Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook een IT-er. Denk dat een mix voor mij prima zou werken, dus ik opteer voor 2 dagen thuiswerk, 3 dagen kantoor
dat ook nog es.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terwijl jij je terras aan het opschuren bent. Met de hand.
Goodbye fileprobleemquote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
hoe kan ik post 302 hebben en ik heb geen mod rechten.
ja dat lijkt me nog wel chill idd..quote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Ja dat bedoel ik. Natuurlijk is dat zwaar. Ook ongemakkelijke houding om te werken.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
mogelijk ja.. maar dan zou dat toch eerder onderweg iets toegevoegd zijn? want er staan echt 301 reacties.. ook in de index.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.
onderkoffer modquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Hij moet ook een kwartier fietsen.quote:
Ja zat ook te kijken maar jij en BB posten precies tegelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Naast Alberto.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet maar midden in dat park gaan staan zeker
Oh nou. Ik zou er nachten van wakker liggen denk ik. Maar misschien ook nietquote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mogelijk ja.. maar dan zou dat toch eerder onderweg iets toegevoegd zijn? want er staan echt 301 reacties.. ook in de index.
het is "de park".quote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet maar midden in dat park gaan staan zeker
maar ben het nu aan het schrobben met zoutquote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Natuurlijk is dat zwaar. Ook ongemakkelijke houding om te werken.
Verborgen krachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
kanniehe. Op LUNCHGENOT o'clock meetings organiserenquote:Op woensdag 15 april 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
ff wat te lunchen maken, 12:00 een meeting weer
250 zitplaatsen, dat is een aardige vreetschuur.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
ik zag ze laatst nog buiten schilderen
https://www.omroepwest.nl(...)VOTcNN-CcJ0Fx3bAL3r0
ah nee zag 1 op het plein. dit is een ander dus
k ben er nooit geweest maar sneuquote:Op woensdag 15 april 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
250 zitplaatsen, dat is een aardige vreetschuur.
was het wat?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, de laatste keer dat ik uit eten was met o.a mijn broer.
In mijn familie ook nogal wat horeca, die trokken na 1 of 2 dagen horecasluiting de stekker er al uit, daar is het laatste woord nog niet over gezegd.quote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zou er sowieso al niet meer heen gegaan zijn.
Oohquote:Op woensdag 15 april 2020 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon rare herinnering, beetje pijnlijk ofzo.
Denk dat als ik daar heen zou gaan vooral bezig zou zijn met dat mijn broer er toen nog was en nu niet meer, snap je?quote:
Ja dan is het wel erg pijnlijk ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat als ik daar heen zou gaan vooral bezig zou zijn met dat mijn broer er toen nog was en nu niet meer, snap je?
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het werk zit er weer bijna op voor vandaag. Ik krijg thuis in 4/5u voor elkaar waar ik op kantoor 8u over doe
Ik ben steeds meer een oude diesellocomotief die langzaam vastloopt zonder de werkgerelateerde sociale contacten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het werk zit er weer bijna op voor vandaag. Ik krijg thuis in 4/5u voor elkaar waar ik op kantoor 8u over doe
Hang op en Bel uw psychquote:Op woensdag 15 april 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer een oude diesellocomotief die langzaam vastloopt zonder de werkgerelateerde sociale contacten.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)je-aan-na-commentaar
Ik heb net een uur aan de telefoon gehangen. Uitgeputquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryertquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
Dat laatste niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.
Emotionele dag voor André Hazes en Moniekquote:Op woensdag 15 april 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)je-aan-na-commentaar
Met de extra beweging van het schuren, kunnen er extra bitterballen gegeten worden zonder niet meer in kleding te passen.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryert?
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.quote:
Lol moest het een paar keer hardop lezen voor ik hem had.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.
Was hem zelf nog niet opgevallen
Pehehehe.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.
Ik had hetzelfde met een Vietnamese collega die Da Phuc heette.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met een Vietnamese collega die Da Phuc heette.
Ja de Glibberige Gerbil moet echt dichtgespijkerd worden. Schubdiersoep en shit alles bahbahbahquote:Op woensdag 15 april 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Komt er ook een Aziatische toko in Foqueville zodat we niet dagelijks in de Griezelige Gerbil hoeven te eten?
Nicequote:Op woensdag 15 april 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Nog een uur of drie te gaan hier, dan mag ik weer op "onbereikbaar".
Heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryert?
GELUKKIGE GERBIL LAMZAKquote:Op woensdag 15 april 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Glibberige Gerbil moet echt dichtgespijkerd worden. Schubdiersoep en shit alles bahbahbah![]()
En dat er dan plots twintig man voor je neus staat.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
Heb in China wel eens gevraagd naar mn vrienden Sum Ting Wong en Ho Lee Fok
wat dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwpakket gekocht
Doen wequote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn wel echt mooie combinaties te maken die allitereren met Gerbil.
Zit een mondkapje voor togggquote:
neequote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
De taalnerd in mij vindt het leuk.quote:
Bootjequote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat dan?
ik heb mezelf agesproken dat ik alleen dinge mag kopen voor het huis. dus geen kleding of schoenen :p of pc
zon schaalmodel?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bootje
ben hier toch wel even een paar maanden zoet mee gok ikdusja.. vind 't wel best
Maar maar maar...quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
nog even en niemand komt de gelukkige gerbil nog in
Wat voor bootje?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bootje
ben hier toch wel even een paar maanden zoet mee gok ikdusja.. vind 't wel best
hopelijk heeft ze niet gezien dat jij het was.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik heb doorzichtige tape geplakt over de kier waar de wesp steeds in gaat, en nu komt ie steeds opnieuw kijken of ie er alweer in kan. Het is een grote dus misschien wel de koningin
Oh, dat zou schelen als je 't voor was.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik heb doorzichtige tape geplakt over de kier waar de wesp steeds in gaat, en nu komt ie steeds opnieuw kijken of ie er alweer in kan. Het is een grote dus misschien wel de koningin
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
Inofficieel is het gewoon De Gebraden Gerbil en dat staat er ook zeker op het menu maar de weekhartige serveerster mag dat niet weten.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
huisgemaakte ketchup?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballen
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballen
Ja gemaakt van gerecycelde tomatensoep uit de Gemankeerde Gerbilquote:
Jij werkt daar helemaal niet johquote:Op woensdag 15 april 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inofficieel is het gewoon De Gebraden Gerbil en dat staat er ook zeker op het menu maar de weekhartige serveerster mag dat niet weten.
We gooien ze ook buiten gehoorsafstand in de blender.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Pro-tip, als je gerbil frituurt moet je het staartje eraan laten zitten, handig als handvat.
Mag ik wel afhalen?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Het hoofd van uitstraling gaat als eerste op de paal in mijn tuin
Monster.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Het hoofd van uitstraling gaat als eerste op de paal in mijn tuin
niks mis met nepgrasquote:Op woensdag 15 april 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
kan ook zon lelijke grasmat op mijn terras leggen
ik vind het vaak echt geen gezichtquote:Op woensdag 15 april 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks mis met nepgrasik heb het.. maar het is bij mij vergeven van onkruid zaad enzo
zou eigenlijk eens een nieuwe in moeten. geen idee hoe je dat onderhoud verder.
er zijn wel mooie. als ik moet kiezen dan ook echt gras hoor. Maar dit lag er alquote:Op woensdag 15 april 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het vaak echt geen gezicht
Bij m'n ouders in de tuin lag zo'n mooi nepgras dat ik eraan moest voelen om te constateren dat het nep was.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn wel mooie. als ik moet kiezen dan ook echt gras hoor. Maar dit lag er al
zal wel wat kosten denk ik?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in de tuin lag zo'n mooi nepgras dat ik eraan moest voelen om te constateren dat het nep was.
Je moet hem wel verticuleren en heb je ook van die mestkorrels voor kunstgras?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks mis met nepgrasik heb het.. maar het is bij mij vergeven van onkruid zaad enzo
zou eigenlijk eens een nieuwe in moeten. geen idee hoe je dat onderhoud verder.
Ik vanmorgen weer een meesterbrood.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwpakket gekocht
Zul je straks zien dat de Geīrriteerde Gerbil daar ook weer een mening over heeftquote:Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zo een enorm Iers braadstuk in een braadpan gemieterd, dan maar dik.
Zal mij aan mijn gerbil roesten.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zul je straks zien dat de Geīrriteerde Gerbil daar ook weer een mening over heeft
Onderaan de kabelbaan doorlopen richting de zee, meteen na het politiebureau links aanhouden, over de spoorwegovergang en je bent er.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo eens even een wandeling in het bos maken
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zul je straks zien dat de Geīrriteerde Gerbil daar ook weer een mening over heeft
Van de week? Van dit topic? Waarvan allemaal?quote:
terras:pquote:Op woensdag 15 april 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de week? Van dit topic? Waarvan allemaal?
Komt er serieus goed uit te zien bal.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dit moet nog
[ afbeelding ]
gedaan
[ afbeelding ]
ja he :p van grijs naar bruinig.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt er serieus goed uit te zien bal.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dit moet nog
[ afbeelding ]
gedaan
[ afbeelding ]
Nu moet ik ineens aan Assepoester denken.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe je dit op de knieën met een schuursponsje???
borstel en zit op ee omgekeerde prullenbakje :pquote:Op woensdag 15 april 2020 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe je dit op de knieën met een schuursponsje???
Volgens mij had die op zijn minst nog een borstelquote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens aan Assepoester denken.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
borstel en zit op ee omgekeerde prullenbakje :p
Ik zie een match.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij had die op zijn minst nog een borstel
[..]
ja heb dat vorig jaar gedaan maar heb echt het hout er mee geslooptquote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Wat een werk!
Ik heb over de tegels gewoon de hogedrukreiniger geplemt... mag ook niet maar daar heb ik na 'x' jaar schijt aan
Als je dit dan gemaakt hebt... wat 'doe' je er dan mee?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef mschol het volgende:
lego doosje onderwegs uit duitsland
[ afbeelding ]
[..]
Lekker bezigquote:Op woensdag 15 april 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dit moet nog
[ afbeelding ]
gedaan
[ afbeelding ]
Flinke set. Ik heb oa deze:quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef mschol het volgende:
lego doosje onderwegs uit duitsland
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dit dan gemaakt hebt... wat 'doe' je er dan mee?
Ergens neerzetten ofzo?
Op mijn tegels zit een coating zodat je er lekker met blote voeten over kan lopen... wat daar nu nog van over is, geen ideequote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb dat vorig jaar gedaan maar heb echt het hout er mee gesloopt
Ik lees tepels en lekker en blote, ik ga ook maar even een stukje rennen door de binnenstadquote:Op woensdag 15 april 2020 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op mijn tegels zit een coating zodat je er lekker met blote voeten over kan lopen... wat daar nu nog van over is, geen idee![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees tepels en lekker en blote, ik ga ook maar even een stukje rennen door de binnenstad
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo eens even een wandeling in het bos maken
Overmacht.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah natuurlijk. Mijn account van het systeem waar ik vanmiddag iets in moet doen, werkt niet![]()
Daar word ik een beetje simpel van.
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees tepels en lekker en blote, ik ga ook maar even een stukje rennen door de binnenstad
zit je nu op 4g?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Wachten op KPN voor internetgenot.
kpnquote:Op woensdag 15 april 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Wachten op KPN voor internetgenot.
tot je iets van support moet krijgen omdat je signaal niet goed is..quote:Op woensdag 15 april 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks mis mee, helemaal niet nu met vrije modem keus.
Ik hoor graag bij welke provider je dat probleem gegarandeerd niet hebt.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
tot je iets van support moet krijgen omdat je signaal niet goed is..
genoeg gezeik mee gehad bij klanten paar jaar terug.
Sja, met Ziggo ook niet al te beste ervaringen andersquote:Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
prive bieden ze hier nog steeds een armzalige 30/3 adsl lijn aan (effectief was dat jaren terug 16/2 ofzo) snelheid zal vast wel iets beter zijn geworden maar nee dank je..
Precies, want het is toch nooit allemaal specifiek goed voor 1 persoon.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor graag bij welke provider je dat probleem gegarandeerd niet hebt.![]()
In de polder had ik Caiway. Was ook niet al te briljantquote:Op woensdag 15 april 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb hier de keuze uit Delta of KPN. Dan is de keuze gauw gemaakt.
Hopelijk veel vertraging dankzij Pasen nog.quote:
zal dat wel zijn ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk veel vertraging dankzij Pasen nog.
Xs4all deed altijd aardig zijn best..quote:Op woensdag 15 april 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor graag bij welke provider je dat probleem gegarandeerd niet hebt.![]()
staat mij bij ziggo niet direct wat van bij, wel dat ze koning zijn in random internet uitgooien na 0:00 onder het mom van "onderhoud"quote:Op woensdag 15 april 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sja, met Ziggo ook niet al te beste ervaringen anders
mijn ouders hebben altijd xs4all gehad. vrijwel nooit problemenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Xs4all deed altijd aardig zijn best..
zelden verkochten zij nee.. maar goed, daar betaal je ook voor..
[..]
staat mij bij ziggo niet direct wat van bij, wel dat ze koning zijn in random internet uitgooien na 0:00 onder het mom van "onderhoud"
Ziggo was ooit UPC en UPC was berucht om zijn slechte klantenservice. Toegegeven, daar hebben ze in de laatste jaren wel het een en ander aan verbeterdquote:Op woensdag 15 april 2020 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Xs4all deed altijd aardig zijn best..
zelden verkochten zij nee.. maar goed, daar betaal je ook voor..
[..]
staat mij bij ziggo niet direct wat van bij, wel dat ze koning zijn in random internet uitgooien na 0:00 onder het mom van "onderhoud"
oh, ik woon in casema gebied.. UPC gebied "heb ik wel eens wat over gehoord"quote:Op woensdag 15 april 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziggo was ooit UPC en UPC was berucht om zijn slechte klantenservice. Toegegeven, daar hebben ze in de laatste jaren wel het een en ander aan verbeterd
Mooiquote:Op woensdag 15 april 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zo is het overal wel wat hoorik heb al jaren zonder problemen KPN
In die tijd hooguit 2x een storing gehad aan hun zijde.
wat voor tegels en hoezo zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Wat een werk!
Ik heb over de tegels gewoon de hogedrukreiniger geplemt... mag ook niet maar daar heb ik na 'x' jaar schijt aan
Dit.quote:
Waar is de tijd gebleven dat elk dorp gewoon zijn eigen CAI hadquote:Op woensdag 15 april 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het werkte, ging het prima, maar die klantenservice was maar matig. Maar ja, de andere optie was digitenne.
Godver, flashbacks. Da's wel echt lang terug.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat elk dorp gewoon zijn eigen CAI hadEn als het dan niet werkte, stond iedereen buiten te klagen
Ja, dit. Nou ja, minus de sport dan.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso is internet m'n belangrijkste ding, tv kijken doen we hoogstens tijdens het eten en wat sport.
quote:Op woensdag 15 april 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver, flashbacks. Da's wel echt lang terug.
Uitsmijtertje mag ook wel op het menu van de Gierende Gerbilquote:Op woensdag 15 april 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
wat is gebakken ei met spek toch lekker
Staat meestal op standje radio hierquote:Op woensdag 15 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn tv denk ik al zeker 6 maanden niet aangehad
bij KPN dus sinds kort eigen modem keuzequote:Op woensdag 15 april 2020 14:14 schreef Koen66 het volgende:
alleen bij Ziggo maar matig dat je niet je eigen hardware kan kiezen bij je Abo.
Ik wil best die Mediabox Next, maar ga er niet het duurste abo voor nemen
Boksquote:Op woensdag 15 april 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
fucking frustrerend als je ziet dat ze bij bakker.com gewoon willekeurig reageren ipv de volgorde af te werken
geven ze nu voip gegevens ook vrij? dat deden ze niet afaik (xs4all weer wel)quote:Op woensdag 15 april 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij KPN dus sinds kort eigen modem keuzenog even aan het vogelen wat ik wil.. Want dan plemp ik er ook een Unifi USG tussen..
heb een BVDSL lijn.
Meestal cartoons als achtergrondruis.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat meestal op standje radio hier
Allesquote:Op woensdag 15 april 2020 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geven ze nu voip gegevens ook vrij? dat deden ze niet afaik (xs4all weer wel)
TV 538 overdag en vanaf 17 tot 20u op RTL en dan zap ik wat rond.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal cartoons als achtergrondruis.
vind ik nog meevallen. Het is de tweede werkdag van de week he. De backlog van het weekend.quote:
quote:
Ik begin maart nog 1 keer. Toen er voor de laatste keer premmeliek darts was. Donderdag 12 maart denk ik. Volle zaal alles ditdat. Ondenkbaar nu.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn tv denk ik al zeker 6 maanden niet aangehad
Hoez kutklanten.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]dat zijn de grootste kutklanten.. die belanden hier elke keer onderaan de stapel (en uiteindelijk reageren op het laatst mogelijke moment dat in onze voorwaarden staat
)
iemand hier heeft ook wel eens alle berichten heel specifiek beantwoord, echt een stuk of 20 korte berichten naar die klant toe
klanten die spammenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoez kutklanten.
Ze reageren alleen op mensen die aangeven hun bestelling te willen annuleren. Trek ik echt slecht
dat zie ik tochquote:Op woensdag 15 april 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
klanten die spammen
en hoe weet jij dat ze alleen reageren op mensen die annuleren?
oh, facebookquote:Op woensdag 15 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zie ik toch
duidelijk patroon op fb. Je kan ze ook al niet meer bellen.
ja enige manier om nog contact te krijgen met zequote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja enige manier om nog contact te krijgen met ze
heb ook al 3 keer contact form in gevuld op hun site. Niets nada noppes terug
En geloof mij , ik ben echt 1 van de meest vriendelije klanten die je kan krijgen gezien mijn horeca werk.
Maar er is een grens.
Geef dan ook aan om te annulerenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja enige manier om nog contact te krijgen met ze
heb ook al 3 keer contact form in gevuld op hun site. Niets nada noppes terug
En geloof mij , ik ben echt 1 van de meest vriendelije klanten die je kan krijgen gezien mijn horeca werk.
Maar er is een grens.
Nee snap ik. Nou ja dan ook maar annuleren? Als dat het enige is dat werkt... Wat probeer je te bereiken?quote:Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mensen die dreigen met annuleren krijgen wel een reactie.
kan ik niet hebben hoor
ze zijn niet te bellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geef dan ook aan om te annulerenprobeer iemand aan de lijn te krijgen. Kijken wat ze zeggen.. En dan besluiten of je annuleert.
mijn fucking bestellingquote:Op woensdag 15 april 2020 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee snap ik. Nou ja dan ook maar annuleren? Als dat het enige is dat werkt... Wat probeer je te bereiken?
hoeveel geld was het en hoe heb je betaald?quote:Op woensdag 15 april 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn niet te bellen.
heb nu opalle mogelijke manieren aangegeven dat ik wil annuleren
50 euro.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel geld was het en hoe heb je betaald?
via paypal kan je je geld terug vragenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
50 euro.
paypall ofzo.
heb ze meerdere malen vriendleijk gevraagd om een update en ze gaan er gewoon voorbij.
Via PayPal kun je eenvoudig j geld terugkrijgenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
50 euro.
paypall ofzo.
heb ze meerdere malen vriendleijk gevraagd om een update en ze gaan er gewoon voorbij.
ja wacht 2 dagen of ze zelf reageren.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via paypal kan je je geld terug vragen
Whehehequote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
waar is @:essnhills, die had daar een gifje voor
In het weekend overdag dus cartoons, 's avonds on demand shizzle, dus Netflix, Amazon of iets ouderwetschs als een dvd. Doordeweeks gaat 'ie rond 18 aan (want etenstijd) en dan is 't random troep, afhankelijk van andere plannen als sport/visite/verplichtingen (pre-corona danquote:Op woensdag 15 april 2020 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
TV 538 overdag en vanaf 17 tot 20u op RTL en dan zap ik wat rond.
Geen vulhout tussen je lijmklemmen en werkstuk??quote:Op woensdag 15 april 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hackender weg wordt het wel wat
schijnbaar ga jij vanavond hele vervelende dingen zeggenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een pakketje in de brievenbus met een t-shirt erin met de tekst "ik bied alvast mijn verontschuldigen aan voor mijn uitlatingen later vanavond!" met een hartje erbij.
Wat is dit nou weer![]()
Nee, ding was doorgebogen en tegen de buiging in geklemd. Zit spanning genoeg in om het midden stuk te klemmenquote:Op woensdag 15 april 2020 14:47 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen vulhout tussen je lijmklemmen en werkstuk??
Aha.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, ding was doorgebogen en tegen de buiging in geklemd. Zit spanning genoeg in om het midden stuk te klemmen
En als je bang bent voor afdrukken van die lijmklemmen? Daar zijn die rode dopjes voor.
quote:
Fijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dn Sjef heeft de jaarlijkse prik weer gehad. Die kan er weer een jaar tegen aan. De arts was erg tevreden over zijn gezondheid. Alles was weer in orde, afgezien van lichte hartruis en slijtage op de ogen, maar dat was vorig jaar al. Niet erg, hoort bij de leeftijd..
quote:Op woensdag 15 april 2020 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dn Sjef heeft de jaarlijkse prik weer gehad. Die kan er weer een jaar tegen aan. De arts was erg tevreden over zijn gezondheid. Alles was weer in orde, afgezien van lichte hartruis en slijtage op de ogen, maar dat was vorig jaar al. Niet erg, hoort bij de leeftijd..
Huhquote:Op woensdag 15 april 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een pakketje in de brievenbus met een t-shirt erin met de tekst "ik bied alvast mijn verontschuldigen aan voor mijn uitlatingen later vanavond!" met een hartje erbij.
Wat is dit nou weer![]()
Jeej, Sjefke weer APK-gekeurdquote:Op woensdag 15 april 2020 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
De geweldige Webcamshow.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook graag naar kijken. Kun je het streamen?
cambal 's nieuwe room topic:quote:Op woensdag 15 april 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook graag naar kijken. Kun je het streamen?
Ik verhuur kamers in mijn lodge in de bergenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook vakantiehuisjes of zijn toeristen niet welkom?
Ik woon naast het Polenhotelquote:Op woensdag 15 april 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wat ik heb onthouden uit 3 topics; een Polenhotel en een huisje voor @:Whiskers2009
[ afbeelding ]
Zie je nou, zo slecht ben ik niet voor jequote:Op woensdag 15 april 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woon naast het Polenhotel![]()
Poolse vrouwen
Godzijdank een kabelbaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verhuur kamers in mijn lodge in de bergen
Ik woon best in een gezellige buurt zoquote:Op woensdag 15 april 2020 15:07 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wat ik heb onthouden uit 3 topics; een Polenhotel en een huisje voor @:Whiskers2009
[ afbeelding ]
Kom je onderweg even op de borrel bij me?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, tijd voor een hike in de highlands.
Doe Skiwi de groeten!quote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, tijd voor een hike in de highlands.
Lekker.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je onderweg even op de borrel bij me?
Jij kunt de dingen die je niet lust over de schutting bij het paard van Whiskers gooienquote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon best in een gezellige buurt zo
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt de dingen die je niet lust over de schutting bij het paard van Whiskers gooien
ik ben ook zeer tevredenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon best in een gezellige buurt zo
Dronken van het padje af eerder.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Lekker dronken de kabelbaan af woepsiejee [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De restanten van mijn broodjes gerbil kan ik daar dumpen.
lijkt mij idd een betere keusquote:Op woensdag 15 april 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik liever een broodje kaas
neeeeequote:Op woensdag 15 april 2020 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ik had daar ooit een briljante paint voor gemaakt idd.
Denk niet dat ik die nog heb
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 april 2020 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
mijn ma die eet ook altijd als ze aan het bellen is. daar krijg ik echt spontaan lepra aan m'n oren van.
Gelukkig doet ze 't bij mij niet meer. Want ik beëindig 't gesprek altijd in de trant van bel maar terug als je niet zit te eten.
Oh ik kan daar zooo slecht tegen he... Ook mensen die men hun mond open eten.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit aan de lijn met iemand die met heel veel natte geluiden een broodje gezond eet
Dat is het huisje waar hij zijn memoires schrijft, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
wat is dat huisje links van de burgemeesterswoning eigenlijk @:kwiwi ?
De fritselkelder van budaquote:Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef Koen66 het volgende:
wat is dat huisje links van de burgemeesterswoning eigenlijk @:kwiwi ?
' laten vertellen 'quote:Op woensdag 15 april 2020 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is het huisje waar hij zijn memoires schrijft, heb ik me laten vertellen.
Of mensen die soep slurpenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kan daar zooo slecht tegen he... Ook mensen die men hun mond open eten.
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Je bent weer in zo'n bui hč
Lekker depressief nieuws kom je mee balletjequote:Op woensdag 15 april 2020 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Vrolijk bericht tussendoor
Harvard-studie: nog jaren afstand houden vanwege corona
https://nos.nl/artikel/23(...)-vanwege-corona.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |