Elon is er iets te veel in gaan gelovenquote:Op donderdag 16 april 2020 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben verliefd op deze man.twitter:CNN twitterde op donderdag 16-04-2020 om 06:51:02Three weeks after Tesla CEO Elon Musk said he had obtained more than 1,000 ventilators to help California hospitals treating patients infected with the coronavirus, the governor’s office says none of the promised ventilators have been received by hospitals https://t.co/u3NNpxbvsN reageer retweet
twitter:elonmusk twitterde op donderdag 16-04-2020 om 09:54:29@:CNN What I find most surprising is that CNN still exists reageer retweet
Hij heeft wel gelijk over CNN. #fakenewsquote:Op donderdag 16 april 2020 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elon is er iets te veel in gaan gelovenHet blijft een debiel.
Maak jij je ook zorgen om Koffieplanter?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over CNN. #fakenews
Visionair he, net als Leonardo Da Vinci, die ook allemaal helikopters bedacht die geen van allen werkten. Maar wel leuk dat ie ze bedacht.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elon is er iets te veel in gaan gelovenHet blijft een debiel.
Ik zit in mijn hoofd met dat gedoe van die Thai in die grotquote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Visionair he, net als Leonardo Da Vinci, die ook allemaal helikopters bedacht die geen van allen werkten. Maar wel leuk dat ie ze bedacht.
Al jaren.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maak jij je ook zorgen om Koffieplanter?
Waarom?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maak jij je ook zorgen om Koffieplanter?
Het is echt een totale idioot ja. Door de bank genomen een praatjesmaker die zijn Paypal-geld gebruikt om de ene na de andere mislukking te financieren en daar vooraf over te doen alsof het wereldveranderend gaat zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit in mijn hoofd met dat gedoe van die Thai in die grotWas toch best gênant voor Elon
En daarna mensen uitmaken voor verkrachters.
Je hebt ontwenningsverschijnselen, merk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt ontwenningsverschijnselen, merk ik.Ik stoor me enorm aan de doemdenkers en de naysayers. We gaan gewoon lekker fietsen, niets aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Hoe lang zit je al binnen?quote:Op donderdag 16 april 2020 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stoor me enorm aan de doemdenkers en de naysayers. We gaan gewoon lekker fietsen, niets aan de hand.
quote:Op donderdag 16 april 2020 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stoor me enorm aan de doemdenkers en de naysayers. We gaan gewoon lekker fietsen, niets aan de hand.
Hype is aan.quote:18:00 Extra time koers
Extra aflevering naar aanleiding van de herschikte wielerkalender.
De Tour heeft een nieuwe datum gekregen en ook voor de klassiekers wordt naarstig gezocht naar een geschikte plaats op de kalender. Veel stof dus om over te praten.
De gasten van Ruben Van Gucht zijn Philippe Gilbert, ex-renner Tom Boonen, commentator en analist José De Cauwer en Tomas Van Den Spiegel van Flanders Classics.
Wie is de drammer van dienst?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Erg vermoeiend, dat gedram over mondkapjes. Dan blijf ik liever binnen hoor.
Oh vrij algemeen maar er kwam weer meteen zo'n artikel van het AD naar voren wat mij triggerde. Ik voel me de laatste tijd soms als Wim Kieft.quote:
Als ik er eentje zou krijgen, gooi ik 'm gewoon in de vuurkorref.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
Erg vermoeiend, dat gedram over mondkapjes. Dan blijf ik liever binnen hoor.
Bedrijf waar ik werk heeft er tienduizenden besteldquote:Op donderdag 16 april 2020 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik er eentje zou krijgen, gooi ik 'm gewoon in de vuurkorref.
Daar gaat het dus mis. Iedereen, ook demente mensen weten dat we een tekort aan beschermingsmaterialen in de zorg hebben; toch blijft iedereen over mondkapjes voor iedereen jammeren.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Mansjester het volgende:
Misschien is het beter om eerst de tekorten in de zorg op te lossen
Zonder tekorten zou je overstag gaan?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis. Iedereen, ook demente mensen weten dat we een tekort aan beschermingsmaterialen in de zorg hebben; toch blijft iedereen over mondkapjes voor iedereen jammeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |