Buuv mag de touwtyfus krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
buuf vind dat ik niet snel genoeg ben op terras
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.quote:
Vast acute chlamydiaquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
andere buuf die thuiszorg werk doet heeft ineens hoge koorts
is dat een frituur?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.
Nee.quote:
Ik eentje denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb geen collegae waar ik het mee zou willen doen
Heel tofquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.
Die kerel blijft slechts in je buurt tot je dronken bentquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eentje denk ik. Maar ik ken mijn gewoonte van vriendschappen verpesten door seks te hebben met de persoon in kwestie (en daarbij is het ook nog een collega) dus ik deed het eens een keer niet en nu zijn we super goede vrienden
.
Wat? We zijn best vaak samen dronkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel blijft slechts in je buurt tot je dronken bent
Ooh dan is het goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? We zijn best vaak samen dronken.
Lockdown to the maxquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een melding dat een item is gelockt...door mezelf![]()
![]()
En zo gaat het al de hele dag.
Soms zelfs mét mijn vriend erbij.quote:
En daarna een moment van onbekende duur dat ze achteraf niet meer weet wat er gebeurd isquote:
en pijn in de poepertquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En daarna een moment van onbekende duur dat ze achteraf niet meer weet wat er gebeurd is
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een melding dat een item is gelockt...door mezelf![]()
![]()
En zo gaat het al de hele dag.
Oh dacht dat ik vrij had?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gewoon vanavond werken in de Gezellige Gerbil hè want ik heb hongerrrrr.
denk wat minder krokantquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou een bejaarde bitterbal eruit zien?
Vast wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je dus verwekt op een druilerige grijze herfstavond.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad? Leidschendam
2. Pizza of macaroni? Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Gezonder lijf
4. Zwart of wit ondergoed? Zwart
5. Trump of Poetin? Trump
6. Waar ben je het meest trots op? Mijn voortuin
7. Milieu of economische voorspoed? Economisch
8. Vlees of vis? Vleesch
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Tuurlijk, kan best
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet? In mijn jeugd kon dat prima dus waarom niet
Waarom staat hier een enter?
1. Welke leeftijd lijkt je het mooist in het leven? 42
2. Augurken of kappertjes? Kappertjes
3. Stel je mag een enkele wens doen, welke? Onbeperkte wensen
4. Een week bij de open haard in Schotland in de winter of een week aan het strand op Ibiza? Schotland in die omstandigheden, duh. Ibiza![]()
5. Je allermooiste boek ooit gelezen? De wereld van Sophie
6. Welke kleur hebben je kerstballen? Van alles door elkaar
7. Wat is je lievelingskledingstuk? Teva's
8. Wie is de knapste man op Aarde? Petertje Sagan
9. Sinaasappelsap of mandarijnensap? Mandarijnensap
10.Ben je tevreden over je voornaam? Tuurlijk, hoeve Ria's van onder de 70 ken jij?![]()
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 6 ofzo. Iig veel te weinig![]()
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? ¤75,- ofzo?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Nee, boeiend
4. Sporten voor, of ná het werk? Liefst nooit, maar nooit ervoor iig
5. Welke kleur heeft je bank? Greige
Waarom zijn dit maar vijf vragen en geen tien?
Vraag eens?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er niet bij geen idee dus.
Voor in dit ding dus https://www.xxl.no/helspo(...)nn/p/1135997_1_stylequote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel tof![]()
Wil nog een keer zo'n ding huren
Maar goed, ik wil echt zo belachelijk veel nog, ik moet wel 160 worden
Ja ik ken ze, supergaafquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor in dit ding dus https://www.xxl.no/helspo(...)nn/p/1135997_1_style
Ik wil ook nog veel. Eerst maar eens zien wat er van Brussel/Parijs/Amsterdam en London of Chicago (beiden in dezelfde week geboekt, moet alleen nog kiezen als er gekozen kan worden) en Singapore overblijft dit jaar
Geinigquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
O, deze had ik nog niet gedaan.
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 7
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? Na twee biertjes val ik in slaap. Dus hoeveel kosten twee biertjes en een kop koffie?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Ne
4. Sporten voor, of ná het werk? Ervoor slaap ik.
5. Welke kleur heeft je bank? Grijsgroen.
Juni/juli, juli, juli en october.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ken ze, supergaaf![]()
Wanneer zou dat allemaal zijn?
Ik zeg, zou, want geloof er geen moer van dat er nog veel door gaat dit jaar.
Ik ookquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
O, deze had ik nog niet gedaan.
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 7
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? Na twee biertjes val ik in slaap. Dus hoeveel kosten twee biertjes en een kop koffie?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Ne
4. Sporten voor, of ná het werk? Ervoor slaap ik.
5. Welke kleur heeft je bank? Grijsgroen.
Oktober misschien ja. Rest kun je wel op je buik schrijven denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juni/juli, juli, juli en october.
Voor oct heb ik nog een beeeetje hoop in ieder geval.
Vrees het ook maar we zien wel. Geld uitgeven is ook in Noorwegen geen probleemquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oktober misschien ja. Rest kun je wel op je buik schrijven denk ik
Augustus toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je dus verwekt op een druilerige grijze herfstavond.
Wat heb je gezegd? Na een fles jenever is Miep prima te handelen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Consultatiebureau belde casual om te vragen hoe het gaat hier thuis, nu met kind thuis
En strategisch tussendoor geplaatste vragen om kindermishandeling te ontdekken. Gesprekstechnieken van de dame aan de telefoon waren alleen nogal dramatisch
Maar goed, goed bedoeld wel enzo
hoe lang sta je onder invloed van die lui nadat je gebaard hebt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Consultatiebureau belde casual om te vragen hoe het gaat hier thuis, nu met kind thuis
En strategisch tussendoor geplaatste vragen om kindermishandeling te ontdekken. Gesprekstechnieken van de dame aan de telefoon waren alleen nogal dramatisch
Na een paar klappen houdt ze vanzelf haar lieve mondje dichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Na een fles jenever is Miep prima te handelen?
Ik zou dan serieus mezelf niet in kunnen houden en zeggen dat ik ze iedere ochtend met Duitse marsmuziek en een hete breinaald wakker maak.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Na een paar klappen houdt ze vanzelf haar lieve mondje dicht
Net gedaan maar die laatste vijf zijn helemaal niet van mijn hand.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vul het nou zelf ook eens in
Oh wacht heb je nu gedaan zie ik
Sjezus...quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymarsquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan serieus mezelf niet in kunnen houden en zeggen dat ik ze iedere ochtend met Duitse marsmuziek en een hete breinaald wakker maak.
Als je wilt helemaal niet (is niet verplicht), en anders tot 12 denk ik? Weet eigenlijk niet. Zijn prima lui hierquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang sta je onder invloed van die lui nadat je gebaard hebt?
Dacht dat dit over je kinderen gingquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net gedaan maar die laatste vijf zijn helemaal niet van mijn hand.
Mensen die hun kinderen mishandelen gaan dan toch gewoon niet eens, lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je wilt helemaal niet (is niet verplicht), en anders tot 12 denk ik? Weet eigenlijk niet. Zijn prima lui hier
Zitten nu natuurlijk ook wel veel kinderen in onveilige situaties thuis. Alleen filter je die er zo ook niet echt uit vrees ik
André Rieu in tha houseeeequote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymars
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!quote:
Ik ben op zoek naar die muziek waar Mark Felton veel van zijn films mee begint.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymars
plausibelquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!
Da's een dure koekoekklok.quote:
De meeste mensen starten niet bij geboorte met het idee 'kleine pasgeboren Wireshjandinho gaan we eens lekker mishandelen' en zitten dan al in het consultatiebureausysteem tegen de tijd dat ze wel overlopen of om wat voor reden kutouders worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen mishandelen gaan dan toch gewoon niet eens, lijkt me?
Had gekund!quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!
Oei, heftige vakantiequote:
Ennio 4evahquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die muziek waar Mark Felton veel van zijn films mee begint.
De naam Jesperquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jo, Johan, Jeroen, Jesper en Jessie.
Ik een Jochem, woest aantrekkelijke kerel voor het vrouwelijke geslacht maar hij laat zo vaak scheten dat hij met een dik Indo vrouwtje samen is.quote:
kennen wij dezelfde Jochemquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een Jochem, woest aantrekkelijke kerel voor het vrouwelijke geslacht maar hij laat zo vaak scheten dat hij met een dik Indo vrouwtje samen is.
Mijn Jochem verliest vaak zijn shirt in de kroeg, die trekken ze letterlijk van zijn lijf af, nou ja in 2019 dan.quote:
Ik ken een Jochenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een Jochem, woest aantrekkelijke kerel voor het vrouwelijke geslacht maar hij laat zo vaak scheten dat hij met een dik Indo vrouwtje samen is.
Kan op de IC ook hoor, anno 2020quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Jochem verliest vaak zijn shirt in de kroeg, die trekken ze letterlijk van zijn lijf af, nou ja in 2019 dan.
Penorquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
'mijn Jochem'.. ik bespeur enige jaloezie jegens die dames.
wolanda HAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken een Jochen
En ooit te maken gehad met een Wolanda
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wolanda HAHAHAHA
wollah!
hahaha ik kom niet meer bij
"ons kind is echt zoooo bijzonder hè Henk, zullen we het een bijzondere naam geven"quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken een Jochen
En ooit te maken gehad met een Wolanda
Je zei dat osmo goed was toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
'mijn Jochem'.. ik bespeur enige jaloezie jegens die dames.
Osmo heeft topspul jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zei dat osmo goed was toch?
Als ik nu geschrobt heb. nog ga schuren heeft die power gel dan nog nut?
En deze is goed toch voor hier?
https://osmoshop.nl/produ(...)-licht-006-3l-actie/
osmo is een gerenommeerd merk, heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop hetquote:
Weer 23 van de IC afquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop hetprijzig
Maar weet niet of ik dat power gel ook nog moet doen of dat ik door het schrobben die stap al heb gedaan
Je moet dit slimmer aanpakken, gewoon een kerel scoren en die dit allemaal laten doen en zelf met een fles cola in de hand toekijken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee of die power gel nog nut heeft.. denk dat je zelf moet bepalen of 't goed genoeg is na 't schuren..quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, da's een lekker deuntje, maar ken ik ook niet. Je had vroeger een docu-serie over Hitler die begon met Also Sprach Zarathustra van Richard Straussquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar die muziek waar Mark Felton veel van zijn films mee begint.
goede koop is soms wel duur koopquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop hetprijzig
Maar weet niet of ik dat power gel ook nog moet doen of dat ik door het schrobben die stap al heb gedaan
In een houten jas?quote:
mja weet nog niet hoe het er uit ziet na het schuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee of die power gel nog nut heeft.. denk dat je zelf moet bepalen of 't goed genoeg is na 't schuren..
en die olie is goed ja
Of deze eronderquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da's een lekker deuntje, maar ken ik ook niet. Je had vroeger een docu-serie over Hitler die begon met Also Sprach Zarathustra van Richard StraussDat dondert ook lekker je speakers uit
Netjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef Fogel het volgende:
Nieuwe regel in Noorwegen sinds vandaag... mensen die in quarantaine raken omdat ze domme dingen doen (zoals in Zweden hun inkopen doen terwijl je weet dat je als je teruggaat verplicht in isolatie moet) krijgen geen vergoedingen meer van de staat in die 14-daagse periode
Ja, daar was die Duitse Charlie Chaplin-imitator helemaal verzot op.quote:
Niet lakken, olie of hardwax is veel onderhoudsvriendelijker qua bijwerkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet nog niet hoe het er uit ziet na het schuren natuurlijk.
maar denk schuren ook zeker 2 dagen., dan moet ik het weer schoonmaken en dan pas die lak dus kan het ook maandag bestellen
Topquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:14 schreef Fogel het volgende:
Nieuwe regel in Noorwegen sinds vandaag... mensen die in quarantaine raken omdat ze domme dingen doen (zoals in Zweden hun inkopen doen terwijl je weet dat je als je teruggaat verplicht in isolatie moet) krijgen geen vergoedingen meer van de staat in die 14-daagse periode
Ja die had wel wat verborgen Wagneriaanse trekjes dat boefje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar was die Duitse Charlie Chaplin-imitator helemaal verzot op.
dit. al bedoel jij hardwaxolie.. Want ik zie jou geen hardwax smelten en dan aanbrengenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet lakken, olie of hardwax is veel onderhoudsvriendelijker qua bijwerken
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die had wel wat verborgen Wagneriaanse trekjes dat boefje.
Klopt. In de volksmond hardwax genoemdquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit. al bedoel jij hardwaxolie.. Want ik zie jou geen hardwax smelten en dan aanbrengen
Rolladijooooo, rolladijeejeejeeejjjquote:
blue dolphin is Osmo. maar de importeur is failliet. dus je kan hier alleen nog originele osmo krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt. In de volksmond hardwax genoemd
Dacht dat Dolphin het consumentenmerk was en Osmo professionele trouwens
Iets met rundergehakt. Wat dat iets is weet ik nog niet.quote:
geen idee.. schuif aan bij mn ma. ofja daar zit ik nu al terwijl zij aan t proefrijden zijn met een auto en ik het fort bewaak.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets met rundergehakt. Wat dat iets is weet ik nog niet.
Ahquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blue dolphin is Osmo. maar de importeur is failliet. dus je kan hier alleen nog originele osmo krijgen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. schuif aan bij mn ma. ofja daar zit ik nu al terwijl zij aan t proefrijden zijn met een auto en ik het fort bewaak.
Ik gok rundergehaktquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets met rundergehakt. Wat dat iets is weet ik nog niet.
Waarom moet ik nu denken aan je ouders die elkaar compleet uitwonen in die autoquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. schuif aan bij mn ma. ofja daar zit ik nu al terwijl zij aan t proefrijden zijn met een auto en ik het fort bewaak.
Ja, maar als lasagne, gehaktbal of weet ik veel wat.quote:
"pa maakt een proefrit met ma"quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan je ouders die elkaar compleet uitwonen in die auto
Oeh tijdje geleden wel dat ik seks in een auto gehad heb.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kebabjes op de BBQ/grillquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar als lasagne, gehaktbal of weet ik veel wat.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah![]()
Dat wist ik niet. Toen ik een keer onderhoudswax(olie) bestelde kreeg ik het in een wijndoos met plakband aan elkaar getaped thuis gestuurd, lekker profi
ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet lakken, olie of hardwax is veel onderhoudsvriendelijker qua bijwerken
denk dat die op dat gebied niet veel actie meer ondernemenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig wel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh tijdje geleden wel dat ik seks in een auto gehad heb.
Goed idee, ware het niet dat ik geen zin heb om een pad naar de BBQ en de BBQ zelf sneeuwvrij te maken.quote:
"pa maakt een proefrit met zijn nieuwe rondborstige blonde secretaresse"quote:
Ah!quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
de Nederlandse importeur labelde het om naar blue dolpain
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
"pa maakt een proefrit met zijn nieuwe rondborstige blonde secretaresse"
Wij hebben de kampeer gasgrill daarom in de keuken staan. Tjoep naar buiten en even snel grillen maarquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed idee, ware het niet dat ik geen zin heb om een pad naar de BBQ en de BBQ zelf sneeuwvrij te maken.
Of de buurman van zes huizen verder die naar karamelsigaren ruiktquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
"pa maakt een proefrit met zijn nieuwe rondborstige blonde secretaresse"
Rood?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga morgen het rode ei weer in de fik steken
de Grillende Gerbil serveert dan een dikke dry aged ribeye
Heb je weer wat vochtproblemen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Of de buurman van zes huizen verder die naar karamelsigaren ruikt
Altijdquote:
Hoezo sneeuw man. Nou nog?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed idee, ware het niet dat ik geen zin heb om een pad naar de BBQ en de BBQ zelf sneeuwvrij te maken.
ik denk dat dit heel makkelijk te klussen is van een elektronische enkelband die ze voor huisarrest gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)te-dicht-nadert.html
waarom zie ik dit als een soort blaf halsband?
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat dit heel makkelijk te klussen is van een elektronische enkelband die ze voor huisarrest gebruiken
Ik woon nu weer boven de grote rivieren. Als ik hier friet zeg krijg ik hete frituurolie in mijn gezichtquote:
Ja dat willen we ook niet natuurlijk..quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon nu weer boven de grote rivieren. Als ik hier friet zeg krijg ik hete frituurolie in mijn gezicht
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
In Foqueville heet het frites, overigens.
Pommesquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat willen we ook niet natuurlijk..
Goed zo. Daar lust ik wel een bordje vanquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
In Foqueville heet het frites, overigens.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker doorgaan en ik zet je bij UitStraling in huis met de stroom op het hek.
Wat moet ik met dat in huis?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker doorgaan en ik zet je bij UitStraling in huis met de stroom op het hek.
Braboquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Als geboren Brabo die nu in Zuid-Holland woont, kan ik met beide varianten leven.
Zei niet dat jij erbij hoeft te zittenquote:
Goed gedaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ook klaar voor vandaag. Ook de goot leeggevist
De hele dag eyo, lunchgenot, cool, nice, niet geklikt en ok aan mijn hoofd en dat op repeatquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zei niet dat jij erbij hoeft te zittenWe hebben maar 1 huis met een hek, misschien moet ik eens even een celletje bouwen
doe maar even lekker aan je collega denken Budadonisquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn laptop uitknallen. Mijn hersens staan al een paar uur uit.
Als ze knap is?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe maar even lekker aan je collega denken Budadonis
Blue balls.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe maar even lekker aan je collega denken Budadonis
Godversquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze met een voorbinddildo komt thuiswerken bij hem thuis is het Bluda
De homo sapiens zal nog heeeeeel lang elkaar niet aan durven rakenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
volledig de focus op de gast maar personeel word niet meegenomen in de afstand
https://www.omroepwest.nl(...)HcLLi4AK8IGw4q9SV8uU
En na fucking elke bestelling handschoentjes wisselen
plus de run naar het strand
zie het al voor me dat ze opengaan. mooi weer alles en iedereen naar het strand.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De homo sapiens zal nog heeeeeel lang elkaar niet aan durven raken
Lolquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze met een voorbinddildo komt thuiswerken bij hem thuis is het Bluda
Misschien een idee om de vitale medewerkers van de BV Nederland eerst te laten gaan, hebben ze wel verdiend toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie het al voor me dat ze opengaan. mooi weer alles en iedereen naar het strand.
Trimmerquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe deed je eerst je ballen dan?
Lekker.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
vanavond belt de gnoom de politie omdat ie denkt dat er een bijennest onder 'm woont.
Goeie.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n schuurmachine betekent natuurlijk: grindr
Komt.goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen stukje uitproberen
vind het wat eng :p
schuurpapier er op doenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen stukje uitproberen
vind het wat eng :p
ja misschien gaat hout wel kapotquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuurpapier er op doen
aanzetten
op hout drukken
nou eng
ABO verlopen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat heb ik ineens bizar veel ads op FOK! op mobielna elke paar posts een grote banner en gisteren niks.
nee man het is geen naaldbikhamerquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien gaat hout wel kapotheb wel een bril er bij gedaan
Ik heb geen geduld voor zulke gerechtenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
https://chickslovefood.com/recept/cola-kip/
Moet ik serieus die kip zolang in de pan doen
Twee minuten is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
https://chickslovefood.com/recept/cola-kip/
Moet ik serieus die kip zolang in de pan doen
waarom staat er dan 45 minuten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee minuten is meer dan genoeg.
45 minuten is toch niet lang joh.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom staat er dan 45 minuten.
ik heb ook stukjes ipv drumsticks
uhmquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
45 minuten is toch niet lang joh.
Wel bij die ongeduldige stuiterbal. We hebben het wel over cola he. Je giet het uit en PAS DRIE KWARTIER LATER kun je het proeven. Da's wennenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
45 minuten is toch niet lang joh.
Veel te lang.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee minuten is meer dan genoeg.
jij begrijpt mijquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel bij die ongeduldige stuiterbal. We hebben het wel over cola he. Je giet het uit en PAS DRIE KWARTIER LATER kun je het proeven. Da's wennen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het liefs recepten waar ik echt urenlang in de keuken sta als ik zin heb om uitgebreid te koken, vind ik een van de meest rustgevende bezigheden, muziekje, wijntje en friemelen maar.
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Zo ook weer terug, was ff wat planten scoren
waar?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:25 schreef Koen66 het volgende:
"planten"quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:25 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |