Ik werk om mijn benen te beschermen in een dikke joggingsbroek maar zo in de zon dan is het echt te warm voor een trui.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
(tropen-) overall aantrekken een idee?
Ja hoeft voor mij ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever nergens fillers of silliconenrommel
Hoogste aantal tot nu toe in België. Maar daar zitten ook doden in verpleeghuizen bij. Zelfs mensen die niet getest zijn maar wel symptomen hadden.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat veel ten opzichte van andere dagen? Heb dat niet zo bijgehouden.
ook gewoon een paar uit het platsoen jatten?quote:
Die van Davina en snelle vind ik wel goed. Maar die andere versies zijn ruk.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slecht nummer zeg dat 17m mensen
Ga niet luisteren.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slecht nummer zeg dat 17m mensen
Succesquote:Op donderdag 16 april 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchpauze om, ik ga weer aan het werk
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja hoeft voor mij ook niet.
Heb wel een vriendinnetje gehad jaren geleden die heel onzeker was door hoe ze er uit zag. Die heeft hier en daar een paar dingen subtiel laten bewerken. Scheelde enorm veel qua zelfverzekerdheid.
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van Davina en snelle vind ik wel goed. Maar die andere versies zijn ruk.
Geen beginnen aan bij mijquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.
Nieuwe kop voor mijn voegenborstel, een zak voor mijn groenafval en wat ander klein spul. Maar moet nu toch eerst wachten tot maandag voor ik écht verder kan met leegtrekken.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bossie is onderweg
wat voor tuinmeuk?
Ik kom er vroeg of laat altijd achterquote:Op donderdag 16 april 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd, valt het amper op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |