verwonderlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:03 schreef _I het volgende:
[..]
Als je zoekt op een woord, komen toch gewoon de laatste tweets naar voren.
Heb zelf geen twitter, dus heb ook geen bubbel aldaar.
Als je 'vrij' zoekt (dus niet de tijdlijn en de mensen die je zelf volgt) zie je op Twitter toch wel veel negatieve shit over Rutte en het RIVM. Maar dat is niet zo verwonderlijk, want in normale tijden is dat ook gewoon een afvoerputje waarin mensen het ongenoegen over hun eigen leven projecteren op de regering.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het zeer opmerkelijk, want ik zie niet een voornameiljk negatieve tendens, niet op Twitter, niet op Facebook, niet in mijn omgeving. Het zegt wellicht dan toch iets over de bril waarmee je titels van artikelen leest?
Probeer het eens zonder persoonlijk te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het zeer opmerkelijk, want ik zie niet een voornameiljk negatieve tendens, niet op Twitter, niet op Facebook, niet in mijn omgeving. Het zegt wellicht dan toch iets over de bril waarmee je titels van artikelen leest?
Het is sowieso niet opmerkelijk om negatieve berichten over wat of wie dan ook ergens te vinden. Mensen zijn het nooit 100% eens met een ander. Ik zie niet dat de tendens ineens volledig omgeslagen zou zijn naar 'eigenlijk alleen maar negatieve shit".quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je 'vrij' zoekt (dus niet de tijdlijn en de mensen die je zelf volgt) zie je op Twitter toch wel veel negatieve shit over Rutte en het RIVM. Maar dat is niet zo verwonderlijk, want in normale tijden is dat ook gewoon een afvoerputje waarin mensen het ongenoegen over hun eigen leven projecteren op de regering.
Ik word niet persoonlijk. Ik zeg dat ik niet terugzie wat jij vindt. Dus vraag ik of je misschien met een bepaalde vooringenomenheid (die bril dus) bepaalde stukken tekst leest. Want de interpretatie kan ook verschillen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:10 schreef _I het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder persoonlijk te worden.
En nee, heb zeker geen bril. Zoek niet specifiek op iets en beperk me ook zeker niet tot social media.
Net of mensen naar twitter naar om complimenten te uiten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:32 schreef _I het volgende:
[..]
Zit Twitter te bekijken op "Rutte". Zit geen positieve noot tussen.
Ik heb vanmorgen de FT, NY times, AD, Telegraaf, NRC, Volkskrant en diverse opinie blogs gelezen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik word niet persoonlijk. Ik zeg dat ik niet terugzie wat jij vindt. Dus vraag ik of je misschien met een bepaalde vooringenomenheid (die bril dus) bepaalde stukken tekst leest. Want de interpretatie kan ook verschillen.
Twee weken geleden waren er zat artikelen te vinden die blij waren met het beleid, met Mark de staatsman en zich goed geïnformeerd voelde door het RIVM. Kan ze nu niet vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of mensen naar twitter naar om complimenten te uiten.
Er zijn wel meer inschattingsfouten gemaakt, de vraag is door wie, hadden ze wel de juiste informatie en hebben ze keuzes gemaakt die verkeerd uitpakken of is de aanpak door foute informatie niet juist geweest, hoeveel beslissingen zijn politiek geweest ipv praktisch.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen een kritisch geluid. Met de verzorgingshuizen lijkt nu wel echt een inschattingsfout gemaakt te zijn, maar er is een verschil tussen kritisch en afkraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |