Vandaag vrij morgen en zondag een dagje loonslavenquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:13 schreef JayHovah het volgende:
Broeders Potje en Tassendief, hoe is het met jullie? Klaar voor het weekend of morgen nog arbeiten net als ik?
Vanavond om half 9 op NPO1 begint weer een nieuw seizoen Bed & Breakfast, altijd leuk om die kneuterigheid te bekijken...en die zure andere eigenaren die niemand wat gunnen en hun eigen verblijf als paleis beschouwen...
Blijft heerlijk kneuterig.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:13 schreef JayHovah het volgende:
Broeders Potje en Tassendief, hoe is het met jullie? Klaar voor het weekend of morgen nog arbeiten net als ik?
Vanavond om half 9 op NPO1 begint weer een nieuw seizoen Bed & Breakfast, altijd leuk om die kneuterigheid te bekijken...en die zure andere eigenaren die niemand wat gunnen en hun eigen verblijf als paleis beschouwen...
Ik heb ze gisteravond allemaal gekeken maar het gaat nog veel zieliger wordenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanmorgen deel 2 gekeken. Het grijpt je wel naar de keel zeg.
Brr, het is wel echt heel realistisch gefilmd met al die grauwheid en rauwheid. En zo is ook eens te zien hoe het communisme werkte daar. Die Gorbatsjov herkende ik gelijk met die wijnvlek op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond allemaal gekeken maar het gaat nog veel zieliger worden
ja maar dat is allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:11 schreef praadje het volgende:
Televisiegids vanavond.
20.30 Bed and Breakfast
20.30 Terzake docu: Stacey Dooley meets bounty hunters (Omdat jullie nu allemaal Canvas weten te vinden)https://www.tvgids.nl/tv/(...)nty-hunters/86060231 Canvas
20.30 90 days to wed TLC
Lieve groet van jullie online-omroepster
Yep, keuzes keuzes. Ik weet niet of TLC een herhaling is want het is geen 90 days fiance. Bed and Breakfast kijk ik van de week wel een keer terug en Stacy Dooley misschien ook wel. Als die al doorgaat want Terzake is meer een actualiteitenprogramma en haar andere docu van de week verviel ook door die corona toestanden.quote:
Ik ben al helemaal klaar voor het weekendquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:13 schreef JayHovah het volgende:
Ik moet ze alle 2 nog kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb ze gisteravond allemaal gekeken maar het gaat nog veel zieliger worden
Heb je al een lekker blikje Schultenbrau bij de hand?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:41 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal klaar voor het weekend
Ik heb helemaal geen bier in huisquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je al een lekker blikje Schultenbrau bij de hand?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je al een lekker blikje Schultenbrau bij de hand?
Ik ook niet. En ook geen wijn oid.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:47 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bier in huis
Ik ook niet anders ben ik bang dat ik vreemde duiven ga zienquote:
Of mieren. En ik moet misschien de auto nog verplaatsen. Oh nee, die staat in de garage. Straks even kijken of hij wel recht staatquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook niet anders ben ik bang dat ik vreemde duiven ga zien
Wat voor een auto heb je eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Of mieren. En ik moet misschien de auto nog verplaatsen. Oh nee, die staat in de garage. Straks even kijken of hij wel recht staat
Volkswagen Polo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je eigenlijk
En wat voor auto heb jij eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |