Bijzonder hč?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dit wil ik. Dan kan ik eindelijk Tommy en/of Tuppence aanschaffen
Awwwquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kat inruilen voor een hond en gaan werken bij Ben & Jerry's.
https://www.benjerry.com/about-us/our-k9-5ers
Als je niet oppast lig je er zo uitquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zo weer een videocall waar ik kan melden dat ik gisteren weinig heb gedaan en vandaag nog minder
Dank voor deze opbeurende mededelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je niet oppast lig je er zo uit
Juistquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Amerikaanse imitatiebeatles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank voor deze opbeurende mededeling
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
![]()
![]()
ChickiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Best leuke liedjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Juist
Ik word er altijd heel vrolijk van
![]()
![]()
loopt naadloos over in het vloerkleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ik had je poezenonesie verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn ook allemaal fluffy/aaibare stofjes. D'n kerel noemt de trui ook wel m'n "koekiemonstertrui".quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
loopt naadloos over in het vloerkleed.
Ik heb geen plannen 100 te worden. Eerste 3 doelen wel al gehaald dus nu op naar doel nummer 4, de 40. Einddoel is de 60. Dat halen klinkt wel als de jackpot winnenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat krijg je over een jaartje of 70 wel
Waarom las ik tietjes?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vraag je toch niet aan een man?
Je kunt voor je kat als straf No Milk Today van Herman's Hermits spelenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Blijft lekker hangen altijd, net als de Hollies P
Had gekund, maar die moest van de week al na een uur verwisseld, want ochtendzon in m'n hok.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik had je poezenonesie verwacht
Ik heb ‘heel druk bezig lijken’ inmiddels tot eens kunst verheven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zo weer een videocall waar ik kan melden dat ik gisteren weinig heb gedaan en vandaag nog minder
Mijn overgrootvader is 99 geworden, ging een paar weken voor zijn 100e verjaardag dood.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen 100 te worden. Eerste 3 doelen wel al gehaald dus nu op naar doel nummer 4, de 40. Einddoel is de 60. Dat halen klinkt wel als de jackpot winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |