Interessante wapenkeuze.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak jij de cola, zoek ik alvast een riek, gaan we revolutie plegen.
Nog een weekje met dezelfde?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, vandaag geen schone onderbroek, kan niet bij mijn kledingkasr, staan allemaal apparaten voor
Gewoon binnenstebuiten dragen vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Moin, vandaag geen schone onderbroek, kan niet bij mijn kledingkasr, staan allemaal apparaten voor
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij een superstrakke glimmende legging en verder niets, ik mijn tartan.
ja, dat was eigenlijk niet bij te houden..quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het wegmisbruikers was dan, waar de topics zo bizar snel gingen
Ik kom vanavond niet eten in de Gladde Gerbil.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Geurende gerbilquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom vanavond niet eten in de Gladde Gerbil.
is het de bedoeling dat ik de burgermeeser neerknuppel met een fles cola in een strakke legging?quote:
Vervelingquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was eigenlijk niet bij te houden..
wat brengt jou hier?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ik de burgermeeser neerknuppel met een fles cola in een strakke legging?
Het werktquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
Mee ze hopen dat buda afgeleid is door die lipleesbroek en dat ie dan zo gevangen gezet kan worden zonder geknuppel
En meteen onmisbaar als dorpsarchitecte.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VervelingEn het was zo gezellig dat ik ben blijven hangen
Dan zet ik er tweequote:Op vrijdag 17 april 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit zegt met een liefdevolle snik in je stem, dus ik zal niet noten
10! 10! 10! 10! 10! 10!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |