heb ik ook wel eens over nagedachtquote:Op woensdag 15 april 2020 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou zelf denk ik geen tat nemen.
Al zou het wel stoer zijn om een superman symbool te hebben op mijn borstkas.
Ik ben een pussy. Mij nemen ze nooit aan bij een kartelquote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als het in de tt staat dan is het zo senor fokkie
Gewoon een kettingzaag meenemenquote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 15 april 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een pussy. Mij nemen ze nooit aan bij een kartel
Even Maisie bellen danquote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
gewoon voor hun ogen meisje verkrachten of zo dan hoor je er meteen bij dat kun je toch wel
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:33 schreef Solotovski het volgende:
Iemand in elkaar slaan met zn eigen afgehakte armen en benen
Srs?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je je favo liveleak filmpjes even dm'en
Gaarste filmpje wat ik daar ooit heb gezien is van een Russisch tiener stelletje wat vanaf hun slaapkamer verveeld op mensen en dieren schoten met 2 jachtgeweren om vervolgens gezamelijk zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je je favo liveleak filmpjes even dm'en
ja die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 15 april 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaarste filmpje wat ik daar ooit heb gezien is van een Russisch tiener stelletje wat vanaf hun slaapkamer verveeld op mensen en dieren schoten met 2 jachtgeweren om vervolgens gezamelijk zelfmoord te plegen
matties van mij worden daar ook helemaal hard vanquote:
#Whenlockdownbecomestooexhaustedquote:Op woensdag 15 april 2020 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gezien
was goeie voor pagga
Ziek volk daar pfoequote:Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
matties van mij worden daar ook helemaal hard van
kan er wel naar kijken maar ben er niet echt over te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |