Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook een IT-er. Denk dat een mix voor mij prima zou werken, dus ik opteer voor 2 dagen thuiswerk, 3 dagen kantoor
dat ook nog es.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terwijl jij je terras aan het opschuren bent. Met de hand.
Goodbye fileprobleemquote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
hoe kan ik post 302 hebben en ik heb geen mod rechten.
ja dat lijkt me nog wel chill idd..quote:Op woensdag 15 april 2020 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het voor hem ook ongeveer zo'n verdeling gaat worden post-corona.
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Ja dat bedoel ik. Natuurlijk is dat zwaar. Ook ongemakkelijke houding om te werken.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
mogelijk ja.. maar dan zou dat toch eerder onderweg iets toegevoegd zijn? want er staan echt 301 reacties.. ook in de index.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.
onderkoffer modquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Hij moet ook een kwartier fietsen.quote:
Ja zat ook te kijken maar jij en BB posten precies tegelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
Naast Alberto.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet maar midden in dat park gaan staan zeker
Oh nou. Ik zou er nachten van wakker liggen denk ik. Maar misschien ook nietquote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mogelijk ja.. maar dan zou dat toch eerder onderweg iets toegevoegd zijn? want er staan echt 301 reacties.. ook in de index.
het is "de park".quote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet maar midden in dat park gaan staan zeker
maar ben het nu aan het schrobben met zoutquote:Op woensdag 15 april 2020 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Natuurlijk is dat zwaar. Ook ongemakkelijke houding om te werken.
Verborgen krachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wait.
kanniehe. Op LUNCHGENOT o'clock meetings organiserenquote:Op woensdag 15 april 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
ff wat te lunchen maken, 12:00 een meeting weer
250 zitplaatsen, dat is een aardige vreetschuur.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
ik zag ze laatst nog buiten schilderen
https://www.omroepwest.nl(...)VOTcNN-CcJ0Fx3bAL3r0
ah nee zag 1 op het plein. dit is een ander dus
k ben er nooit geweest maar sneuquote:Op woensdag 15 april 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
250 zitplaatsen, dat is een aardige vreetschuur.
was het wat?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, de laatste keer dat ik uit eten was met o.a mijn broer.
In mijn familie ook nogal wat horeca, die trokken na 1 of 2 dagen horecasluiting de stekker er al uit, daar is het laatste woord nog niet over gezegd.quote:
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
Maar zou er sowieso al niet meer heen gegaan zijn.
Oohquote:Op woensdag 15 april 2020 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon rare herinnering, beetje pijnlijk ofzo.
Denk dat als ik daar heen zou gaan vooral bezig zou zijn met dat mijn broer er toen nog was en nu niet meer, snap je?quote:
Ja dan is het wel erg pijnlijk ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat als ik daar heen zou gaan vooral bezig zou zijn met dat mijn broer er toen nog was en nu niet meer, snap je?
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het werk zit er weer bijna op voor vandaag. Ik krijg thuis in 4/5u voor elkaar waar ik op kantoor 8u over doe
Ik ben steeds meer een oude diesellocomotief die langzaam vastloopt zonder de werkgerelateerde sociale contacten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het werk zit er weer bijna op voor vandaag. Ik krijg thuis in 4/5u voor elkaar waar ik op kantoor 8u over doe
Hang op en Bel uw psychquote:Op woensdag 15 april 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer een oude diesellocomotief die langzaam vastloopt zonder de werkgerelateerde sociale contacten.
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)je-aan-na-commentaar
Ik heb net een uur aan de telefoon gehangen. Uitgeputquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryertquote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook nog es.
al is dat wel zwaar
Dat laatste niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zelfde seconde? Of er is wat verwijderd onderweg.
Emotionele dag voor André Hazes en Moniekquote:Op woensdag 15 april 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)je-aan-na-commentaar
Met de extra beweging van het schuren, kunnen er extra bitterballen gegeten worden zonder niet meer in kleding te passen.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryert?
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.quote:
Lol moest het een paar keer hardop lezen voor ik hem had.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.
Was hem zelf nog niet opgevallen
Pehehehe.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oud collega van me met een Aziatische vriendin had zijn dochtertje Faye Ling genoemd, werd hij boos toen ik zei, niet te hopen dat ze later in een Engelstalig land gaat wonen.
Ik had hetzelfde met een Vietnamese collega die Da Phuc heette.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met een Vietnamese collega die Da Phuc heette.
Ja de Glibberige Gerbil moet echt dichtgespijkerd worden. Schubdiersoep en shit alles bahbahbahquote:Op woensdag 15 april 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
Komt er ook een Aziatische toko in Foqueville zodat we niet dagelijks in de Griezelige Gerbil hoeven te eten?
Nicequote:Op woensdag 15 april 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Nog een uur of drie te gaan hier, dan mag ik weer op "onbereikbaar".
Heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 15 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je niet beter dat schuur apparaat gekocht ipv een airfryert?
GELUKKIGE GERBIL LAMZAKquote:Op woensdag 15 april 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de Glibberige Gerbil moet echt dichtgespijkerd worden. Schubdiersoep en shit alles bahbahbah![]()
En dat er dan plots twintig man voor je neus staat.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
Heb in China wel eens gevraagd naar mn vrienden Sum Ting Wong en Ho Lee Fok
wat dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwpakket gekocht
Doen wequote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Er zijn wel echt mooie combinaties te maken die allitereren met Gerbil.
Zit een mondkapje voor togggquote:
neequote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
De taalnerd in mij vindt het leuk.quote:
Bootjequote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat dan?
ik heb mezelf agesproken dat ik alleen dinge mag kopen voor het huis. dus geen kleding of schoenen :p of pc
zon schaalmodel?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bootje
ben hier toch wel even een paar maanden zoet mee gok ikdusja.. vind 't wel best
Maar maar maar...quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
nog even en niemand komt de gelukkige gerbil nog in
Wat voor bootje?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bootje
ben hier toch wel even een paar maanden zoet mee gok ikdusja.. vind 't wel best
hopelijk heeft ze niet gezien dat jij het was.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik heb doorzichtige tape geplakt over de kier waar de wesp steeds in gaat, en nu komt ie steeds opnieuw kijken of ie er alweer in kan. Het is een grote dus misschien wel de koningin
Oh, dat zou schelen als je 't voor was.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik heb doorzichtige tape geplakt over de kier waar de wesp steeds in gaat, en nu komt ie steeds opnieuw kijken of ie er alweer in kan. Het is een grote dus misschien wel de koningin
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee.
nog even en niemand komt de gelukkige gerbil nog in
Inofficieel is het gewoon De Gebraden Gerbil en dat staat er ook zeker op het menu maar de weekhartige serveerster mag dat niet weten.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
huisgemaakte ketchup?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballen
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan open ik snackbar De Traumatische Tampon wel. Voor al uw kroketten en gerbilbitterballen
Ja gemaakt van gerecycelde tomatensoep uit de Gemankeerde Gerbilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |