Die halen elk wissewasje aan om te haten op Jaap, non?quote:
Vergelijkbaar denk ik, nog genoeg andere afleiding.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:38 schreef VoMy het volgende:
Hoe is de productiviteit verder? Hoger of lager dan gemiddeld?
Thuiswerken, maar geen koers ter afleiding; wat doet dat met een mens?
Oh zo, inderdaad ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die halen elk wissewasje aan om te haten op Jaap, non?
Ik ben nooit goed geweest in thuiswerkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:38 schreef VoMy het volgende:
Hoe is de productiviteit verder? Hoger of lager dan gemiddeld?
Thuiswerken, maar geen koers ter afleiding; wat doet dat met een mens?
@Koffieplantertwitter:Jinek_RTL twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 15:12:09Michael Jordan is zesvoudig @NBA-kampioen, tweevoudig Olympisch kampioen en boegbeeld van Nike. Netflix pakt uit met de serie ‘The Last Dance’ vol unieke momenten uit zijn carrière. @HumbertoTan heeft de eerste afleveringen gezien en vertelt bij #Jinek waarom we moeten kijken. https://t.co/jj3GOMkuoa reageer retweet
Wat heeft deze mafkees nou te vertellen? Humberto maakt alles wat mooi is aan basketbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Zijn manieren van communiceren staan gelijk aan een autistisch kind van 7. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:koffieplantertwitter:Jinek_RTL twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 15:12:09Michael Jordan is zesvoudig @:NBA-kampioen, tweevoudig Olympisch kampioen en boegbeeld van Nike. Netflix pakt uit met de serie ‘The Last Dance’ vol unieke momenten uit zijn carrière. @:HumbertoTan heeft de eerste afleveringen gezien en vertelt bij #Jinek waarom we moeten kijken. https://t.co/jj3GOMkuoa reageer retweet
Niet met de VVD hè. Niet met de VVD.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meer het gedeelte staatssteun aan van die walgelijke bedrijven als booking en KLM enzo.
En natuurlijk het feit dat die man de afgelopen jaren vrolijk alles heeft afgebroken en nu ineens als de perfecte staatsman wordt gezien. Vermoeiend.
Maar goed, ik ben sowieso allergisch voor de VVD.
De UEFA gaat mogelijk Atlético alsnog uitnodigen, mocht het RFEF-plan voor verdeling van Europese tickets op basis van huidige stand doorgaan.quote:
Oh tuurlijk, dat las ik ook. Leuke volgende stap richting de Europese Super Leaguequote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De UEFA gaat mogelijk Atlético alsnog uitnodigen, mocht het RFEF-plan voor verdeling van Europese tickets op basis van huidige stand doorgaan.
twitter:
twitter:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:25:45LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege! reageer retweet
twitter:
Waarom is Trump alweer mad?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:twitter:twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:25:45LIBERATE VIRGINIA, and save your great 2nd Amendment. It is under siege! reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:
Het blijkt dat hij ergens niets over te zeggen heeft, dat kan zijn ego niet aan.quote:
Ach jee, arme man is het ook.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij ergens niets over te zeggen heeft, dat kan zijn ego niet aan.
Amerika is simpelweg een buitengewoon treurig land.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach jee, arme man is het ook.
Ik vind het treurig dat veel Amerikanen hem steunen ondanks zijn geraaskal
Hij gaat wel herkozen worden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij ergens niets over te zeggen heeft, dat kan zijn ego niet aan.
Met Biden als tegenstander wel ja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij gaat wel herkozen worden natuurlijk
100%.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
twitter:hanslejeune twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 16:12:26@TourDeJose alsof het niet surrealistischer kan, ik luister nu naar jou en Karsten op Eurosport. #tdf reageer retweet
De immer spijt hebbende José.twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 16:17:52@hanslejeune Ja dat waren mooie tijden. Die mis ik zelf wel het meest. Zou graag nog eens een vuelta met karsten doen. Maar goed ik kan mijn beslissing niet terugdraaien reageer retweet
twitter:hanslejeune twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:19:40@TourDeJose Geen idee hoe het met jou en Eurosport zat en, ten overvloede, dat gaat me ook niet aan. Maar de Vuelta zal nooit meer hetzelfde zijn 😁 (tussen Karsten en Vanbelleghem voel ik trouwens als kijker geen klik, geen synergie) reageer retweet
Dat vind ik echt heerlijk voor de Jimeks, de Erik Mouthaans en de Trevor Noahtjes van deze wereld.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Is José nog single of zo? Of wat probeert die vent.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef wimderon het volgende:
twitter:hanslejeune twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 16:12:26@:TourDeJose alsof het niet surrealistischer kan, ik luister nu naar jou en Karsten op Eurosport. #tdf reageer retweet
De immer spijt hebbende José.twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 16:17:52@:hanslejeune Ja dat waren mooie tijden. Die mis ik zelf wel het meest. Zou graag nog eens een vuelta met karsten doen. Maar goed ik kan mijn beslissing niet terugdraaien reageer retweet
Verder heeft Hans er ook geen kaas van gegeten, maar dit geheel terzijde.twitter:hanslejeune twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 17:19:40@:TourDeJose Geen idee hoe het met jou en Eurosport zat en, ten overvloede, dat gaat me ook niet aan. Maar de Vuelta zal nooit meer hetzelfde zijn 😁 (tussen Karsten en Vanbelleghem voel ik trouwens als kijker geen klik, geen synergie) reageer retweet
Altijd dat enge likken op twitter.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is José nog single of zo? Of wat probeert die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |