abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 april 2020 @ 19:24:03 #1
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192653239
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.

Las Vegas na 9 minuten "mayhem":


:)
Go.
pi_192653995
#teamEttoVanBelgie
  donderdag 16 april 2020 @ 20:41:15 #3
80382 manny
30 is best veel
pi_192654966
quote:
6s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:56 schreef BroesWillems het volgende:
#teamEttoVanBelgie
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 16 april 2020 @ 21:06:57 #4
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192655452
Oh, er is een of andere wedstrijd of zo?
  vrijdag 17 april 2020 @ 20:14:26 #5
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192672971
Zag de vraag een tijdje geleden hier volgens mij ergens voorbijkomen en vond hem meer dan terecht:

Waar zijn alle mass shootings en terreuraanslagen plotseling gebleven? Corona deed zijn intrede en als sneeuw voor de zon zijn dat soort gebeurtenissen uit het nieuws verdwenen. Staan de moslimterroristen en rechts radicale of incel lone wolfs ineens on hold of zo? Zitten die ook braaf thuis te zitten?
  vrijdag 17 april 2020 @ 20:34:20 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192673353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef kontkapje het volgende:
Zag de vraag een tijdje geleden hier volgens mij ergens voorbijkomen en vond hem meer dan terecht:

Waar zijn alle mass shootings en terreuraanslagen plotseling gebleven? Corona deed zijn intrede en als sneeuw voor de zon zijn dat soort gebeurtenissen uit het nieuws verdwenen. Staan de moslimterroristen en rechts radicale of incel lone wolfs ineens on hold of zo? Zitten die ook braaf thuis te zitten?
Social distancing.. iedereen zit thuis dan wordt het lastig op een massa in te rijden of erop los te knallen. Buiten dit willen terroristen ook geen corona krijgen die blijven nu liever thuis. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 april 2020 @ 21:06:00 #7
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192674014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Social distancing.. iedereen zit thuis dan wordt het lastig op een massa in te rijden of erop los te knallen. Buiten dit willen terroristen ook geen corona krijgen die blijven nu liever thuis. :o
Ja, ik denk het ook. :D
pi_192674949
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Social distancing.. iedereen zit thuis dan wordt het lastig op een massa in te rijden of erop los te knallen. Buiten dit willen terroristen ook geen corona krijgen die blijven nu liever thuis. :o
Ze zijn allemaal dood gegaan omdat ze geen 1,5 m aftstand hebben genomen.

BREAKING !!!!
Invisible killer virus wipes out muslim terror groups!!!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 18 april 2020 @ 09:22:26 #9
80382 manny
30 is best veel
pi_192680314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef kontkapje het volgende:
Zag de vraag een tijdje geleden hier volgens mij ergens voorbijkomen en vond hem meer dan terecht:

Waar zijn alle mass shootings en terreuraanslagen plotseling gebleven? Corona deed zijn intrede en als sneeuw voor de zon zijn dat soort gebeurtenissen uit het nieuws verdwenen. Staan de moslimterroristen en rechts radicale of incel lone wolfs ineens on hold of zo? Zitten die ook braaf thuis te zitten?
en ook al minder verkeersongelukken. wie zou daar achter zitten?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 18 april 2020 @ 10:07:34 #10
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192680771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 09:22 schreef manny het volgende:

[..]

en ook al minder verkeersongelukken. wie zou daar achter zitten?
Je snapt het verschil niet tussen opzet en een ongeluk?
  Moderator zaterdag 18 april 2020 @ 17:14:46 #11
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192686051
Op Holocaust ontkenning staat een ban.
Wees gewaarschuwd.
A child is born with no state of mind.
  maandag 20 april 2020 @ 20:59:16 #12
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192722210
Facebook Working With State Governments to Take Down Coronavirus Lockdown Protest Announcements

De regering in de VS en Facebook werken nu dus samen om te voorkomen dat de mensen zich organiseren tegen het overheidsbeleid.

Zorgelijk. Dit lijkt me niet de bedoeling van een dergelijk platform. Beter trekt Facebook nu de conclusie dat ze zich op zeer glad ijs bevinden en trekken ze de stekker er zelf helemaal uit.
  maandag 20 april 2020 @ 21:39:42 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192723262
quote:
15s.gif Op maandag 20 april 2020 20:59 schreef kontkapje het volgende:
Facebook Working With State Governments to Take Down Coronavirus Lockdown Protest Announcements

De regering in de VS en Facebook werken nu dus samen om te voorkomen dat de mensen zich organiseren tegen het overheidsbeleid.

Zorgelijk. Dit lijkt me niet de bedoeling van een dergelijk platform. Beter trekt Facebook nu de conclusie dat ze zich op zeer glad ijs bevinden en trekken ze de stekker er zelf helemaal uit.
Protesteren op 1.5m van elkaar lijkt me sowieso lastig maar ik zag dat men in Israël het op deze manier voor elkaar heeft gekregen, social distance protest apart om te zien. Zo kunnen er ook minder snel calamiteiten uitbreken, dat is weer mooi meegenomen.

Wie gebruikt nou Facebook nog, heeft FB niet zijn beste tijd gehad? Zorgelijk is het wel inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 april 2020 @ 21:45:27 #14
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192723413
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Protesteren op 1.5m van elkaar lijkt me sowieso lastig maar ik zag dat men in Israël het op deze manier voor elkaar heeft gekregen, social distance protest apart om te zien. Zo kunnen er ook minder snel calamiteiten uitbreken, dat is weer mooi meegenomen.

Wie gebruikt nou Facebook nog, heeft FB niet zijn beste tijd gehad? Zorgelijk is het wel inderdaad.
Toch nog ongeveer 1.7 miljard mensen, lees ik net.

Ik ben er al jaren vanaf.
pi_192723515
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Toch nog ongeveer 1.7 miljard mensen, lees ik net.

Ik ben er al jaren vanaf.
'Faecesbook' heb ik ook ergens gelezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Beste debater 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 01:45:29 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192726268
quote:
15s.gif Op maandag 20 april 2020 20:59 schreef kontkapje het volgende:
Facebook Working With State Governments to Take Down Coronavirus Lockdown Protest Announcements

De regering in de VS en Facebook werken nu dus samen om te voorkomen dat de mensen zich organiseren tegen het overheidsbeleid.

Zorgelijk. Dit lijkt me niet de bedoeling van een dergelijk platform. Beter trekt Facebook nu de conclusie dat ze zich op zeer glad ijs bevinden en trekken ze de stekker er zelf helemaal uit.
En dat doen ze om te voorkomen dat dat virus nog schadelijker wordt dan het nu al is. Maar ergens weten complotdenkers het zo te verdraaien dat dit niet een goede maatregel is die duizenden levens beschermt, maar een sinistere 'aanval op de vrijheid' omdat je een paar weken niet naar de kroeg mag. Dat een privaat bedrijf als Facebook daar voor kiest is niet alleen haar goed recht, het is ook gewoon fatsoenlijk dat je als bedrijf niet mee wil werken aan het faciliteren van zaken die schadelijk zijn voor het publiek domein en de volksgezondheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192726292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef kontkapje het volgende:
Zag de vraag een tijdje geleden hier volgens mij ergens voorbijkomen en vond hem meer dan terecht:

Waar zijn alle mass shootings en terreuraanslagen plotseling gebleven? Corona deed zijn intrede en als sneeuw voor de zon zijn dat soort gebeurtenissen uit het nieuws verdwenen. Staan de moslimterroristen en rechts radicale of incel lone wolfs ineens on hold of zo? Zitten die ook braaf thuis te zitten?
https://edition.cnn.com/2(...)ng-monday/index.html

Verder is het natuurlijk vrij logisch dat er geen mass shootings zijn als iedereen thuis zit, dat is toch logisch? Zelfs als de schutters niet "braaf thuis zitten" heb je alsnog mensen nodig om te schieten voor het een mass shooting kan worden. 8)7
  dinsdag 21 april 2020 @ 08:38:11 #18
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192727485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 02:03 schreef illusions het volgende:

[..]

https://edition.cnn.com/2(...)ng-monday/index.html

Verder is het natuurlijk vrij logisch dat er geen mass shootings zijn als iedereen thuis zit, dat is toch logisch? Zelfs als de schutters niet "braaf thuis zitten" heb je alsnog mensen nodig om te schieten voor het een mass shooting kan worden. 8)7
Geeft een link naar een artikel over een recente mass shooting en zegt vervolgens dat het logisch is dat er geen nu geen mass shootings zijn. :')
  dinsdag 21 april 2020 @ 08:59:11 #19
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192727661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 01:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En dat doen ze om te voorkomen dat dat virus nog schadelijker wordt dan het nu al is. Maar ergens weten complotdenkers het zo te verdraaien dat dit niet een goede maatregel is die duizenden levens beschermt, maar een sinistere 'aanval op de vrijheid' omdat je een paar weken niet naar de kroeg mag. Dat een privaat bedrijf als Facebook daar voor kiest is niet alleen haar goed recht, het is ook gewoon fatsoenlijk dat je als bedrijf niet mee wil werken aan het faciliteren van zaken die schadelijk zijn voor het publiek domein en de volksgezondheid.
Dus de gevolgen van wat er nu gebeurt zijn peanuts? Je mag alleen een paar weken niet naar de kroeg? :') Dat is ook de reden dat die mensen zich willen organiseren en de straat op gaan. Ze willen naar de kroeg.
pi_192730062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:38 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Geeft een link naar een artikel over een recente mass shooting en zegt vervolgens dat het logisch is dat er geen nu geen mass shootings zijn. :')
Je snapt echt niet waarom het nu moeilijker is om een mass shooting te plegen terwijl vrijwel de hele wereld op lockdown is? :D
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:03:09 #21
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192730599
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Je snapt echt niet waarom het nu moeilijker is om een mass shooting te plegen terwijl vrijwel de hele wereld op lockdown is? :D
Wat een onzin. Genoeg plekken waar gewoon nog veel mensen bij elkaar komen. Zit alleen vaak een metertje afstand tussen de mensen, althans dat proberen ze.

Bij de supermarkten staan mensen vaak allemaal in een rijtje te wachten. Kun je makkelijk op losgaan als je dat zou willen.

Jouw post sloeg gewoon nergens op.
pi_192730622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:03 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Genoeg plekken waar gewoon nog veel mensen bij elkaar komen. Zit alleen vaak een metertje afstand tussen de mensen, althans dat proberen ze.

Bij de supermarkten staan mensen vaak allemaal in een rijtje te wachten. Kun je makkelijk op losgaan als je dat zou willen.

Jouw post sloeg gewoon nergens op.
Ok. Dan wel. Wat is je punt precies? :')
pi_192730675
De hele wereld is in modus "#stayathome" en meneer vindt het apart dat er minder mass shootings zijn. Maar als je er dan eentje laat zien, dan is het ook weer niet goed. Maar een punt is er verder niet. 8)7
  dinsdag 21 april 2020 @ 12:08:02 #24
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192730687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:06 schreef illusions het volgende:
De hele wereld is in modus "#stayathome" en meneer vindt het apart dat er minder mass shootings zijn. Maar als je er dan eentje laat zien, dan is het ook weer niet goed. Maar een punt is er verder niet. 8)7
Er is heel lang niets gebeurt op dit vlak. Tot mensen op social media het op begon te vallen en toen had je er ineens weer eentje.
pi_192730694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:08 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Er is heel lang niets gebeurt op dit vlak. Tot mensen op social media het op begon te vallen en toen had je er ineens weer eentje.
Dan moet het wel een complot zijn. :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')