Buuv mag de touwtyfus krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
buuf vind dat ik niet snel genoeg ben op terras
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.quote:
Vast acute chlamydiaquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
andere buuf die thuiszorg werk doet heeft ineens hoge koorts
is dat een frituur?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.
Nee.quote:
Ik eentje denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb geen collegae waar ik het mee zou willen doen
Heel tofquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.xxl.no/helsport-lavvo-vedovn/p/1029134_2_style die gaat het worden.
Die kerel blijft slechts in je buurt tot je dronken bentquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eentje denk ik. Maar ik ken mijn gewoonte van vriendschappen verpesten door seks te hebben met de persoon in kwestie (en daarbij is het ook nog een collega) dus ik deed het eens een keer niet en nu zijn we super goede vrienden
.
Wat? We zijn best vaak samen dronkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel blijft slechts in je buurt tot je dronken bent
Ooh dan is het goedquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? We zijn best vaak samen dronken.
Lockdown to the maxquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een melding dat een item is gelockt...door mezelf![]()
![]()
En zo gaat het al de hele dag.
Soms zelfs mét mijn vriend erbij.quote:
En daarna een moment van onbekende duur dat ze achteraf niet meer weet wat er gebeurd isquote:
en pijn in de poepertquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En daarna een moment van onbekende duur dat ze achteraf niet meer weet wat er gebeurd is
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een melding dat een item is gelockt...door mezelf![]()
![]()
En zo gaat het al de hele dag.
Oh dacht dat ik vrij had?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel gewoon vanavond werken in de Gezellige Gerbil hè want ik heb hongerrrrr.
denk wat minder krokantquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou een bejaarde bitterbal eruit zien?
Vast wel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je dus verwekt op een druilerige grijze herfstavond.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef Molo het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad? Leidschendam
2. Pizza of macaroni? Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019? Gezonder lijf
4. Zwart of wit ondergoed? Zwart
5. Trump of Poetin? Trump
6. Waar ben je het meest trots op? Mijn voortuin
7. Milieu of economische voorspoed? Economisch
8. Vlees of vis? Vleesch
9. Zou je ooit een rode bank kopen? Tuurlijk, kan best
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet? In mijn jeugd kon dat prima dus waarom niet
Waarom staat hier een enter?
1. Welke leeftijd lijkt je het mooist in het leven? 42
2. Augurken of kappertjes? Kappertjes
3. Stel je mag een enkele wens doen, welke? Onbeperkte wensen
4. Een week bij de open haard in Schotland in de winter of een week aan het strand op Ibiza? Schotland in die omstandigheden, duh. Ibiza![]()
5. Je allermooiste boek ooit gelezen? De wereld van Sophie
6. Welke kleur hebben je kerstballen? Van alles door elkaar
7. Wat is je lievelingskledingstuk? Teva's
8. Wie is de knapste man op Aarde? Petertje Sagan
9. Sinaasappelsap of mandarijnensap? Mandarijnensap
10.Ben je tevreden over je voornaam? Tuurlijk, hoeve Ria's van onder de 70 ken jij?![]()
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 6 ofzo. Iig veel te weinig![]()
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? ¤75,- ofzo?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Nee, boeiend
4. Sporten voor, of ná het werk? Liefst nooit, maar nooit ervoor iig
5. Welke kleur heeft je bank? Greige
Waarom zijn dit maar vijf vragen en geen tien?
Vraag eens?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er niet bij geen idee dus.
Voor in dit ding dus https://www.xxl.no/helspo(...)nn/p/1135997_1_stylequote:Op vrijdag 17 april 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel tof![]()
Wil nog een keer zo'n ding huren
Maar goed, ik wil echt zo belachelijk veel nog, ik moet wel 160 worden
Ja ik ken ze, supergaafquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor in dit ding dus https://www.xxl.no/helspo(...)nn/p/1135997_1_style
Ik wil ook nog veel. Eerst maar eens zien wat er van Brussel/Parijs/Amsterdam en London of Chicago (beiden in dezelfde week geboekt, moet alleen nog kiezen als er gekozen kan worden) en Singapore overblijft dit jaar
Geinigquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
O, deze had ik nog niet gedaan.
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 7
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? Na twee biertjes val ik in slaap. Dus hoeveel kosten twee biertjes en een kop koffie?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Ne
4. Sporten voor, of ná het werk? Ervoor slaap ik.
5. Welke kleur heeft je bank? Grijsgroen.
Juni/juli, juli, juli en october.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ken ze, supergaaf![]()
Wanneer zou dat allemaal zijn?
Ik zeg, zou, want geloof er geen moer van dat er nog veel door gaat dit jaar.
Ik ookquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
O, deze had ik nog niet gedaan.
1. Hoeveel uren slaap je per nacht? 7
2. Hoeveel geld geef je uit met een avondje kroeg? Na twee biertjes val ik in slaap. Dus hoeveel kosten twee biertjes en een kop koffie?
3. Is een auto belangrijk voor je, als statussymbool? Ne
4. Sporten voor, of ná het werk? Ervoor slaap ik.
5. Welke kleur heeft je bank? Grijsgroen.
Oktober misschien ja. Rest kun je wel op je buik schrijven denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Juni/juli, juli, juli en october.
Voor oct heb ik nog een beeeetje hoop in ieder geval.
Vrees het ook maar we zien wel. Geld uitgeven is ook in Noorwegen geen probleemquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Oktober misschien ja. Rest kun je wel op je buik schrijven denk ik
Augustus toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je dus verwekt op een druilerige grijze herfstavond.
Wat heb je gezegd? Na een fles jenever is Miep prima te handelen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Consultatiebureau belde casual om te vragen hoe het gaat hier thuis, nu met kind thuis
En strategisch tussendoor geplaatste vragen om kindermishandeling te ontdekken. Gesprekstechnieken van de dame aan de telefoon waren alleen nogal dramatisch
Maar goed, goed bedoeld wel enzo
hoe lang sta je onder invloed van die lui nadat je gebaard hebt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Consultatiebureau belde casual om te vragen hoe het gaat hier thuis, nu met kind thuis
En strategisch tussendoor geplaatste vragen om kindermishandeling te ontdekken. Gesprekstechnieken van de dame aan de telefoon waren alleen nogal dramatisch
Na een paar klappen houdt ze vanzelf haar lieve mondje dichtquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Na een fles jenever is Miep prima te handelen?
Ik zou dan serieus mezelf niet in kunnen houden en zeggen dat ik ze iedere ochtend met Duitse marsmuziek en een hete breinaald wakker maak.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Na een paar klappen houdt ze vanzelf haar lieve mondje dicht
Net gedaan maar die laatste vijf zijn helemaal niet van mijn hand.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vul het nou zelf ook eens in
Oh wacht heb je nu gedaan zie ik
Sjezus...quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymarsquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan serieus mezelf niet in kunnen houden en zeggen dat ik ze iedere ochtend met Duitse marsmuziek en een hete breinaald wakker maak.
Als je wilt helemaal niet (is niet verplicht), en anders tot 12 denk ik? Weet eigenlijk niet. Zijn prima lui hierquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang sta je onder invloed van die lui nadat je gebaard hebt?
Dacht dat dit over je kinderen gingquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net gedaan maar die laatste vijf zijn helemaal niet van mijn hand.
Mensen die hun kinderen mishandelen gaan dan toch gewoon niet eens, lijkt me?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je wilt helemaal niet (is niet verplicht), en anders tot 12 denk ik? Weet eigenlijk niet. Zijn prima lui hier
Zitten nu natuurlijk ook wel veel kinderen in onveilige situaties thuis. Alleen filter je die er zo ook niet echt uit vrees ik
André Rieu in tha houseeeequote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymars
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!quote:
Ik ben op zoek naar die muziek waar Mark Felton veel van zijn films mee begint.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niemand slechter geworden van een portie Radetzkymars
plausibelquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!
Da's een dure koekoekklok.quote:
De meeste mensen starten niet bij geboorte met het idee 'kleine pasgeboren Wireshjandinho gaan we eens lekker mishandelen' en zitten dan al in het consultatiebureausysteem tegen de tijd dat ze wel overlopen of om wat voor reden kutouders worden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen mishandelen gaan dan toch gewoon niet eens, lijkt me?
Had gekund!quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn eigen hand bezwangerd, vijf keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |