oeh, ik dacht 9. even checken.quote:
Ik heb net nog mijn kat op de gang gezetquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Judge Muck is wel streng hoor.
Als ik dan van mijn vrouw verhalen hoor van hoe het er nu in het ziekenhuis aan toe gaat, weet ik wel dat al die maatregelen gewoon nodig zijn, maar het benauwt me soms wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kleine. Maar ik ben vooral de lange dagen alleen zat.
nee is aan het einde van de middag weer terug gekomen gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is bovengnoom nog weg eigenlijk?
heb je heel dat terras op je knietjes zitten boenen, komt er vandaag een schuurmachine. Wat?quote:
Je had secondelijm in zijn sleutelgat moeten spuiten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is aan het einde van de middag weer terug gekomen gisteren
ja schuren moet toch ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je heel dat terras op je knietjes zitten boenen, komt er vandaag een schuurmachine. Wat?
ik heb even getwijfeld ja voor zijn deur ;pquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had secondelijm in zijn sleutelgat moeten spuiten.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:06 schreef Nick1975 het volgende:
Ik was van de week in het Maasstadziekenhuis en het viel me op dat veel personeel geen mondkapje had. Bij de lokale huisartsenpost wel iedereen. Fijne huisarts heb ik trouwens. Al een tijdje niet gesproken. Moet je ook maar mazzel mee hebben.
https://nl.wikihow.com/Je-buurman-irriterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even getwijfeld ja voor zijn deur ;p
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikihow.com/Je-buurman-irriteren
Hey ghaneesseksstrandgodquote:
Ja echt geluk mee en haar hulppieten zijn ook allemaal correcte mensen. Goeie selectieprocedure daar. Zijn toch vertrouwenspersonen, dan is het goed daar open en makkelijk mee te kunnen communiceren.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:12 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja echt geluk mee en haar hulppieten zijn ook allemaal correcte mensen. Goeie selectieprocedure daar. Zijn toch vertrouwenspersonen, dan is het goed daar open en makkelijk mee te kunnen communiceren.
Niet gevraagd om koffie en cake.quote:
Is het nog een beetje kutweer daar? Ik zag je alweer hopen in wkn.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb net nog mijn kat op de gang gezet
Artikel gelezen over een kantoorhont, schijnt goed te werken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:10 schreef Muck het volgende:
Het mooie van thuiswerken:
Mijn kat ligt KEIHARD te snurken naast me. Dat gebeurt nooit op kantoor
Nee dit is prima te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is het nog een beetje kutweer daar? Ik zag je alweer hopen in wkn.
Ben alweer vier dagen nuchter ja. Valt me altijd weer op wat een weekje alcoholvrij voor wonderen kan doenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je wel hebben hoor, hunk
Kat inruilen voor een hond en gaan werken bij Ben & Jerry's.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:10 schreef Muck het volgende:
Het mooie van thuiswerken:
Mijn kat ligt KEIHARD te snurken naast me. Dat gebeurt nooit op kantoor
Dat krijg je over een jaartje of 70 welquote:
Plaatsen met een kantoorhont mijd ik zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Artikel gelezen over een kantoorhont, schijnt goed te werken.
Ja lekker he?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben alweer vier dagen nuchter ja. Valt me altijd weer op wat een weekje alcoholvrij voor wonderen kan doen
Ze probeerde mijn havermout op te etenquote:
Nou hopen dat het zo maar mag blijven ouwe dibbes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |