Dat is discriministisch om te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vreselijke paargewoontes van dat continent.
Jezus wat slechtquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Will Smith uit de ballenbak komen.
Je kon hetquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte even in paniek, wist niet hoe ik een nieuw deel moest openen op mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#trotsopjouw.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik raakte even in paniek, wist niet hoe ik een nieuw deel moest openen op mobiel
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
keuken so farWow dat gaat snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keuken so farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
keuken so farSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@:haags_kwartiertje
keuken so farDaar zit schot in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt gezellig...quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je een avondje met mij op stap gaat hoor je alleen maar van dat soort kut grapjes.
kan je nog beter stappen met die kromme nie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je een avondje met mij op stap gaat hoor je alleen maar van dat soort kut grapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |