Ze rijden niet door de wijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef Szura het volgende:
Is dit ook opgenomen in Sittard @:zipportal?
Piet ‘politici worden in de fik gestoken’ Hoekstraquote:
Ik ook niet meer. @Coco. kan dit bevestigingen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer Jinek. OP1 vind ik veel leuker.
en ze werkt voor Dr. Brownquote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Straks een neger die dr. White heet en een blanke dr. Black heet.
Toen kon dat nog.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:13 schreef praadje het volgende:
Indrukwekkende docu. Nu naar bedje, opoe is moe. Morgenvroeg aflevering 1 kijken. Veel plezier voor de blijfkijkers![]()
Tot 00:15 uur gekeken. Best mooi gemaakt. Alleen niet heel handig als je wekker weer om 03:30uur gaatquote:Op woensdag 15 april 2020 22:13 schreef praadje het volgende:
Indrukwekkende docu. Nu naar bedje, opoe is moe. Morgenvroeg aflevering 1 kijken. Veel plezier voor de blijfkijkers![]()
Ik heb het even niet gezien meer. Maar was dit iets nieuws of herhaling van andere docu’s enzo?quote:Op donderdag 16 april 2020 04:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tot 00:15 uur gekeken. Best mooi gemaakt. Alleen niet heel handig als je wekker weer om 03:30uur gaatBest wel indrukwekkend het is natuurlijk een film maar het ziet er heftiger uit dan ik dacht. En dat ze het ook massaal gingen ontkennen dat het allemaal wel meeviel. En dat de straling maar 3.6 was en niet zeggen dat het apparaatje niet mee kon waarnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |