quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
weinig knuffelen dus met niet-familieleden de komende jarenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Vrolijk bericht tussendoor
Harvard-studie: nog jaren afstand houden vanwege corona
https://nos.nl/artikel/23(...)-vanwege-corona.html
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik protesteer, onze burgemeester is echt wel een hoofse en galante heer tegenover vrouwen hoor.
bitterbal roulettequote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
das echt gemeenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal roulette
die ene in de schaal die volgehengst is met tabasco door yours truly
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.
ik gaf vroeger mijn collega's vaak drankjes met tabasco er inquote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. maar leverde wel mooie situaties op
Is het iets unieks of kun je het ook ergens anders kopen denk je?quote:
Is er al een neuk- en wiphuis?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Welke beroepen missen we nog in Foqueville?
Zou je denken hequote:Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt wenselijk, gewoon mannetje of vrouwtje zoeken, de keuze is reuze.
Nee natuurlijk niet, anders kunnen we elke week een nieuwe zoeken, Jack de Ripperquote:Op woensdag 15 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Anders moeten we weer een prostituee zoeken en wedden dat Kwiwi die naast mij laat wonen
Ik heb heus wel in de gaten dat dit gewoon reverse psychology is en je dat eigenlijk gewoon graag wilquote:Op woensdag 15 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Anders moeten we weer een prostituee zoeken en wedden dat Kwiwi die naast mij laat wonen
ja sneuhazen.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Wij werken allemaal van oud naar nieuw. We reageren niet het eerste op mensen die hun bestelling willen annuleren. Als we iets voor jouw bestelling kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een privébericht met je klant- en ordernummer erin. Wij gaan dan zo snel mogelijk op je reageren.
Groetjes,
Floris
Heb ze voor de 3e keer een privebericht gestuurd nu
en wat ben je nu opgeschoten? Helemaal niets.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Wij werken allemaal van oud naar nieuw. We reageren niet het eerste op mensen die hun bestelling willen annuleren. Als we iets voor jouw bestelling kunnen betekenen, stuur ons dan gerust een privébericht met je klant- en ordernummer erin. Wij gaan dan zo snel mogelijk op je reageren.
Groetjes,
Floris
ja iets van contact. en dat ze hopelijk gaan annuleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat ben je nu opgeschoten? Helemaal niets.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sneuhazen.
nog ontkennen ook.
Groetjes,
Floris
Shit jij bent te slimquote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb heus wel in de gaten dat dit gewoon reverse psychology is en je dat eigenlijk gewoon graag wil
Bestelling bij Bakker.com. tuincentrum die door de grote drukte het niet meer aankan met leveren en lastig mee in contact te komenquote:
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..quote:Op woensdag 15 april 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bestelling bij Bakker.com. tuincentrum die door de grote drukte het niet meer aankan met leveren en lastig mee in contact te komen
welke winkel?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..
Mijn balkondoek van de Hornbach had ik in een paar dagen binnen hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik 3 weken geleden ook een bestelling bij een tuincentrum heb gedaan en nog steeds niks ontvangen..
ja praxis ook zon verhaalquote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn balkondoek van de Hornbach had ik in een paar dagen binnen hoor![]()
![]()
Toen die eenmaal binnen was had ik trouwens geen zin meer om hem op te hangen. En een paar dagen later ging de buurman dus ook nog verhuizen en kon ik van hem ook wel zijn doek overnemen , dus effectively ¤ 70 in de sloot gegooid, maar ze bezorgen wel enigszins snel
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al dat gebabbel over plantjes overal, na deze kop koffie ga ik in de tuin aan de gang.
Het is serieus onverzorgd.quote:
Mijn plantjes zijn erquote:Op woensdag 15 april 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Al dat gebabbel over plantjes overal, na deze kop koffie ga ik in de tuin aan de gang.
Vonkenboer.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Welke beroepen missen we nog in Foqueville?
Niet man.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag een lief vijgenboompje gekocht, hij stond bij een bloemenzaak buiten en die riep zachtjes mijn naam toen ik langs liep.
Ja da's wel sneu. Moet gewoon elke dag.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden een crosstrainer voor in huis gekocht en heb 'm welgeteld al 2x gebruikt..Elke keer voel ik me weer schuldig als ik 'm zie staan
Ik heb ook een fietstrainer in de woonkamer staan. Handig om de was op te drogen somsquote:Op woensdag 15 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden een crosstrainer voor in huis gekocht en heb 'm welgeteld al 2x gebruikt..Elke keer voel ik me weer schuldig als ik 'm zie staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |