ik had vandaag een idee terwijl ik mijn duivenhokken aan het schoonmaken was, is het misschien een idee om een postduivenhouders forum op te richten hier op fok?
er zijn er heel veel in nederland, het zou misschien wel heel erg veel bezoekers aantrekken en het is ook vernieuwend. er is niet zoveel voor duivenmelkers op internet te vinden. in ieder geval nog geen forum voor zover ik weet.
laat me svp weten hoe jullie over dit idee denken.
quote:Het buitenlands fruit hoort daar ook niet tussen.
Op donderdag 16 januari 2003 13:03 schreef David Letterman het volgende:
kan toch gewoon in F&F???of zie ik dat verkeerd?
quote:wat is F&F?
Op donderdag 16 januari 2003 13:03 schreef David Letterman het volgende:
kan toch gewoon in F&F???of zie ik dat verkeerd?
inderdaad broeden is ook een hele kunst op zich om goeie jongen te krijgen. (antwoord op andere poster)
quote:wel de Zuid-Amerikaanse gespikkelde giftige dwerghamster....
Op donderdag 16 januari 2003 13:05 schreef Kling het volgende:[..]
Het buitenlands fruit hoort daar ook niet tussen.
ff zonder dollen, ik denk dat er weinig animo is voor een apart forum...
quote:als ik daar met anderen over postduiven mag praten vind ik dat ook heel leuk, ik denk alleen dat veel duivenmelkers even over de brug heen moeten om op een forum over hun hobby te praten.
Op donderdag 16 januari 2003 13:06 schreef David Letterman het volgende:
Flora en Fauna...
een speciaal duivenmelkers forum zou hiervoor ideaal zijn, want als postduivenhouders eenmaal beginnen te praten kunnen ze hier erg lang over doorgaan. er is nou eenmaal zoveel over te praten! medicatie, broeden, vluchten (korte vluchten en de vont), hokkenbouw, ringen en eigendomsbewijzen, soorten voer/voeding, er komt echt veel meer bij kijken dan je op eerste gezicht zou denken.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:35]
quote:hou jij van punnikken dan? mijn moeder was daar vroeger altijd gek op, heeft ze nog eens een sjaal voor me gepunnikt (of was het nou haken?) in de kleuren van mijn favoriete voetbalclub TYBB. (The yellow black boys)
Op donderdag 16 januari 2003 13:14 schreef Ripley het volgende:
Is er al een update over het punnikforum?.
quote:ja maar we hebben het nu niet over punnikken, kunnen we svp weer verder gaan over een eventueel postduivenhouders forum?
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Oorlog84 het volgende:
Je kan er ook een centraal topic van maken in een of ander subforum.
dank u.
quote:weet ik niet, maar dat kan je toch wel ff in de groep daar gooien...
Op donderdag 16 januari 2003 13:14 schreef Ripley het volgende:
Is er al een update over het punnikforum?.
quote:Maar win eerst maar eens een grote prijs met de duivensport!
Op donderdag 16 januari 2003 13:02 schreef krelis het volgende:
hoi,ik had vandaag een idee terwijl ik mijn duivenhokken aan het schoonmaken was, is het misschien een idee om een postduivenhouders forum op te richten hier op fok?
er zijn er heel veel in nederland, het zou misschien wel heel erg veel bezoekers aantrekken en het is ook vernieuwend. er is niet zoveel voor duivenmelkers op internet te vinden. in ieder geval nog geen forum voor zover ik weet.
laat me svp weten hoe jullie over dit idee denken.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Oorlog84 het volgende:
Je kan er ook een centraal topic van maken
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:43]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:45]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:49]
quote:ik heb al twee keer een auto gewonnen en ben 5 keer eerste van mijn afdeling geweest.
Op donderdag 16 januari 2003 13:19 schreef Oorlog84 het volgende:
Maar win eerst maar eens een grote prijs met de duivensport!Misschien dat het dan meer mensen gaat aanspreken.
kunnen de grapjes en het geslowchat svp tot een minimum beperkt worden?
dank u.
quote:Ja hoor, weet jij nog een lekker duivenrecept?
Op donderdag 16 januari 2003 13:38 schreef krelis het volgende:kunnen de grapjes en het geslowchat svp tot een minimum beperkt worden?
quote:Dat heeft 'Het Keldertje' niet weerhouden om in het bestaan gebracht te worden.
Op donderdag 16 januari 2003 13:07 schreef David Letterman het volgende:
ff zonder dollen, ik denk dat er weinig animo is voor een apart forum...
quote:http://www.xquis.com/products/_nl/duifje.htm
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ja hoor, weet jij nog een lekker duivenrecept?
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:45 schreef Kling het volgende:[..]
http://www.xquis.com/products/_nl/duifje.htm
quote:Er staan alleen recepten voor jongen duiven..
Duif wordt zowel heel als in delen verkocht. Bovendien kan u van het ontvleesd karkas, net zoals bij kip, een bouillon trekken. Men rekent 1 duif per persoon
Kan nix vinden over de duiven die men normaliter gewoon diervriendelijk de nek omdraait..
Die nix opleveren voor de *duivenliefhebber*
quote:wat een enorme grapjas ben jij.
Op donderdag 16 januari 2003 14:07 schreef Loedertje het volgende:
Er staan alleen recepten voor jongen duiven..Kan nix vinden over de duiven die men normaliter gewoon diervriendelijk
de nek omdraait..
Die nix opleveren voor de *duivenliefhebber*
ik heb zelf ook wel eens duif gegeten en smaakt best lekker hoor. kunnen we nu weer ontopic verder?
ik heb gezegd dat je grappig bent, dus lijkt mij nu wel weer een mogelijkheid.
quote:omdat een duif altijd vanaf een andere plek naar huis gaat. je kan dus niet zeggen vanaf het ene duivenhok met eigen duif van vlieg naar boer geurts want dat snapt zo'n beestje niet. dan zou je alle duiven moeten uitwisselen onder melkers en dat wordt dan heel moeilijk, vooral omdat ze met een paar dagen al overgewent zijn. (dan vliegen ze dus alleen nog maar op het "nieuwe" hok.)
Op donderdag 16 januari 2003 18:29 schreef Furby het volgende:
Waarom praten postduivenmelkers niet via duivenpost met elkaar maar moet het weer via een medium als internet eigenlijk ?
verder kunnen er maar hele kleine briefjes aan zo'n duifje, meer kan die niet tillen. ik heb het wel eens gedaan vanaf een vakantiebestemming met 1 of 2 duiven wil het wel, en een regel per keer, maar dan houdt het feest echt op.
Kun je kijken of het loopt of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:38]
quote:nee die voor mij zijn vooral eigenlijk standaard postduiven zeg maar. een kennis van mij probeert puur zwarte duiven te fokken en daar neem ik er ook vaak van over (hij doet ze weg als ze een streepje blauw nog hebben etc) dat zijn echt hele goeie duiven.
Op donderdag 16 januari 2003 19:13 schreef Furby het volgende:
Heb jij ook tuimelaars ?
ik heb ook een tijd lang met bisselingen-jongen gefokt en die van eierkamp (ja die van de meubelboulevard ook) maar die bevielen me uiteindelijk minder.
quote:dank je wel! ik hoop dat het wat wordt. een centraal postduiven topic zou ook erg leuk zijn.
Op donderdag 16 januari 2003 22:31 schreef yvonne het volgende:
Hier kunnen inkie en bluezz ook meedenken met je, succes.
quote:Die heb je al...
Op donderdag 16 januari 2003 22:42 schreef krelis het volgende:[..]
dank je wel! ik hoop dat het wat wordt. een centraal postduiven topic zou ook erg leuk zijn.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:19 schreef static het volgende:
Alstu: [Centraal] Postduiventopic numero uno.Kun je kijken of het loopt of niet.
quote:dank je wel! ik zal er eens in beginnen!
Op donderdag 16 januari 2003 22:48 schreef static het volgende:
Die heb je al...
quote:Bluezz? ohhhh verdulleme, sorry voor het feedback topic! ik reageerde te snel!
Op donderdag 16 januari 2003 23:02 schreef Bluezz het volgende:
En titel aangepast.
Succes!
bedankt!
quote:^^ nogmaals voor de lezers.
Op donderdag 16 januari 2003 22:50 schreef krelis het volgende:
hoi,om dit topic een beetje leven in te blazen lijkt het me leuk dat als mensen vragen hebben over het houden van duiven (ook beginners of mensen die erover denken om ermee te beginnen!) ze deze hier aan mij vragen.
alle vragen zijn welkom, ook uit interesse etc. geen enkele vraag is dom! domme vragen bestaan niet!
Nou ja, ik wens je succes met je topic.
Ik hoop dat het een succes wordt, maar ik betwijfel het. Laat staan een forum.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:12]
quote:Waarom? Er was al een topic....
Op donderdag 16 januari 2003 23:02 schreef Bluezz het volgende:
En titel aangepast.
Succes!
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 19:19 schreef static het volgende:
Alstu: [Centraal] Postduiventopic numero uno.Kun je kijken of het loopt of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:33]
quote:Er waren er 2.
Op donderdag 16 januari 2003 23:21 schreef static het volgende:Waarom? Er was al een topic....
quote:Er was er een van ca. 19:00 totdat jij het nodig achtte om om 23:00 de topic-titel van een ex-FB topic te wijzigen naar degene die ik al om 19:00 gestart had en mij daarna afwimpelt met het feit dat ik dubbel bezig zou zijn.
Op donderdag 16 januari 2003 23:32 schreef Bluezz het volgende:[..]
Er waren er 2.
Deze was het eerst, en heb ik tot centraal omgedoopt.
quote:Edit: ik zit niet op te letten.
Waarom een FB openen in GC daarover trouwens?
quote:Het is wel weer duidelijk dat bleus niets van duiven weet. Homofiele duiven is iets wat vaak voorkomt bij duivenmelkers.
Op donderdag 16 januari 2003 23:25 schreef Sakura het volgende:
-edit- normaal graag
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 23:47 schreef Sakura het volgende:[..]
Het is wel weer duidelijk dat bluezz niets van duiven weet. Homofiele duiven is iets wat vaak voorkomt bij duivenmelkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |