ben hier ook niet zo goed inquote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit was Belinda Carlisle - Leave a light on
ik nietquote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor oostbloklanden
Het gaat Ook meer om het visuele element.quote:
ja lul je er maar uitquote:Op woensdag 15 april 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was ff in de war met een ander filmpje
echt nietquote:Op woensdag 15 april 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lloyd klinkt wel een beetje in het rijtje Badr
Ik wist niet dat Haags in de duivensport zatquote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is echt te erg
oh dit is een ander
Lekker!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik lekker een boekje ga lezen in m'n highlands lodge.
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Haags in de duivensport zat
Ab Hoesterhuisquote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Haags in de duivensport zat
of hij kleddaht nog effe in je gezichtquote:Op woensdag 15 april 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me tof om zo’n duif weg te gooien. Behalve als je verkeerd mikt en je kleddâht ‘m zo tegen het raam.
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of hij kleddaht nog effe in je gezicht
Er gaat een hoop geld rond in de duivensport. Zo heb ik me ooit laten vertellen door een duivenmelker.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Mijn opa heeft ooit al z'n geld verloren (en dat was me nogal een hoop) aan het willen fokken van de 'winnende' duif voor races
Ja klopt, hij zag het dan ook als een investering.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaat een hoop geld rond in de duivensport. Zo heb ik me ooit laten vertellen door een duivenmelker.
En toen werd de duif gegrepen door een hongerige poes?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zag het dan ook als een investering.
Nee hij heeft z'n winnende duif nooit weten te fokken voor het geld op wasquote:Op woensdag 15 april 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen werd de duif gegrepen door een hongerige poes?
Jeetjequote:Op woensdag 15 april 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij heeft z'n winnende duif nooit weten te fokken voor het geld op was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |