Dat is discriministisch om te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vreselijke paargewoontes van dat continent.
Jezus wat slechtquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Will Smith uit de ballenbak komen.
Je kon hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte even in paniek, wist niet hoe ik een nieuw deel moest openen op mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#trotsopjouw.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte even in paniek, wist niet hoe ik een nieuw deel moest openen op mobiel
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
keuken so farWow dat gaat snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keuken so farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
keuken so farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:haags_kwartiertje
keuken so farDaar zit schot in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt gezellig...quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je een avondje met mij op stap gaat hoor je alleen maar van dat soort kut grapjes.
kan je nog beter stappen met die kromme nie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je een avondje met mij op stap gaat hoor je alleen maar van dat soort kut grapjes.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat die hooglander er eens even heel gauw uitkomt danquote:
Mijn beeld van Haags is dat ie op die zonnebankbruine ex van Barbie lijkt. Michael ofzoiets.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat types als Haagse Barbie er wel heel hard om moeten lachen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beeld van Haags is dat ie op die zonnebankbruine ex van Barbie lijkt. Michael ofzoiets.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beeld van Haags is dat ie op die zonnebankbruine ex van Barbie lijkt. Michael ofzoiets.
Oeh gezellig!quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaah en we hebben feestje in de Sky Bar vanavond
eyoquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een Tribalquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kloptquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou pfftttt zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh gezellig!![]()
(ik zou zo graag gewoon weer even zoiets willen doen)
Oh dan zou ik ook wel even langs komen jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh gezellig!![]()
(ik zou zo graag gewoon weer even zoiets willen doen)
Geen ruimte meer op zijn 35equote:Op vrijdag 17 april 2020 19:30 schreef Ygritte het volgende:
En de namen van zijn kinderen op zijn arm
Ja van die achterlijke namen ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:30 schreef Ygritte het volgende:
En de namen van zijn kinderen op zijn arm
Airwreckahquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die achterlijke namen ookXess Xava, of LaTeeyishah of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |