Drie delen? Ik had gedacht dat het er acht ofzo moesten worden, als ik zie hoe ambitieus midgar en de opening al is neergezet, maar goed, het is ook wel lastig allemaal in perspectief te krijgen. Ik heb met deze titel toch een beetje wat ik vaak heb met grote producties op netflix enzo, geen zin om straks heel lang te wachten op een nieuw deel en de feeling met het verhaal een beetje kwijt te raken. Die tien jaar zit ik wel uit.quote:Op maandag 20 april 2020 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, dat valt ook wel mee. Het voelt heel groot, maar eigenlijk gebeurt er niet heel veel daarzo.
Om antwoord te geven op je vraag: Nee, geen idee. Volgens mij denkt iedereen dat het drie delen worden. Misschien omdat er ook drie discs waren voor het origineel? En voordat alles compleet is zijn we 10 jaar verder vrees ik
[..]
Nee ik wacht op een goede sale net als FFVII.quote:Op maandag 20 april 2020 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je daarvoor ja? Ben erg benieuwd naar je ervaringen! Zolang story spoilers maar in spoiler tags gaan
Sony plsquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 06:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat ik Cactuar en Chocobo Chick niet gedownload heb. 😕
Niet bij stilgestaan.
Ik heb de cd geluisterdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb je nu dik betaald voor eens pecial edition en de specials niet gebruikt?
Ja daar was ik een uur mee bezig. Alsnog minder dan die shinra vr top secrets fight trophy. Uren mee bezig geweest om die te halen. Die limit break accessory die je krijgt maakte de laatste paar hard mode chapters wel haalbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Die pullups challenge though
FFVIIR gaat geen tien miljoen halen anders. Of bedoel je dat ook met 'ouch'quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik las vandaag hoe enorm succes FF7 Remake is. In drie dagen 3.5 miljoen exemplaren verkocht. Terwijl de originele Final fantasy in 8 jaar 10 miljoen exemplaren heeft verkocht. ouch!!
Vanuit het origineel gezien, begint de open wereld wanneer je Midgar verlaat, het zou mij verbazen als FF7 Remake deel twee niet een open wereld is. Verder was het verhaal al steen goed, maar nu men er veel dieper op in gaat is het verhaal van FF7 alleen maar mooier geworden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:04 schreef StretchingKoala het volgende:
Gisteren normal mode FF7 remake uitgespeeld. Vond het toch wat te linear allemaal maar na het einde snap ik wel waarom.
Ik ben fan van de open world zoals deel 12, maar het verhaal van 7 blijft toch wel echt top.
Nu maar de end game stuff maar eens doen, grafisch en combat technish is het toch wel erg mooi hoor.
Was even wennen, maar het is toch wel stuk actiever dan andere delen.
Geen idee of FF7 remake de 10 miljoen gaat halen, ik vond het gewoon opmerkelijk dat Remake in 3 dagen tijd 33% van de 10 miljoen al te pakken heeft. Maar ja 2020 is natuurlijk anders met playstore en veel meer gamers over de hele wereld.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFVIIR gaat geen tien miljoen halen anders. Of bedoel je dat ook met 'ouch'
Valt wel mee. Final Fantasy was in 1997 een niche game buiten Japan en er waren relatief gezien veel minder gamers. Final Fantasy VII verkocht bijvoorbeeld twee miljoen stuks in drie dagen alleen al in Japan in 1997.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 10:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Geen idee of FF7 remake de 10 miljoen gaat halen, ik vond het gewoon opmerkelijk dat Remake in 3 dagen tijd 33% van de 10 miljoen al te pakken heeft. Maar ja 2020 is natuurlijk anders met playstore en veel meer gamers over de hele wereld.
GENOTquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:51 schreef Aether het volgende:
Disney Is Reportedly Developing A Television Series For Kingdom Hearts, Possibly On Its Disney+ Streaming Service
https://happygamer.com/di(...)aming-service-67224/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |