Zo zoquote:Op woensdag 15 april 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarbij is de vijver grotendeels geautomatiseerd middels Arduino door yours truly. Ze kunnen zo een maand of twee op vakantie zonder naar die vijver om te moeten kijken.
Het is begonnen met alarmering van het waterniveau haha. Een van de vorige vijvers was ooit lek gegaan. Toen kwam er stapsgewijs bij:quote:
Zonder net zou ik ook bang zijn voor reigersquote:Op woensdag 15 april 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoiets ja
achja. tegenwoordig ligt er een 'net' op de vijver als de spring kans groot is.
Daarbij is de vijver grotendeels geautomatiseerd middels Arduino door yours truly. Ze kunnen zo een maand of twee op vakantie zonder naar die vijver om te moeten kijken.
Daar hebben ze de beagle voorquote:Op woensdag 15 april 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder net zou ik ook bang zijn voor reigersMijn ouders hadden regelmatig een reiger die op z’n gemak zat te vissen bij hun vijver
wat de fuck moet je met 3 Porsches hahahahaquote:Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe er is kennelijk weer eoa Lego sellout![]()
Poolse vriend van me flipt helemaal IKWILLLLL![]()
![]()
Dus ik zeg "Nou Arek ik heb drie van die Porsches, kopeuh?"
Hij duimpje ditdat.
Ik zo van "Geloof je me niet of wat?"
[ afbeelding ]
Waarom heb jij drie van die dingen dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe er is kennelijk weer eoa Lego sellout![]()
Poolse vriend van me flipt helemaal IKWILLLLL![]()
![]()
Dus ik zeg "Nou Arek ik heb drie van die Porsches, kopeuh?"
Hij duimpje ditdat.
Ik zo van "Geloof je me niet of wat?"
[ afbeelding ]
ik vermoed dat flash dollar eurotekens in zijn ogen heeft en hoopt op een legorage en ze met dikke winst hopt te verkopenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat de fuck moet je met 3 Porsches hahahaha
Wachten tot ze geld waard wordenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat de fuck moet je met 3 Porsches hahahaha
zie jequote:Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten tot ze geld waard wordenLike if ever
![]()
Had ik beter die star wars bolbliksem kunnen nemen of zo
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wachten tot ze geld waard wordenLike if ever
![]()
Had ik beter die star wars bolbliksem kunnen nemen of zo
Dat. Plus het geduld om erop te wachten dat dat inderdaad gaat gebeuren in the year 2525quote:Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef crv het volgende:
[..]
ik vermoed dat flash dollar eurotekens in zijn ogen heeft en hoopt op een legorage en ze met dikke winst hopt te verkopen
Wat heb je verder nog allemaal in die tijdscapsule van je?quote:Op woensdag 15 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Plus het geduld om erop te wachten dat dat inderdaad gaat gebeuren in the year 2525
en dan blijkt dat de rage enkel aanslaat bij vrouwen en die zijn op zoek naar kinderwagensquote:Op woensdag 15 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Plus het geduld om erop te wachten dat dat inderdaad gaat gebeuren in the year 2525
Budsterquote:
Aandelen Worldonline.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog allemaal in die tijdscapsule van je?
Huu vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
en dan blijkt dat de rage enkel aanslaat bij vrouwen en die zijn op zoek naar kinderwagens
nee man. ik vind het geniaalquote:Op woensdag 15 april 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aandelen Worldonline.
Hee rot even lekker op als jullie het allemaal beter weten vanuit je risicomijdende zolderkamer ja
Ik was gewoon benieuwd. Ik zou er Bavaria handgel en Auping mondmaskers aan toevoegen. Gegarandeerd rendement.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aandelen Worldonline.
Hee rot even lekker op als jullie het allemaal beter weten vanuit je risicomijdende zolderkamer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |