SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Je kan ook nog matten met Haags
[ Bericht 11% gewijzigd door Filosoofert op 17-04-2020 14:44:52 ]Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:18 schreef ToT het volgende:
Ik merk de verbeterde OP nu pas op!
En dat terwijl ik het vorige deel geopend heb!
Zit toch rubber tussen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel 1,5 meter afstand houden van die naakte dames he!
Ben je op Fok! nou serieus aan het discussiëren?quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
Pffff ik geef die discussie over handschoentjes ff op.
Sommige mensen hebben echt een plaat voor de harses.
Ja uiteraard is het veiliger je handen te laten besmetten, naar huis te rijden met je besmette handen op het stuur, daar de deur open te doen, de kraan aan te raken met je besmette handen en dan je handen wassen i.p.v. te voorkomen dat het virus überhaupt op je handen komt, dat snap ik zelf ook wel!
Zo ben ik, zo rol ik, zo leef ik.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo ben ik, zo rol ik, zo leef ik.
Ja ik draag ze bij boodschappen doen; ik doe ze aan zodra ik de auto uit stap, pak het karretje, houd de handen continu op het karretje behalve als ik artikelen pak en ze bij de kassa op de lopende band zet, en het enige moment dat ze met mijn kleding in aanraking kom is als ik de pinpas uit mijn achterbroekzak haal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben je op Fok! nou serieus aan het discussiëren?
Handschoenen werken naar mijn mening niet, tenzij je er heel bewust mee omgaat.
Ik werk soms met gevaarlijke schoonmaakmiddelen die héél geconcentreerd zijn. Hiervoor trek ik ook handschoenen aan. Ik weet echter dondersgoed dat ik daarna niet met die handschoenen iets anders aan moest raken, ook niet met mijn handen, ook niet even mijn trui goed doen ofzo.
En dat is wat er bij veel mensen aan ontbreekt.
Ontsmetten heb ik eerst erg vaak gedaan, maar m'n klauwen gaan er echt van naar de klote. De handschoentjes zijn om dat iets minder vaak te hoeven doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:33 schreef Filosoofert het volgende:
Nu draag ik géén handschoenen in de supermarkt. Ik ontsmet ze zodra ik naar buiten loop, en hou rekening met alle aanrakingen tot ik ze ontsmet heb.
Dat werkt natuurlijk perfect en totaal niet averechts.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik draag ze bij boodschappen doen; ik doe ze aan zodra ik de auto uit stap, pak het karretje, houd de handen continu op het karretje behalve als ik artikelen pak en ze bij de kassa op de lopende band zet, en het enige moment dat ze met mijn kleding in aanraking kom is als ik de pinpas uit mijn achterbroekzak haal.
Bij de auto doe ik 1 handschoen uit voor aan het randje bij de pols te trekken zonder de pols aan te raken, en met die hand open ik de auto. Vervolgens laad ik de boodschappen in (die ik idd wel eerder met de handschoenen heb aangeraakt, maar ik ga de boodschappen voorlopig nog niet met chloordoekjes schoonmaken).
Het karretje raak ik verder niet meer met die hand aan als ik 'm terug breng en vervolgens trek ik de andere handschoen ook voorzichtig uit op dezelfde manier.
Die zijn nu allebei binnenstebuiten en die gooi ik dan in de vuilnisbak.
Maar dat zou volgens diegene allemaal averechts werken en andere mensen in gevaar brengen.
Ik heb gelukkig genoeg eelt en lelijke mannenklauwen dus dat boeit niet zoquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ontsmetten heb ik eerst erg vaak gedaan, maar m'n klauwen gaan er echt van naar de klote. De handschoentjes zijn om dat iets minder vaak te hoeven doen.
Pics?!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk perfect en totaal niet averechts.
[..]
Ik heb gelukkig genoeg eelt en lelijke mannenklauwen dus dat boeit niet zo
Dat doe ik bij thuiskomst wel. Verneukt m'n handen minder dan steeds die hand-gel. Maar ik heb dan wel minder het idee dat ik de hele auto zit te besmetten enzo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet je alsnog je handjes wassen he
quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat doe ik bij thuiskomst wel. Verneukt m'n handen minder dan steeds die hand-gel. Maar ik heb dan wel minder het idee dat ik de hele auto zit te besmetten enzo.
Ja eelt heb ik niet op de achterkant van mijn handen, en dat wordt dus erg rauw door dat alcohol er steeds op. Valt niet tegenop te smeren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk perfect en totaal niet averechts.
[..]
Ik heb gelukkig genoeg eelt en lelijke mannenklauwen dus dat boeit niet zo
quote:
Nee zou je nog sturen weet je nog 0619427667quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:41 schreef Amee het volgende:
Betekent dat dat mijn nudes in die Show Palace staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |