quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
weinig knuffelen dus met niet-familieleden de komende jarenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Vrolijk bericht tussendoor
Harvard-studie: nog jaren afstand houden vanwege corona
https://nos.nl/artikel/23(...)-vanwege-corona.html
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik protesteer, onze burgemeester is echt wel een hoofse en galante heer tegenover vrouwen hoor.
bitterbal roulettequote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
das echt gemeenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal roulette
die ene in de schaal die volgehengst is met tabasco door yours truly
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.
ik gaf vroeger mijn collega's vaak drankjes met tabasco er inquote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. maar leverde wel mooie situaties op
Is het iets unieks of kun je het ook ergens anders kopen denk je?quote:
Is er al een neuk- en wiphuis?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Welke beroepen missen we nog in Foqueville?
Zou je denken hequote:Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt wenselijk, gewoon mannetje of vrouwtje zoeken, de keuze is reuze.
Nee natuurlijk niet, anders kunnen we elke week een nieuwe zoeken, Jack de Ripperquote:Op woensdag 15 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Anders moeten we weer een prostituee zoeken en wedden dat Kwiwi die naast mij laat wonen
Ik heb heus wel in de gaten dat dit gewoon reverse psychology is en je dat eigenlijk gewoon graag wilquote:Op woensdag 15 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Anders moeten we weer een prostituee zoeken en wedden dat Kwiwi die naast mij laat wonen
ja sneuhazen.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Wij werken allemaal van oud naar nieuw. We reageren niet het eerste op mensen die hun bestelling willen annuleren. Als we iets voor jouw bestelling kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een privébericht met je klant- en ordernummer erin. Wij gaan dan zo snel mogelijk op je reageren.
Groetjes,
Floris
Heb ze voor de 3e keer een privebericht gestuurd nu
en wat ben je nu opgeschoten? Helemaal niets.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Wij werken allemaal van oud naar nieuw. We reageren niet het eerste op mensen die hun bestelling willen annuleren. Als we iets voor jouw bestelling kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een privébericht met je klant- en ordernummer erin. Wij gaan dan zo snel mogelijk op je reageren.
Groetjes,
Floris
ja iets van contact. en dat ze hopelijk gaan annuleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat ben je nu opgeschoten? Helemaal niets.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Groetjes,
Floris
Shit jij bent te slimquote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb heus wel in de gaten dat dit gewoon reverse psychology is en je dat eigenlijk gewoon graag wil
Bestelling bij Bakker.com. tuincentrum die door de grote drukte het niet meer aankan met leveren en lastig mee in contact te komenquote:
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..quote:Op woensdag 15 april 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bestelling bij Bakker.com. tuincentrum die door de grote drukte het niet meer aankan met leveren en lastig mee in contact te komen
welke winkel?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..
Mijn balkondoek van de Hornbach had ik in een paar dagen binnen hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..
ja praxis ook zon verhaalquote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn balkondoek van de Hornbach had ik in een paar dagen binnen hoor![]()
![]()
Toen die eenmaal binnen was had ik trouwens geen zin meer om hem op te hangen. En een paar dagen later ging de buurman dus ook nog verhuizen en kon ik van hem ook wel zijn doek overnemen , dus effectively ¤ 70 in de sloot gegooid, maar ze bezorgen wel enigszins snel
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al dat gebabbel over plantjes overal, na deze kop koffie ga ik in de tuin aan de gang.
Het is serieus onverzorgd.quote:
Mijn plantjes zijn erquote:Op woensdag 15 april 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al dat gebabbel over plantjes overal, na deze kop koffie ga ik in de tuin aan de gang.
Vonkenboer.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Welke beroepen missen we nog in Foqueville?
Niet man.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een lief vijgenboompje gekocht, hij stond bij een bloemenzaak buiten en die riep zachtjes mijn naam toen ik langs liep.
Ja da's wel sneu. Moet gewoon elke dag.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden een crosstrainer voor in huis gekocht en heb 'm welgeteld al 2x gebruikt..Elke keer voel ik me weer schuldig als ik 'm zie staan
Ik heb ook een fietstrainer in de woonkamer staan. Handig om de was op te drogen somsquote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden een crosstrainer voor in huis gekocht en heb 'm welgeteld al 2x gebruikt..Elke keer voel ik me weer schuldig als ik 'm zie staan
Bij mij hangen ook m'n sportkleren eraan te drogenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook een fietstrainer in de woonkamer staan. Handig om de was op te drogen soms@:Liesje1979 heeft er ook weleens op gezeten trouwens
Weet je zeker dat het een hij is?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een lief vijgenboompje gekocht, hij stond bij een bloemenzaak buiten en die riep zachtjes mijn naam toen ik langs liep.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Komkommers moet je buiten de koelkast bewaren...quote:Op woensdag 15 april 2020 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Als ik alles in mijn koelkast en vriezer optel kom ik op de 150.000 ccals of zo, zit er serieus aan te denken om twintig komkommers en drie kilo radijsjes te gaan halen.
Geen idee, vaak zijn planten tweeslachtig volgens mijquote:
De meeste mensen flikkeren echt alles in de koelkast.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komkommers moet je buiten de koelkast bewaren...
Check.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:20 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
De meeste mensen flikkeren echt alles in de koelkast.
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:20 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat klopt. Meer dan nodig is dus...quote:Op woensdag 15 april 2020 16:20 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen last vanquote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga ze er gelijk even uithalenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:25 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tomaat verzuurd in de koelkast. Dus niet eens nodig, maar gewoon niet goed.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen last vanIk doe alleen maar workouts met lekkere mannen
Ze hebben ook vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben ook vrouwen
"vrouwen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die je aan je haren meetrekken en als ze 'klaar' zijn lig je stilletjes in foetushouding in een hoekje te huilen.quote:
Oh zulke. Ik heb er al 40 jaar eentje. Vastgelijmd op een stuk steen. Watergeven paar druppeltjes of af en toe besproeien. Onverwoestbaar die dingen.quote:
Dat geld ja. Maar dat is gewoon voor de schaalquote:
Mijn ervaring is eerder dat die vrouwen daarna vol nieuw ontdekt oestrogeen hun moeder gaan bellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat die je aan je haren meetrekken en als ze 'klaar' zijn lig je stilletjes in foetushouding in een hoekje te huilen.
zelfde als banaan die bruin wordtquote:Op woensdag 15 april 2020 16:25 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tomaat verzuurd in de koelkast. Dus niet eens onnodig, maar gewoon niet goed.
Tillandsia Ionantha heten zequote:Op woensdag 15 april 2020 16:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Oh zulke. Ik heb er al 40 jaar eentje. Vastgelijmd op een stuk steen. Watergeven paar druppeltjes of af en toe besproeien. Onverwoestbaar die dingen.
paprika ook toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:25 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Tomaat verzuurd in de koelkast. Dus niet eens onnodig, maar gewoon niet goed.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef Ygritte het volgende:
Omdat @:Bitterbal zo druk is heb ik nu mijn voortuin zonder onkruid
ff zelf kussen van wat wrakhout. Met je schaafquote:Op woensdag 15 april 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
ikea is traag
en wtf. kan pas 9 mei kapstokken laten bezorgen..
Lijkt mij iets voor mij.... ik krijg alles doodquote:Op woensdag 15 april 2020 16:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Oh zulke. Ik heb er al 40 jaar eentje. Vastgelijmd op een stuk steen. Watergeven paar druppeltjes of af en toe besproeien. Onverwoestbaar die dingen.
Die doe ik ook in de koelkast, anders worden ze zo snel zachtquote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfde als banaan die bruin wordt
how about "Tabee, ik hoor het morgen welquote:Op woensdag 15 april 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Mijn baas is zo traag... man man man... Komt niet uit de consultancy wereld en kan het snelle tempo niet aanIk schrijf een rapport van 30 pagina's in 4u en hij heeft na 6u nog steeds 'geen tijd' gehad om er even naar te kijken. Nu zit ik nu al de halve dag te wachten op zijn goedkeuring zodat ik eindelijk kan uitloggen
Nee het moet vandaag de deur uit..quote:Op woensdag 15 april 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
how about "Tabee, ik hoor het morgen wel"?
meh.. daar zijn mijn schaven niet goed voorquote:Op woensdag 15 april 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff zelf kussen van wat wrakhout. Met je schaaf
hoop jequote:Op woensdag 15 april 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. dan maar kapstokken van bol.com. iets duurder maar wel morgen binnen
Als Rogueville toch zo'n louche samenleving wordt moeten we ook een hoerententquote:Op woensdag 15 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je aangifte doen? Dan heeft @:Muck ook gelijk wat werk als rechter
VRIJHEID VAN MENINGSUITINGquote:Op woensdag 15 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je aangifte doen? Dan heeft @:Muck ook gelijk wat werk als rechter
Rot op met je hoerentent, ik wil een chique dorp.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Rogueville toch zo'n louche samenleving wordt moeten we ook een hoerentent
JA MAG OOK NIKS MEERquote:Op woensdag 15 april 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je maar vanalles mag roepen over mensen.
Jij zit toch opgeborgenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rot op met je hoerentent, ik wil een chique dorp.
Bitterbal wil in je fritselkelder denk ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal jouw verdorven hobby's
Ze kan de pot op. Of de frituurpan in.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal wil in je fritselkelder denk ik.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan de pot op. Of de frituurpan in.
Ok mijn stem heb je want ik weet hoe jouw bitterballen eruit zienquote:Op woensdag 15 april 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
*start oppositiepartij*
* start verkiezingscampagne*
JONGENS!! Stem op mij. Voor iedereen GRATIS bitterballen !!!
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan de pot op. Of de frituurpan in.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok mijn stem heb je want ik weet hoe jouw bitterballen eruit zien![]()
Sorry Buda
Minder! Minder!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar 1 partijpunt
- meer bitterballen
Ja zeg, nog demokraaazje ookquote:Op woensdag 15 april 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
*start oppositiepartij*
* start verkiezingscampagne*
JONGENS!! Stem op mij. Voor iedereen GRATIS bitterballen !!!
Ben nog steeds voorquote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar 1 partijpunt
- meer bitterballen
schattigquote:Op woensdag 15 april 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nieuwe plantje op schoot, ik noem hem Vijgie denk ik.
https://imgur.com/dk5V3dO
Oh ja ik ga ze ook naampjes gevenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn nieuwe plantje op schoot, ik noem hem Vijgie denk ik.
https://imgur.com/dk5V3dO
"Grab them by the bitterballs"quote:Op woensdag 15 april 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, Bittertrump, met je zwartmakerij.
Chique hoerentent dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rot op met je hoerentent, ik wil een chique dorp.
Same old.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, we missen nog wel een kapperszaak.
Das een kwestie van periodisch goed raakschietenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar 1 partijpunt
- meer bitterballen
Meh, is niet eens nodig eigenlijkquote:
Kombineren met de hoerentent, knippen en wippen „all-in“quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, we missen nog wel een kapperszaak.
Lullig als ze zich vergissen.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:02 schreef crv het volgende:
[..]
Kombineren met de hoerentent, knippen en wippen „all-in“
Door de lucht?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
Nu mail dat de plantjes onderweg zijn
Ze komen nu via extra snelle route
Doe dank Henk, Flep en Ariequote:Op woensdag 15 april 2020 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Big, Bag en Bog., Het zijn er 3.
Wanneer kan ik komen oogsten?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
tja zijn probleem dan. ik zou 't bij hem neerleggen hoor.. ik ga zo niet eindeloos zitten wachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haha, je bedoelt dan moet hij daadwerkelijk iets zelf doen?Goeie... Dat wordt 'm niet
Huh?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Zo weer even genoeg ipv4 adressen bij elkaar weten te toveren tot week 15 2022, be thankful Holland
airdropquote:Op woensdag 15 april 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
al augurken recepten uitgezochtquote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo al dat potgrond op mijn terras gedropt
Ja de oude adressen raken langzaamaan op en iedereen loopt extreem achter met omnummeren vandaar dat ik er een hoop extra heb moeten claimen, kost een godsvermogen maar de druk is weer even van de ketel op dat gebied.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huh?
En wat was nou dat t-shirt?
Nee heb alleen nog radijs en venkel gedaan:pquote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al augurken recepten uitgezocht?
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb alleen nog radijs en venkel gedaan:p
Oh lekkerquote:Op woensdag 15 april 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die deden 't bij ons heel goed. ook de watermeloen ging goed.
Huh?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo al dat potgrond op mijn terras gedropt
IP-adressen?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de oude adressen raken langzaamaan op en iedereen loopt extreem achter met omnummeren vandaar dat ik er een hoop extra heb moeten claimen, kost een godsvermogen maar de druk is weer even van de ketel op dat gebied.
Ik gok op een ludieke actie van wat vrienden
Ah da's mooi, die worden idd zeldzaamquote:Op woensdag 15 april 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Zo weer even genoeg ipv4 adressen bij elkaar weten te toveren tot week 15 2022, be thankful Holland
Waarom wil je Amazon?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn tv heeft geen app voor Amazon
Is het wat? Heb een beetje een aversie tegen dat bedrijf, weet niet waaromquote:
Je hebt niet echt potgrond op je terras gedumpt?quote:
Is het wat? Heb een beetje een aversie tegen dat bedrijf, weet niet waaromquote:
Ik ken dat soort dagenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet echt potgrond op je terras gedumpt?
Ik kan het niet volgen. Dit is niet mijn dag.
Nee de plantjes winkel stuurde een mail dat mijn bestelling extra snel onderweg is nuquote:Op woensdag 15 april 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet echt potgrond op je terras gedumpt?
Ik kan het niet volgen. Dit is niet mijn dag.
Boetes?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
was net rondje door de stad, druk daar
Ik heb Amazon genomen vanwege Star Trek Piccardquote:Op woensdag 15 april 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het wat? Heb een beetje een aversie tegen dat bedrijf, weet niet waarom
In de krant stonden ook niet echt positieve verhalen met name over de privacy en de werkomstandighedenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het wat? Heb een beetje een aversie tegen dat bedrijf, weet niet waarom
Ik snap ‘mquote:Op woensdag 15 april 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de plantjes winkel stuurde een mail dat mijn bestelling extra snel onderweg is nu
Dus Frantic zegt via airdrop, waarop ik zeg zo al dat potgrond op mijn terras ;p
maak je als het staat een foto voor onsquote:Op woensdag 15 april 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader heeft vanochtend nog wat voorbereidingen gedaan morgenvroeg komt het keukentje
even kijken of ik dat weer aan de praat krijg, ben een beetje digibeet, imgur app downloaden?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak je als het staat een foto voor ons
Profiteurquote:Op woensdag 15 april 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Zo weer bij moeders eten, ik heb alleen nog een koelkast voor het bier
Daarom, ik mag die Bezos gewoon nietquote:Op woensdag 15 april 2020 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
In de krant stonden ook niet echt positieve verhalen met name over de privacy en de werkomstandigheden
Oh ja een halve week corona en er was meteen een loonoffer van het personeel "nodig" of zo toch? Kotsenswaard figuurquote:Op woensdag 15 april 2020 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom, ik mag die Bezos gewoon niet
O ik had juist gelezen dat ze tienduizend mensen hadden aangenomen.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja een halve week corona en er was meteen een loonoffer van het personeel "nodig" of zo toch? Kotsenswaard figuur
oh ken die app nietquote:Op woensdag 15 april 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
even kijken of ik dat weer aan de praat krijg, ben een beetje digibeet, imgur app downloaden?
Schaak zijn ex-vrouw, die heeft aardig wat geld gekregen na de scheiding.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom, ik mag die Bezos gewoon niet
ow fb heb ik nietquote:Op woensdag 15 april 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ken die app niet
Ik upload alles naar fb om het hier te plaatsen
Ja, het internet werkt prima. Maar mijn tv onthoudt de Wifi-instellingen niet en reageert ineens nergens meer op.quote:
ja ik ook. Maar ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar bitterbals FB. Kan alleen maar historisch zijn.
Oja dat was dat verhaalquote:Op woensdag 15 april 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaak zijn ex-vrouw, die heeft aardig wat geld gekregen na de scheiding.
Raar? Stroom er af geweest?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het internet werkt prima. Maar mijn tv onthoudt de Wifi-instellingen niet en reageert ineens nergens meer op.
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar bitterbals FB. Kan alleen maar historisch zijn.
Nee, ik probeerde de app van de NPO en het scherm ging op zwart. En nu lukt verbinding maken met wifi niet eens meerquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie zitten allemaal om bitterbals FB te vragen en jullie vergeten allemaal dat ze uitgebreid op de pagina van Bakker heeft lopen spammen
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.
Gelukkig vermoedde ik dat gisteren al en hoef ik slechts wat dingen bij elkaar in een wok te flikkeren.
ja zo was die van m'n pa ookquote:
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo was die van m'n pa ook
en zo is die van mij ook zonder quarantaine
ok ok ok ik vier m'n verjaardag al bijna 20 jaar niet meer en daar kies ik bewust voor
tja mijn moeder is 7 dagen voor mij jarig. Veel familievrienden en familieleden die dan niet nog eens naar mijn verjaardag kwamen. En 3 dagen na mij was het populairste joch van de klas jarig.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;p
awwwquote:Op woensdag 15 april 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja mijn moeder is 7 dagen voor mij jarig. Veel familievrienden en familieleden die dan niet nog eens naar mijn verjaardag kwamen. En 3 dagen na mij was het populairste joch van de klas jarig.
tja ach.. en al mn vrienden nu wonen in t buitenland of varenquote:
Als je echt wil kom je d'r wel in. Trouwens, als je flightradar24.com checked, er wordt nog aardig wat gevlogen in de wereld. Die 4 KLM-toestellen die continue mondkapjes uit China zouden overvliegen, nog niet ééntje kunnen spotten. Al met al veel larie in de wereld.quote:
Ik vraag niks. Ik bereik dingen, of niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie zitten allemaal om bitterbals FB te vragen en jullie vergeten allemaal dat ze uitgebreid op de pagina van Bakker heeft lopen spammen
Kit al gebeld makker?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als je echt wil kom je d'r wel in. Trouwens, als je flightradar24.com checked, er wordt nog aardig wat gevlogen in de wereld. Die 4 KLM-toestellen die continue mondkapjes uit China zouden overvliegen, nog niet ééntje kunnen spotten. Al met al veel larie in de wereld.
Inspector Flesquote:Op woensdag 15 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag niks. Ik bereik dingen, of niet.
Kwestie van gevonden willen worden. Je koimt nu al eager overquote:Op woensdag 15 april 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Inspector Fles
Ach als je een beetje moeite doet ben ik ook zo te vinden..
ook alquote:Op woensdag 15 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt he-le-maal klaar met deze dag.
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;p
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
M'n wespenspray is binnen..kan niet wachten op morgenochtend, die dikke komt altijd rond een uur of 11 aanvliegen
weer uitvogelen waarquote:Op woensdag 15 april 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
anderhalvemeterman geeft weer een perscon zometeen..
wat als je mis spuit?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik wil geen nest meer op m'n balkon...
nee waar te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*waarom?
wss vanwege maatregelen België
ahquote:Op woensdag 15 april 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waar te kijken![]()
Als het goed is komt er ook extra steun voor flexwerkers
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan iets proberen. Welk nummer zing ik hier?![]()
Iets te makkelijk om te beginnen
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
je zingt niet echtquote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
denk dat zij de tekst wel even e lezen krijgt.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Dat moet toch zo moeilijk zijn, alles direct in gebarentaal uitbeelden. Ik zou dat nooit kunnen.
Maar ze vertaalt ook de antwoorden op de vragen toch? Die zijn niet opgeschreven.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
denk dat zij de tekst wel even e lezen krijgt.
Nee. Maar het fluisteren maakte het nog te makkelijkquote:
Ja dit is wel live. Onderschat tolken nietquote:
+1quote:Op woensdag 15 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt he-le-maal klaar met deze dag.
we zitten nu toch op onze max?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Als landen nou slim zijn zorgen ze gewoon dat de IC bedden en testcapaciteit niet alleen tijdelijk omhoog gaan, maar gewoon totdat er een vaccin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |