Weer inkomsten voor Foqueville's staatskasquote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
binnenkort een bekeuring in je bus
ik ben ook een halve hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, en ik zei gisteren iets onaardigs over België
Zurich. Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiwi waar woon jij in Zwitserland dan? Daar was mijn laatste reisje heen
Over twee weken naar de Hornbachquote:Op woensdag 15 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig niet zo streng als in bijvoorbeeld Frankrijk zoals ik begrijp. Zwitserland lijkt Oostenrijk steeds een week later na te doen, dus ik hoop dat hier ook alles langzaam weer open gaat over 2 weken
Ik ging even opzoeken, maar we hebben hier gewoon ook een Hornbachquote:Op woensdag 15 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over twee weken naar de HornbachOf de Obi
![]()
nee, mijn moeder is een import zuidvrucht. maar heeft de Nederlandse nationaliteit aangenomen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En niet omdat je toevallig in Zeeuws-Vlaanderen woont?
Ja, ben echt dankbaar dat dat nog net konquote:
Niemand? Te moeilijk?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje. Iets moeilijker. MISSCHIEN wel Frannie zn style.
Okė, ik zal België geen oostblokland meer noemenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, mijn moeder is een import zuidvrucht. maar heeft de Nederlandse nationaliteit aangenomen.
je bent zelf een oostblokkerquote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okė, ik zal België geen oostblokland meer noemen
hihahoquote:Op woensdag 15 april 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet kloten.
Oké, flauw grapje
Het ging meer om kijken deze kerquote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee. heb eigenlijk ook maar half geluisterd
Ik heb wel een zwak voor oostbloklandenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent zelf een oostblokker
nee zal mij een rotzorg wezen. België is het Afrika van west Europa.
Ik hoor alleen maar een duif?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |