Dit is echt heel erg niet goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Momo het volgende:
Wat een muzikaal talent in het peletontwitter:![]()
Ik vind die mol een nog grotere lul dan Rohan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Draadje.twitter:cyclingmole twitterde op zaterdag 18-04-2020 om 16:23:19This was posted today on Instagram. https://t.co/xtXuu0VVcI reageer retweet
Tering.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef Momo het volgende:
Wat een muzikaal talent in het peletontwitter:![]()
Imgurquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag: in het verleden plaatste ik vaker fotoverslagen van de wielerwedstrijden welke ik bezocht.
Helaas in tinypic niet meer gratis, waardoor foto's uploaden niet meer mogelijk is.
Weet iemand een alternatieve (gratis) site?
Wie is dat?quote:
Waarom zouden we zin hebben in morgen? Weer een dag dichterbij het einde van de lockdown?quote:
Doe jij nog veel FM these days?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zouden we zin hebben in morgen? Weer een dag dichterbij het einde van de lockdown?
Nee, niet daarom nee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zouden we zin hebben in morgen? Weer een dag dichterbij het einde van de lockdown?
Doe dit nou niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |