Honden worden helemaal niet toegelaten in de winkel tenzij het een blindengeleidehond is.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Alleen is de vacht dan meestal wat gelig door alle nicotine
Zetten ze hem tussen hun benen op de scootmobiel of in hun tas.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Honden worden helemaal niet toegelaten in de winkel tenzij het een blindengeleidehond is.
Waarom luister je daar naar?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:05 schreef shagfiets het volgende:
[..]
Zetten ze hem tussen hun benen op de scootmobiel of in hun tas.
Deze mensen denken dat ze alles mogen. En vertellen maar al te graag hoe anderen moeten leven.
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:44 schreef LanaMyst het volgende:
Weer zo'n blijf in je kot zeurpiet.Dit is Nederland, niet politiestaat België waar je niet eens bij je geliefde op bezoek mag.
Die winkels zijn niet voor niets open, als jij lekker weken of maanden thuis wilt zitten terwijl de muren op je afkomen ga vooral je gang zou ik zeggen maar veroordeel anderen niet die wel proberen te leven voor zover de beperkingen die er momenteel zijn dat toelaten.
Hondje zou ik wel doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 12:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:43 schreef TTSS het volgende:
Gelukkig begeef ik me niet in dit soort cirkels en zal ik nooit dergelijke berichten krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |