Vond je het hele onderwerp niet goed gekozen of hadden ze meer bewijs moeten leveren volgens jou?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Goed in welke zin? Inhoudelijk bijna Zembla onwaardig.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing naar Erben Wennemars te kijken.
Jimek.quote:
Ik had gehoord dat Erbun nu ook weg is bij PECquote:Op donderdag 16 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jimek.
Erben Wennemars en Samantha Steenwijk of all places mogen op televisie vertellen dat ze in de tuin aan het klussen zijn nu ze dankzij corona verder niets anders te doen hebben.
Wat een programma. Onvoorstelbaar.
Het had meer weg van makkelijk scoren dan gedegen onderzoeksjournalistiek. Zonder de gekleurde inbreng van Otten hebben ze waarschijnlijk niet eens een uitzending. Als diezelfde Otten vervolgens geen zwaardere munitie heeft dan puberaal overkomende appjes, maakt het al snel een teleurstellende uitzending.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond je het hele onderwerp niet goed gekozen of hadden ze meer bewijs moeten leveren volgens jou?
Sinds wanneer kijk jij Jimek?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jimek.
Erben Wennemars en Samantha Steenwijk of all places mogen op televisie vertellen dat ze in de tuin aan het klussen zijn nu ze dankzij corona verder niets anders te doen hebben.
Wat een programma. Onvoorstelbaar.
Tijdens het zappen zag ik Erben en toen besloot ik te blijven hangen voor een stukje ultieme zelfkastijding.quote:
https://sporza.be/nl/2020(...)n-van~1587060268942/quote:Op donderdag 16 april 2020 21:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze Extra Time nu in 25 stukken op de Sporza website gezet? Iemand ergens toevallig de hele uitzending?
Jezelf ergeren is gewoon best vermakelijk. Interviews van Vincent van der Voort luisteren, dat werk.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens het zappen zag ik Erben en toen besloot ik te blijven hangen voor een stukje ultieme zelfkastijding.
Missie meer dan geslaagd.
Die appjes gaven toch een interessant beeld. Dat Thierry dat dan af probeert te doen als ironie en "ik probeerde gewoon advocaat van de duivel te spelen" zegt genoeg. Dat excuus gebruikt ie te pas en te onpas.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het had meer weg van makkelijk scoren dan gedegen onderzoeksjournalistiek. Zonder de gekleurde inbreng van Otten hebben ze waarschijnlijk niet eens een uitzending. Als diezelfde Otten vervolgens geen zwaardere munitie heeft dan puberaal overkomende appjes, maakt het al snel een teleurstellende uitzending.
Kan dit?quote:Wat is het mooiste shirt uit de geschiedenis van de eredivisie? Dat is de vraag die centraal staat in een verkiezing opgezet door de Eredivisie CV en alle Nederlandse profvoetbalclubs.
Op vrijdag 8 mei beslist een vakjury, bestaande uit Jan Joost van Gangelen (FOX Sports), Frank Evenblij (Bureau Sport), Arno Kantelberg (Esquire), Sjoerd Mossou (AD) en Victoria Koblenko (actrice en presentatrice) welke shirt het mooiste ooit is.
Merci.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2020(...)n-van~1587060268942/
We mogen allemaal iets inzenden en uiteindelijk beslist een vakjury met Viktoria Koblenko gewoon welk shirt wint?quote:
Als ie ergens op zn plek is is het bij nostalgische shirtjes fappenquote:Op vrijdag 17 april 2020 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ook weer die onvermijdelijke Sjoerd Mossou.
Vandaar onvermijdelijk, ik kan de reacties nu alweer uit tekenen. Maar als ik naar de rest van de jury kijkt maakt het geen reet uit of je daar op je plek bent.quote:Op vrijdag 17 april 2020 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie ergens op zn plek is is het bij nostalgische shirtjes fappen
Doden in verzorgingstehuizen worden ook niet mee geteld en getest in Nederland. Volgens mij waren Belgie en Frankrijk er recent wel mee begonnen. Meeste landen nog niet. Blijft triest wat daar gebeurd bij verzorgingstehuizen. In Brussel waren er Corona gevallen in 70% van de verzorgingstehuizen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrik toch wel weer van de oversterfte cijfers van het CBS, vorige week voor de tweede week achtereen 2000 meer doden dan normaal. 4000 coronadoden in twee weken?Trusten we nog wel in Jaap?
De geschatte verhouding getelde/niet-getelde doden is ongeveer 1:1, al 3 weken nu volgens mij. Als dan de sterftecijfers in de ziekenhuizen plafonneren (waarom zit er geen 'd' in dit woord als het van plafond afkomt?) of afnemen, dan waarschijlnijk ook buiten de ziekenhuizen - lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrik toch wel weer van de oversterfte cijfers van het CBS, vorige week voor de tweede week achtereen 2000 meer doden dan normaal. 4000 coronadoden in twee weken?Trusten we nog wel in Jaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |