quote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik heb zotten elkaar zien aansporen om te bevoorraden in benzine als voorbereiding op Corona.
Of van die waterzuiveringstuitjes dat je uit de sloot kan drinken. Die overigens geen virussen zuivert.
Zeg maar alsof the War of the Worlds op uitbreken stond.
Je kan je ouwe benzine eruit halen. En opnieuw tankenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Net voor de crisis de tank gevuld à ¤1,59 de liter, nauwelijks hoeven rijden en de benzineprijs ondertussen met 20ct de liter zien dalen
Jij rijdt zo weinig? En dan druk maken om 2 euro verschil op je tank?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Net voor de crisis de tank gevuld à ¤1,59 de liter, nauwelijks hoeven rijden en de benzineprijs ondertussen met 20ct de liter zien dalen
1, 39 hieroquote:Op donderdag 16 april 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja nu wel, of juist nietquote:Op donderdag 16 april 2020 12:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Jij rijdt zo weinig? En dan druk maken om 2 euro verschil op je tank?
Corona crisis meuk is al 2 maanden...
Als de crisis over een jaar of 5 weer voorbij is zal de prijs wel weer stijgen inderdaad. Mocht je dan nog werk en een auto kunnen betalen (of überhaupt nog in een benzine auto rondrijden) dan ben je al lang blij dat je het beter hebt dan vele anderen.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:31 schreef timmmmm het volgende:
Paar vaten inslaan, die prijs gaat straks in no time weer omhoog
Zo!quote:Op donderdag 16 april 2020 12:51 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja nu wel, of juist nietVoor de crisis ging er een tank per maand doorheen.
In de VS zijn er toch van die preppers die hele tanks vol benzine in de grond begravenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik heb zotten elkaar zien aansporen om te bevoorraden in benzine als voorbereiding op Corona.
Of van die waterzuiveringstuitjes dat je uit de sloot kan drinken. Die overigens geen virussen zuivert.
Zeg maar alsof the War of the Worlds op uitbreken stond.
Die stroom had je ook kunnen verkopen, dus gratis is het niet. Daarnaast is er afschrijving van je energieproductie, wat waarschijnlijk pv is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:11 schreef Fisherman het volgende:
Of ga elektrisch rijden. Een paar maanden na dit topic was was ik toe aan een nieuwe auto. De oude was al 10 jaar en een ton op de teller. Tijd voor een andere. Gelukkig goed gespaard voor een elektrische auto. Nu rijd ik gewoon helemaal gratis op mijn eigen stroom 😀.
Werken doe ik overigens thuis of op kantoor. Dat laatste is 3,5 kilometer fietsen.
Leuk maar heb je genoeg oplaadpunten dan? Heb vaker verhalen van collega’s gehoord die een probleem hadden met thuiskomen want te weinig stroom om nog naar huis te kunnen rijden en de lader op werk deed het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:11 schreef Fisherman het volgende:
Of ga elektrisch rijden. Een paar maanden na dit topic was was ik toe aan een nieuwe auto. De oude was al 10 jaar en een ton op de teller. Tijd voor een andere. Gelukkig goed gespaard voor een elektrische auto. Nu rijd ik gewoon helemaal gratis op mijn eigen stroom 😀.
Werken doe ik overigens thuis of op kantoor. Dat laatste is 3,5 kilometer fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |