quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
weinig knuffelen dus met niet-familieleden de komende jarenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Vrolijk bericht tussendoor
Harvard-studie: nog jaren afstand houden vanwege corona
https://nos.nl/artikel/23(...)-vanwege-corona.html
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
ik ben zon bitterbal waarvan je denkt dat een positief onschuldig balletje is totdat je hem in je mond doet en je smoel vebrand
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik protesteer, onze burgemeester is echt wel een hoofse en galante heer tegenover vrouwen hoor.
bitterbal roulettequote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
das echt gemeenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal roulette
die ene in de schaal die volgehengst is met tabasco door yours truly
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie er vrouwen in stopt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom eerst platstampen en een kwartier wachten voordat je jou in je mond steekt.
ik gaf vroeger mijn collega's vaak drankjes met tabasco er inquote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. maar leverde wel mooie situaties op
Is het iets unieks of kun je het ook ergens anders kopen denk je?quote:
Is er al een neuk- en wiphuis?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Welke beroepen missen we nog in Foqueville?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |