abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7927599
quote:
Datum: 16-01-2003

(bron: Persbericht FC Utrecht)

FC Utrecht verlengt de aflopende contracten van zes spelers niet. Dat hebben Arno Arts, Marinus Dijkhuizen, Igor Gluscevic, Arco Jochemsen, Robert Roest en Harald Wapenaar in een persoonlijk gesprek met de directie van de club te horen gekregen. Het zestal moet na dit seizoen uitzien naar een andere club.

FC Utrecht verkeert in financieel zwaar weer en had al aangekondigd dat dit te merken zou zijn bij de besprekingen met mensen met een aflopend contract.
Hoewel er deels ook sportieve argumenten zijn betreurt directeur technische zaken de huidige maatregelen: Het wordt nu voor iedereen duidelijk en tastbaar dat we genoodzaakt zijn stevig in te grijpen en als die maatregelen niet puur en alleen uit sportieve overwegingen kunnen worden genomen, is dat extra pijnlijk.
De spelers reageerden wisselend op het slechte nieuws. Arno Arts: Ik had hiermee wel rekening gehouden. Ik betreur het dat ik in mijn periode bij FC Utrecht niet de kans heb gehad te bewijzen welke waarde ik voor het elftal kan hebben. Ik hoop nu dat ik nog een club kan vinden, want ik zou nog graag twee jaar betaald voetbal willen spelen.
Marinus Dijkhuizen was niet verrast door het besluit van de club en Arco Jochemsen had zelf al te kennen gegeven dat hij FC Utrecht na dit seizoen zou gaan verlaten. Die beslissing had ik, ongeacht een eventuele nieuwe aanbieding, voor mezelf toch al genomen. De manier waarop de trainer mij wil gebruiken strookt niet mijn sportieve ambities.
Robert Roest was liever op sportieve gronden beoordeeld. Jammer dat het zover heeft moeten komen. Ik was hier graag gebleven, al had ik dan wel de afweging gemaakt of ik nog een jaar op de bank had willen zitten, zoals nu het geval is.
Igor Gluscevic had het nieuws voelen aankomen. Ik ben niet verrast. De berichten die wij kregen, gaven aan dat je dit kon verwachten. Ik ben hier gekomen als een heer. De club heeft op mijn sportieve prestaties niets aan te merken. Dus ik ga me tot het einde van het seizoen tot het uiterste inzetten om hier ook weer te vertrekken als een heer.
Ook aanvoerder Harald Wapenaar toonde zich realist. De club heeft meermalen aangegeven dat ze mij graag had willen houden, maar dat daarvoor door de financiële situatie geen enkele mogelijkheid bestaat. Ik ga me nu nog een half jaar vol overgave inzetten voor de club en dan zien wel wat er gaat gebeuren.

2 bepalende spelers weg, ervaren bankzitters weg, geen geld meer, natrappende ex-voorzitters etc.

Maar het bestuur wat verantwoordelijk is zit er nog steeds....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_7927738
Zes ervaren, maar dure spelers weg. Dat heeft altijd zijn invloed op de prestaties komend seizoen, maar ook dit seizoen. Het zorgt voor enorme onrust, zeker omdat ook Kuijt en Bosschaart op de nominatie staan verkocht te worden.

In het kader van de verjonging is het misschien nog wel gunstig dat je van die zes af bent. Vier dure en ervaren bankzitter heb je weinig aan, als je krap bij kas zit.
Wapenaar vind ik geen topkeeper, het verlies van Gluscevic is wel vervelend voor FC Utrecht natuurlijk.

Als er geld is, en ze kunnen jongeren met mogelijkheden halen dan hoef je het nog allemaal niet zo somber in te zien op termijn, hebben ze geen geld of halen ze nu jongens die mislukken... tsja... dan is het voor FC Utrecht.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:28:54 #3
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7927742

en die zien we nooit meer te-rug!

pi_7927751
Wapenaar weg ????? Waarom . Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Een club met zo'n ambitie doet zoiets gewoon niet.
pi_7927794
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:29 schreef Poepoog het volgende:
Wapenaar weg ????? Waarom . Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Een club met zo'n ambitie doet zoiets gewoon niet.
Ambitie of niet. Als je geen geld hebt dan houdt het allemaal op, kun je nog zoveel ambitie hebben.
Spelers als Wapenaar verdienden gewoon veel te veel bij Utrecht, en die contracten kunnen ze nu dus niet meer verlengen, omdat ze simpelweg dergelijke salarissen niet meer kunnen betalen.
Wapenaar vind ik ook geen echt goede keeper overigens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7927855
quote:
Wapenaar vind ik geen topkeeper, het verlies van Gluscevic is wel vervelend voor FC Utrecht natuurlijk.

Als er geld is, en ze kunnen jongeren met mogelijkheden halen dan hoef je het nog allemaal niet zo somber in te zien op termijn, hebben ze geen geld of halen ze nu jongens die mislukken... tsja... dan is het voor FC Utrecht.

Wapenaar is een van de beste keepers van NL, hij pakt elk seizoen punten voor de FC. Gluscevic heeft veel goals gescoord, en ik heb altijd een zwak voor m gehad omdat ie binnen een jaar vloeiend nederlands sprak, en nooit zeurde over geld etc.

Rene Ponk zal Wapenaar vervangen, in principe helemaal geen slechte keeper, dus dat valt mee, en vervangers voor Gluscevic zullen zijn Paulus Roiha en/of Donny de Groot waarvan de laatste enorm veel scoort in de GG-divisie bij Emmen....

Tsja, ik word er toch een beetje moedeloos van, in Breda sponsort de gemeente gewoon weer even, maar dat hoeven we in Utrecht niet te verwachten met oma Brouwer als burgemeester...

pi_7927857
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ambitie of niet. Als je geen geld hebt dan houdt het allemaal op, kun je nog zoveel ambitie hebben.
Spelers als Wapenaar verdienden gewoon veel te veel bij Utrecht, en die contracten kunnen ze nu dus niet meer verlengen, omdat ze simpelweg dergelijke salarissen niet meer kunnen betalen.
Wapenaar vind ik ook geen echt goede keeper overigens.

Voor Utrecht was ie goed (genoeg ) Maar ze kunnen hem nu toch een minder contract aanbieden?
pi_7927879
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:34 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Voor Utrecht was ie goed (genoeg ) Maar ze kunnen hem nu toch een minder contract aanbieden?

Wapenaar een beetje kennende zal hij daar niet snel mee akkoord gaan

Utrecht heeft toch ook nog Ponk?

pi_7927889
quote:
Maar ze kunnen hem nu toch een minder contract aanbieden?
Zelfs dat schijnt niet meer mogelijk te zijn
quote:
Utrecht heeft toch ook nog Ponk?
Yep, en jeugdinternational Michel Vorm...
pi_7927938
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wapenaar is een van de beste keepers van NL, hij pakt elk seizoen punten voor de FC.

Wapenaar vind ik vooral met zijn waffel een topkeeper. Op het veld niet echt. Utrecht heeft met Ponk nog een redelijke reserve-keeper achter de hand. Vind hem zeker niet veel minder als Wapenaar.
quote:
Gluscevic heeft veel goals gescoord, en ik heb altijd een zwak voor m gehad omdat ie binnen een jaar vloeiend nederlands sprak, en nooit zeurde over geld etc.
Inderdaad. Gluscevic is een prima speler. Zonder dat hij weggaat bij Utrecht, en zonde dat hij waarschijnlijk de Nederlandse competitie verruild voor een kleurloze buitenlandse club in de marge.
quote:
Rene Ponk zal Wapenaar vervangen, in principe helemaal geen slechte keeper, dus dat valt mee, en vervangers voor Gluscevic zullen zijn Paulus Roiha en/of Donny de Groot waarvan de laatste enorm veel scoort in de GG-divisie bij Emmen....
Dat zijn geen verkeerde spelers in principe, al heeft Gluscevic wel een hele brok aan ervaring. Overigens is het ook niet uitgesloten dat Kuijt vertrokt, als dat zou gebeuren zie ik het wel somber in voor de voorhoede van Utrecht. Als Gluscevic vertrekt kun je er Donny de Groot neer zetten, die doet het dit jaar goed bij Emmen, en vorig seizoen bij Volendam scoorde hij ook al makkelijk.
quote:
Tsja, ik word er toch een beetje moedeloos van, in Breda sponsort de gemeente gewoon weer even, maar dat hoeven we in Utrecht niet te verwachten met oma Brouwer als burgemeester...
Het gesponsor van NAC, zonder dat NAC nou eindelijk eens beleid gaat voeren ben ik ook al een tijdje kotsbeu eigenlijk.
pi_7927959
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zelfs dat schijnt niet meer mogelijk te zijn
[..]

Yep, en jeugdinternational Michel Vorm...

Ja jeugdinternational. Dat zegt niks. Hoe heet die ene keeper van Fortuna een paar seizoenen geleden die ook in Jong Oranje zat? Zegers? Hij zit nu toch ook bij Heracles ofzo.
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:54:12 #12
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7928179
Tragisch voor zo'n mooie club.

Zeker als je bedenkt dat Kuyt en Bosschaart ook weg zouden kunnen gaan.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7928285
Wel een goede keuze lijkt mij. Wapenaar is toch een middelmatige keeper en Gluscevic kwam met veel tamtam binnen maar heeft het niet waar kunnen maken. Het zijn in ieder geval geen bepalende spelers en ze zijn makkelijk te vervangen uit de eigen jeugd.
pi_7928337
Er stond zaterdag al zoiets in het UN.
erg jammer. Zeker van Wapenaar en Gluscevic. Kunnen ze die Roiha of Vreven niet gewoon verkopen.
Ik hoop stiekum dat in ieder geval Wapenaar toch nog blijft.
Die man heeft zo veel uitstraling dat is ongeevenaard. En daarbij is het echt een goede keeper.

Overigens heeft Utrecht jong talent genoeg in huis. En is Joost Broerse ook al vastgelegd voor volgend seizoen.

pi_7928360
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:00 schreef SCH het volgende:
Gluscevic kwam met veel tamtam binnen maar heeft het niet waar kunnen maken.
Hij werd twee keer topscorer van FC Utrecht. Dus hij heeft het zeker waargemaakt.
pi_7928381
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:03 schreef Frenkie het volgende:
Er stond zaterdag al zoiets in het UN.
erg jammer. Zeker van Wapenaar en Gluscevic. Kunnen ze die Roiha of Vreven niet gewoon verkopen.
Ik hoop stiekum dat in ieder geval Wapenaar toch nog blijft.
Die man heeft zo veel uitstraling dat is ongeevenaard. En daarbij is het echt een goede keeper.

Overigens heeft Utrecht jong talent genoeg in huis. En is Joost Broerse ook al vastgelegd voor volgend seizoen.

Roiha is nu juist wel een heel goede speler. Over Vreven ben ik het meer dan 1OO pct met je eens maar die zal wel aan de beveiligingsdienst van Utrecht worden toegevoegd. Wapenaar heeft wel uitstraling maar is geen loyale speler en een zeer overschatte doelman, heeft veel punten verspeeld voor Utrecht.
pi_7928396
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hij werd twee keer topscorer van FC Utrecht. Dus hij heeft het zeker waargemaakt.

Nou dat zegt echt niet alles. Hij heeft niet gebracht wat Utrecht van hem verwachtte.
pi_7928458
quote:
Nou dat zegt echt niet alles. Hij heeft niet gebracht wat Utrecht van hem verwachtte.
Ehhh ??? Juist wel.... hij heeft meer goals gemaakt in minder tijd dan bv. een Michael Mols....
pi_7928467
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:06 schreef SCH het volgende:
Roiha is nu juist wel een heel goede speler.
Hij is zo goed dat hij niet eens een basisplaats kan afdwingen tegen een (volgens jou) overschatte voetballer als Gluscevic..
quote:
Over Vreven ben ik het meer dan 1OO pct met je eens maar die zal wel aan de beveiligingsdienst van Utrecht worden toegevoegd.
Over de inzet van Vreven en zijn mentaliteit ben ik lovend, alleen hij maakt domme fouten. Da's minder.
quote:
Wapenaar heeft wel uitstraling maar is geen loyale speler en een zeer overschatte doelman, heeft veel punten verspeeld voor Utrecht.
Hij heeft juist veel punten gepakt. En hij is mateloos populair in Utreg. Houden die gast
pi_7928476
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat verwachtte Utrecht dan van hem? Dat ie Utreg even kampioen zou maken?
pi_7928484
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:07 schreef SCH het volgende:
Niet..???
Igor scoorde meer dan spelers als Mols of de Jong. En is wel niet zo populair als Mols, maar wel minstens zo doeltreffend. Ik denk dat je je hierin toch vergist.
  donderdag 16 januari 2003 @ 13:14:13 #22
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_7928521
Arts, Jochemsen, Dijkhuizen en Roest kan ik goed begrijpen. Geen basisspelers of zelfs uitgeleend en behoorlijk aan de leeftijd.

Maar Gluscevic en vooral Wapenaar??? Ik begrijp dat het dure krachten zijn, maar als je sportief iets wil neerzetten, dan moet er natuurlijk wel een kwalitatief goede selectie staan. Je wilt uiteraard niet Fortuna of Sparta achterna.....

Daarbij komt ook nog dat het waarschijnlijk is dat Bosschaart en Kuyt aan het eind van het seizoen weggaan.....

Als je ziet wat je achter de hand hebt als vervanging voor komend seizoen.....

Ponk, redelijke keeper, maar geen top, Donny de Groot en Paulus Roiha beide zijn talenten maar moeten zich beiden nog bewijzen in de Eredivisie, Broerse voor het middenveld, leuke speler maar geen top.

Dit zijn geen goede ontwikkelingen voor de FC

pi_7928525
Gluscevic vind ik toch een goede speler voor FC Utrecht.

En zo'n Roiha verkopen, zet dat maar uit je hoofd. De hele transfermarkt ligt op zijn gat, en ik kan me niet voorstellen dat er clubs veel geld gaan neertellen voor een reserve van FC Utrecht.

Wapenaar vind ik overigens maar een middelmatig keepertje. Ponk is zeker niet minder.

pi_7928568
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gluscevic vind ik toch een goede speler voor FC Utrecht.
Gluscevic is duur omdat hij van buiten de EU komt. En Wapenaar heeft een hoog salaris sinds hij terugkwam uit Italie. Hij zal wel een verlaagde aanbieding krijgen.
  donderdag 16 januari 2003 @ 13:16:37 #25
26251 Eilanden
pi_7928580
quote:
Gluscevic kwam met veel tamtam binnen
Igor kwam helemaal niet met veel tam-tam binnen ... werd als reservespeler ergens in Spanje opgeduikeld en was een hele positieve verrassing dat hij zoveel scoorde...
pi_7928591
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Gluscevic is duur omdat hij van buiten de EU komt. En Wapenaar heeft een hoog salaris sinds hij terugkwam uit Italie. Hij zal wel een verlaagde aanbieding krijgen.

Hoe lang is Gluscevic al in Nederland? Volgens mij al een tijdje, dus misschien dat hij dan gaat worden aangemerkt als niet EU-er.

Het zal mij benieuwen of Wapenaar akkoord gaat met een verlaagde aanbieding.

pi_7928995
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Igor kwam helemaal niet met veel tam-tam binnen ... werd als reservespeler ergens in Spanje opgeduikeld en was een hele positieve verrassing dat hij zoveel scoorde...

Jij leest het Utrechts Nieuwsblad niet??? Hij werd met enorm veel tam tam binnengehaald als verlosser en redder van Utrecht. Dat heeft hij nooit waar kunnen maken. Hij scoort dan wel maar voetballend geeft hij geen impulsen en brengt hij geen spirit in het team.

Wapenaar is natuurlijk al langer een pain in the ass met zijn eeuwigdurende gezeik en kritiek op de club. Hij kent geen zelfrelativering en vindt zichzelf nogal goed. Logisch dat je bij een club die er weer bovenop moet komen, dit soort types liever kwijt dan rijk bent.

Maar het is waar dat het Utrechtse publiek dol is op types als Wapenaar en Vreven. Dat zegt dan ook alles over het Utrechtse publiek dat een voorkeur heeft voor dit soort spelers die geen promotie voor positief en gezond voetbal zijn en een totaal verkeerde instelling hebben.

pi_7929095
quote:
Jij leest het Utrechts Nieuwsblad niet??? Hij werd met enorm veel tam tam binnengehaald als verlosser en redder van Utrecht. Dat heeft hij nooit waar kunnen maken. Hij scoort dan wel maar voetballend geeft hij geen impulsen en brengt hij geen spirit in het team.
Sorry ?

Gluscevic werd helemaal niet als verlosser binnen gehaald.
Er werd alleen melding gemaakt van het feit dat ie bij Extremadure in de Spaanse 2e divisie 35 goals scoorde in 1 seizoen, en dat het dus weleens een goeie aankoop zou kunnen zijn....

quote:
Maar het is waar dat het Utrechtse publiek dol is op types als Wapenaar en Vreven. Dat zegt dan ook alles over het Utrechtse publiek dat een voorkeur heeft voor dit soort spelers die geen promotie voor positief en gezond voetbal zijn en een totaal verkeerde instelling hebben.
Het Utrecht-publiek heeft een voorkeur voor spelers die altijd 110% geven, en dat hebben beide spelers altijd gedaan.

Dat ze in de media tekeer gingen had alles te maken met de toenmalige leugens van Han Berger in de Frans Adelaar - affaire.....

donderdag 16 januari 2003 @ 14:02:52 #29
26251 Eilanden
pi_7929564
quote:
Sorry ?
Gluscevic werd helemaal niet als verlosser binnen gehaald.
Er werd alleen melding gemaakt van het feit dat ie bij Extremadure in de Spaanse 2e divisie 35 goals scoorde in 1 seizoen, en dat het dus weleens een goeie aankoop zou kunnen zijn....
Dank je wel.... exactly my point! Zoals ik al zei, Igor was een positieve verrassing! Roiha werd bijvoorbeeld met veel meer tamtam binnengehaald.

En SCH .... Ik lees inderdaad het UN wel, maar waarschijnlijk lees jij een of andere aparte regionale editie

[Dit bericht is gewijzigd door Eilanden op 16-01-2003 14:05]

pi_7929608
Wapenaar vind ik maar een praatjesmaker. De enige die gelooft dat hij een topper is, dat is Harold zelf.
Ik steek een sigaar op en dan komt alles goed.
pi_7929647
quote:
Wapenaar vind ik maar een praatjesmaker. De enige die gelooft dat hij een topper is, dat is Harold zelf.
En de Telegraaf, en de toenmalige trainer van Udinese, en alle Utrecht-supporters, zelfs in je eigen blad wordt ie altijd goed gewaardeerd...
pi_7929676
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:02 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dank je wel.... exactly my point! Zoals ik al zei, Igor was een positieve verrassing! Roiha werd bijvoorbeeld met veel meer tamtam binnengehaald

Jullie lezen het Utrechts Nieuwsblad niet? Gluscevic werd met erg veel bombarie binnengehaad. Eindelijk een spits die het ging maken - die Mols moest doen vergeten. Roiha werd juist erg voorzichtig gebracht.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Het Utrecht-publiek heeft een voorkeur voor spelers die altijd 110% geven, en dat hebben beide spelers altijd gedaan.
Ja - daar kun je verschillend over denken. Als je agressie en gemene trucjes ophemelt, zegt dat wat meer over het legioen. Volgens mij is Utrecht de enige club waar Vreven als speler geliefd zou zijn. Alle andere supporterschares zouden hem uitkotsen.
pi_7929711
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En de Telegraaf, en de toenmalige trainer van Udinese, en alle Utrecht-supporters, zelfs in je eigen blad wordt ie altijd goed gewaardeerd...

Dank je voor het sterker maken van mijn punt en het punt van Bateman Je noemt precies degenen die er geen verstand van hebben
pi_7929754
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:08 schreef SCH het volgende:

Ja - daar kun je verschillend over denken. Als je agressie en gemene trucjes ophemelt, zegt dat wat meer over het legioen. Volgens mij is Utrecht de enige club waar Vreven als speler geliefd zou zijn. Alle andere supporterschares zouden hem uitkotsen.

Denk ik niet. Van Bommel is toch ook erg geliefd bij PSV-supporters, terwijl supporters van andere clubs hem wel kunnen schieten.
Fred van der Hoorn precies hetzelfde verhaal. En zo zijn er ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden.
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:32:49 #35
26251 Eilanden
pi_7930189
quote:
Jullie lezen het Utrechts Nieuwsblad niet? Gluscevic werd met erg veel bombarie binnengehaad. Eindelijk een spits die het ging maken - die Mols moest doen vergeten. Roiha werd juist erg voorzichtig gebracht.
Ik blijf erbij dat je dan wel een heel erg regionale versie van het UN moet lezen, want in de rest van de regio Utrecht werd Igor inderdaad gebracht zoals PBateman het naar voren brengt
pi_7930215
Misschien hadden ze daar in Friesland een wat vrijere vertaling van het Utrechts Nieuwsblad...
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:35:34 #37
26251 Eilanden
pi_7930248
quote:
[..]

--------------------------------------------------------------------------------

Dank je voor het sterker maken van mijn punt en het punt van Bateman

Eeeeeh SCH .. volgens mij ben je een beetje de weg kwijt want dat punt is door Bateman naar voren gebracht ... dus je bedankt Bateman voor het sterker maken van zijn eigen punt?
pi_7930292
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien hadden ze daar in Friesland een wat vrijere vertaling van het Utrechts Nieuwsblad...
Hoezo in Friesland?

Maar het klopt niet - de stadseditie van het UN - alle sportedities zijn het zelfde trouwens - had zeer veel lovende verhalen over Gluscevic op de toon zoals ik die eerder beschreef. "Eindelijk weer een echte spits in Utrecht - gaat ie het wel of niet doen - opvolger Mols - hard nodig voor Utrecht - "enz. - zelfs voorpaginanieuws - dat doe je niet met een onbeduidend aankoopje.

pi_7930319
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo in Friesland?

Daar woon je toch?
pi_7930328
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:35 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Eeeeeh SCH .. volgens mij ben je een beetje de weg kwijt want dat punt is door Bateman naar voren gebracht ... dus je bedankt Bateman voor het sterker maken van zijn eigen punt?

Vergissing - maar je begrijpt wel wat ik bedoe. De Telegraaf en de VI als bronnen naar voren brengen, is niet echt sterk. Om maar te zwijgen over de trainer van Udinese en het Utrecht-legioen
pi_7930338
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo in Friesland?

Maar het klopt niet - de stadseditie van het UN - alle sportedities zijn het zelfde trouwens - had zeer veel lovende verhalen over Gluscevic op de toon zoals ik die eerder beschreef. "Eindelijk weer een echte spits in Utrecht - gaat ie het wel of niet doen - opvolger Mols - hard nodig voor Utrecht - "enz. - zelfs voorpaginanieuws - dat doe je niet met een onbeduidend aankoopje.

dat de media hem de hemel in schreef is toch niet de schuld van de supporters of van de club..???
pi_7930369
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar woon je toch?

Weet niet hoe je daarbij komt - woon al zo'n 15 jaar in Utrecht-city.
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:40:48 #43
26251 Eilanden
pi_7930375
Volgens mij haal je wat zaken door elkaar. Op het moment dat hij binnengehaald werd, werd er helemaal niet hoog van de (Dom)toren geblazen. Hij werd inderdaad bij Extramadura weggehaald waar hij in de Spaanse 2e(!) divisie ooit 35 keer gescoord had. Toen hij in het begin veel scoorde (kan me herrinneren dat hij in een van z'n eerste wedstrijden 3 of 4 keer scoorde), pas toen kwamen er grote verhalen in het UN, VI etc.
pi_7930379
SCH, je vergist je...

Ik weet nog heel goed dat Gluscevic gepresenteerd werd, ik was de enige uit mijn vriendenkring die enthousiast was omdat ik m kon van zijn topseizoen bij Extremadura (via championship manager op de pc )

De kranten waren juist wat minder enthousiast..

pi_7930395
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:39 schreef Frenkie het volgende:

[..]

dat de media hem de hemel in schreef is toch niet de schuld van de supporters of van de club..???

Nu geef je toch toe? En draai je het ineens om Het is niemands schuld - het gaat alleen om verwachtingen en teleurstellingen.
pi_7930404
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
SCH, je vergist je...

Ik weet nog heel goed dat Gluscevic gepresenteerd werd, ik was de enige uit mijn vriendenkring die enthousiast was omdat ik m kon van zijn topseizoen bij Extremadura

klopt inderdaad, pas toen hij begon te scoren kwamen die verhalen
pi_7930409
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
SCH, je vergist je...

Ik weet nog heel goed dat Gluscevic gepresenteerd werd, ik was de enige uit mijn vriendenkring die enthousiast was omdat ik m kon van zijn topseizoen bij Extremadura (via championship manager op de pc )

Okay - dan hebben we verschillende herinnering daaraan - als ik tijd heb, zoek ik het wellicht nog eens op.

Of heeft ie een paar maanden op huurbasis gespeeld dan

pi_7930456
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Nu geef je toch toe? En draai je het ineens om Het is niemands schuld - het gaat alleen om verwachtingen en teleurstellingen.

maar wie wekt de verachtingen dan..?? de media.. die zijn gek in Utrecht..
bovendien viel het wel mee met die verachtingen.
pi_7930474
quote:
Of heeft ie een paar maanden op huurbasis gespeeld dan
Nope, hij werd voor een schamel bedrag overgenomen van Sevilla, die hem het seizoen daarvoor had uitgeleend aan Aris Saloniki in Griekenland... Daarvoor speelde ie de sterren van de hemel bij Extremadura, maar hij heeft het nooit waar kunnen maken bij Sevilla....
pi_7930607
Maar beschouwen jullie Wapenaar en Gluscevic dan als jullie beste spelers - de rampspoed had wel groter gekund lijkt me.
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:54:29 #51
26251 Eilanden
pi_7930641
SCH, Je bracht me op een goed idee .. ik heb het Internet archief van het UN bekeken.... en zie hier een stukje uit een artikel uit het UN van 28 augustus 2000:
quote:
Aanvaardbaar risico
Streuer gelooft dat FC Utrecht wel een aanvaardbaar risico neemt met Gluscevic. "Kopsterk, goed linkerbeen en doelgericht. Een goed karakter ook. Vriendelijk en de Engelse taal machtig. Toch is het afwachten hoe iemand zich aanpast aan een andere voetbalcultuur. Aan Bob Peeters weet Koeman wat hij heeft".

Ook Berger maakt een voorbehoud. "Vandaar de aanbieding van slechts een jaar, met een eenzijdige optie. Maar als hij aardt, dan hebben we een kanjer aan de haak. Mijn droom is een team van zelfopgeleide en zelfgescoute spelers, maar dit is een unieke kans. Ik heb overal mijn licht opgestoken: bij Vitesse, in Spanje, in Griekenland. Plus dat Gluscevic in de afgelopen stageweek een sterke indruk naliet".

Dat Gluscevic de laatste twee jaar minder aan de weg timmerde wijt Berger aan omstandigheden. "FC Sevilla is een onrustige club. In korte tijd hebben ze drie of vier trainers versleten. Een Uruguyaan bijvoorbeeld, die vier landgenoten meenam, onder wie twee spitsen. Verder is mij de speelwijze in Spanje en Griekenland bekend. EÚn pion voorin, de rest speelt achter de bal. Zeker bij middenmoters en staartclubs".

Gevolgen
Gluscevic is inzetbaar voor de eerstvolgende wedstrijd van FC Utrecht, op 10 september uit tegen koploper NEC. Voor Dirk Kuijt of Marinus Dijkhuizen zal zijn komst gevolgen hebben. Dijkhuizen legt het probleem neer bij de club. "Ik sta nog drie jaar onder contract en ga niet op zoek naar een andere club".

Ook Kuijt (net 20) voelt nattigheid. "Dit wordt mijn derde seizoen, ik voel dat ik nu moet doorbreken. Vandaag ging het minder, maar draai ik als vorige week tegen Heerenveen dan zal de trainer het lastig krijgen. Ik ben overtuigd van mijn kwaliteiten; wÚÚr een jaar als pinch-hitter zie ik niet zitten".

De oplossing ligt wellicht in het verhuren van Kuijt. Aan een club waar hij wekelijks in actie komt en kan rijpen.

Mwoooaaah, zo presenteer je volgens mij geen top aankoop

Wel grappig overigens om dat stukje over Kuyt te lezen en te weten waar hij nu staat

pi_7930732
quote:
Maar beschouwen jullie Wapenaar en Gluscevic dan als jullie beste spelers - de rampspoed had wel groter gekund lijkt me.
Wapenaar en Gluscevic zijn beiden erg belangrijk geweest voor ons ja, al laten ze beiden dit seizoen beduidend minder zien...

De rampspoed had wel groter gekund ja, tis nu niet alsof we gelijk gaan degraderen....

Als Paulus Roiha nou eindelijk eens opstaat

quote:
Mwoooaaah, zo presenteer je volgens mij geen top aankoop
Haha, die uitspraak van Streuer kan ik me ook nog herinneren haha

Bob Peeters HAHAHAHAHA

vrijdag 17 januari 2003 @ 00:12:55 #53
26251 Eilanden
pi_7943770
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:12 schreef Eilanden het volgende:
SCH is trouwens een beetje stil geworden
Niet echt verbazend. Komt wel vaker voor.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:13:16 #55
26251 Eilanden
pi_7946341
Als we ook nog Kuyt en Bosschaart kwijtraken, dan komt er mogelijk de volgende opstelling (geld om nieuwe spelers aan te trekken is er volgens mij niet....)

Ponk

Vreven/Zuidam Schut Touzani Van Mol

Tanghe de Jong Broerse vd Bergh

De Groot Roiha

Nog steeds een aardig team, maar ik vraag me af of dat goed genoeg is om mee te doen om Europees voetbal......

pi_7947231
quote:
Als we ook nog Kuyt en Bosschaart kwijtraken, dan komt er mogelijk de volgende opstelling (geld om nieuwe spelers aan te trekken is er volgens mij niet....)
Ponk

Vreven/Zuidam Schut Touzani Van Mol

Tanghe de Jong Broerse vd Bergh

De Groot Roiha

Nog steeds een aardig team, maar ik vraag me af of dat goed genoeg is om mee te doen om Europees voetbal......

Als Roiha zijn talenten eens niet alleen op de training laat zien, en de Groot net zoveel gaat scoren als ie nu bij Emmen doet, dan doen we met dit team echt wel mee om Europees voetbal hoor....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:45:40 #57
26251 Eilanden
pi_7947955
Maar De Groot en Roiha zijn gelijk de onzekerste factoren in deze opstelling ....

Kan De Groot het ook op eredivisie-niveau? Er zijn zat spitsen die aan de lopende band scoorden in de eerste divisie, maar een treetje hoger er niet aan de pas kwamen. En Roiha ... inderdaad ... soms zie je in wedstrijden dat Paulus inderdaad een behoorlijk portie talent heeft, maar soms loopt 'ie er als een F-pupil bij ..... En wat we ook niet moeten vergeten, wat zit er ook de bank? Blijft de selectie breed genoeg?

Ponk zal wel op het doel komen ... ik ben absoluut geen fan van hem, maar slecht is hij zeker niet....

pi_7949001
quote:
Roiha ... inderdaad ... soms zie je in wedstrijden dat Paulus inderdaad een behoorlijk portie talent heeft, maar soms loopt 'ie er als een F-pupil bij .....
Weleens bij een training wezen kijken ? Moet je doen !

Als Roiha het op zijn heupen heeft dolt ie elke andere selectiespeler helemaal gek waarna ie met links of met rechts constant ballen in de kruising schiet....

Hij is niet voor niets Fins talent van het jaar geweest, en Fins topscorer met 22 doelpunten....

Hij zou alleen eens wat vaker in het krachthonk moeten gaan zitten

Toch weet ik nog steeds zeker dat Roiha door gaat breken, want het is een toptalent !

En trouwens, als Kuijt en Bosschaart verkocht worden is er echt wel wat geld om een spits te halen....

pi_7949447
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als Roiha het op zijn heupen heeft dolt ie elke andere selectiespeler helemaal gek waarna ie met links of met rechts constant ballen in de kruising schiet....
ooit speeld bij Utrecht het ultiemee trainingsdier. Reinier Robbemenond. Als je hem zag trainen zou je zweren dat het een tweede bergkamp was zo goed was hij.

Alleen in een wedstrijd raakte hij geen pepernoot. De moraal, het gata niet om trainingen, het gaat er om wat je op zondagmiddag laat zien.

quote:
En trouwens, als Kuijt en Bosschaart verkocht worden is er echt wel wat geld om een spits te halen....
ik denk maar weinig. Ze leveren samen maar 7 miljoen op ofzo. Het lopende tekort is 4,5 miljoen, maar er is nog een tekort van vorig jaar van 5 miljoen. Kortom, dikke shit!
pi_7949722
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 00:12 schreef Eilanden het volgende:
SCH is trouwens een beetje stil geworden
Wat had je nog willen horen dan - moet ik blijven herhalen dat Wapenaar een overschatte keeper is?

Waarom halen jullie Ruud Berger niet terug?
En verlaag de doelstellingen - dat past bij een club met een dramatisch financieel en menselijk beleid.

pi_7949840
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:22 schreef SCH het volgende:
Waarom halen jullie Ruud Berger niet terug?
om waar te spelen dan..?? tis geen spits en ook geen middenvelder. Tis net niks.
Bovendien heeft hij zijn achternaam tegen.
quote:
En verlaag de doelstellingen - dat past bij een club met een dramatisch financieel en menselijk beleid.
Wie zget dat het beleid niet goed is?
Bovendien de doelstellingen verlagen zou dom zijn. Dan heb je een nieuw stadion waar je in mum van tijd de financiele problemen mee oplost is het leeg omdat er geen doelstellingen zijn.

Nee hoor, er moeten gewoon meer en betere sponsors gezocht worden!

pi_7949970
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:
Wie zget dat het beleid niet goed is?
Pardon? Al deze problemen komen door het slechte weer of de luchtvochtigheid zeker?
pi_7949999
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon? Al deze problemen komen door het slechte weer of de luchtvochtigheid zeker?

nee door de bouwkostren die wat hoger uitvallen dan gepland.
Nou ja en een slecht beleid richting sponsors.
pi_7950272
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nee door de bouwkostren die wat hoger uitvallen dan gepland.
Nou ja en een slecht beleid richting sponsors.

Ho ho - dat is echt je reinste onzin. Ten eerste is dat ook beleid - de bouw van een nieuw stadion hoort daar ook bij. En je hebt het zelf al over BELEID richting sponsoren. Utrecht is 1 van die clubs die structureel ziek is en waar eens grondig de bezem doorheen moet. Ik hoop dat het gaat gebeuren - want het is een mooie club, niet helemaal mijn club, al kan ik het stadion bijna zien vanaf hier - maar zoals het de laatste tien jaar gaat, is het verdrietig.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2003 @ 14:23:04 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7951160
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat had je nog willen horen dan ?

Ik zou wel eens willen horen dat je toegeeft dat Glusevic niet met veel bombarie naar Utreg gehaald is en dat je aantoonbaar fout zat met je opmerking.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7951507
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen horen dat je toegeeft dat Glusevic niet met veel bombarie naar Utreg gehaald is en dat je aantoonbaar fout zat met je opmerking.

Oh wat leuk je gaat me kritisch volgen. Maar ik zat niet aantoonbaar fout, sorry
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 januari 2003 @ 14:48:11 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7951653
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh wat leuk je gaat me kritisch volgen. Maar ik zat niet aantoonbaar fout, sorry

Ik volg heel het VBL forum kritisch.

Je vind nog steeds dat dat UN stukje dat gequote is het met bombarie binnen halen van Glusevic beschrijft?

pi_7951674
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik volg heel het VBL forum kritisch.

Je vind nog steeds dat dat UN stukje dat gequote is het met bombarie binnen halen van Glusevic beschrijft?

Haha nee dat stukje niet inderdaad - is terecht maar een 'stukje'!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 15:50:03 #69
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7953154
Wapenaar naar Feyenoord dan?

tja, vind het toch voor Utrecht zonde dat hij en Gluscevic weggaan, het zijn geen helden, maar behoren wel tot de betere spelers.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7954660
quote:
ooit speeld bij Utrecht het ultiemee trainingsdier. Reinier Robbemenond. Als je hem zag trainen zou je zweren dat het een tweede bergkamp was zo goed was hij.
Alleen in een wedstrijd raakte hij geen pepernoot. De moraal, het gata niet om trainingen, het gaat er om wat je op zondagmiddag laat zien.
I hear ya !

Maar Robbemond is na de dood van zijn moeder nooit meer er bovenop gekomen (daarvoor speelde ie supergoed, H.Kraaij wilde hem toen zelfs bij het nederlands elftal), bij hem was het dan ook meer een mentale kwestie denk ik

Roiha is fysiek gewoon (nog) niet sterk genoeg, maar als je ziet hoe ie soms door Vreven wordt aangepakt op de training, en dan zijn reacties.... mentaal zit het ook wel goed bij ''Paukku''

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 januari 2003 @ 09:41:36 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7967351
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Haha nee dat stukje niet inderdaad - is terecht maar een 'stukje'!

"Het stukje" is een van de eerste stukken waarin de aankoop van Glusevic voor het eerst genoemd wordt. Niet met bombarie.

Het gejubel kwam, als ik het goed van de Utreg fans begrepen heb, pas na een aantal wedstrijden, en niet zoals jij beweerde bij z'n presentatie.

Zoek jij maar in het archief van het UN om je gelijk proberen te halen. Misschien kan jij dat jubel stuk vinden over Glusevic voordat-ie een wedstrijd gespeeld had. Zolang je dat niet vind zit je nu aantoonbaar fout met je uitspraken...

pi_7971396
ik zie liever vreven vertrekken
pi_7977268
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 09:41 schreef Doc het volgende:

[..]

"Het stukje" is een van de eerste stukken waarin de aankoop van Glusevic voor het eerst genoemd wordt. Niet met bombarie.

Het gejubel kwam, als ik het goed van de Utreg fans begrepen heb, pas na een aantal wedstrijden, en niet zoals jij beweerde bij z'n presentatie.

Zoek jij maar in het archief van het UN om je gelijk proberen te halen. Misschien kan jij dat jubel stuk vinden over Glusevic voordat-ie een wedstrijd gespeeld had. Zolang je dat niet vind zit je nu aantoonbaar fout met je uitspraken...

Wat ben je toch dramatisch vasthoudend om mij een pootje te lichten - klasse hoor

Maar ik had dat stuk al lang gevonden - dat verscheen in dezelfde week als het stukje dat hier staat. Ik zei met nadruk 'stukje' omdat het een hele kleine passage is uit een groter stuk. Er werd gewoon veel verwacht van Gluscevic, zoek het maar op.

zaterdag 18 januari 2003 @ 23:26:47 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7978815
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:57 schreef SCH het volgende:

Maar ik had dat stuk al lang gevonden - dat verscheen in dezelfde week als het stukje dat hier staat. Ik zei met nadruk 'stukje' omdat het een hele kleine passage is uit een groter stuk. Er werd gewoon veel verwacht van Gluscevic, zoek het maar op.

Plaats het hier dan even, dat andere stuk waar je het over hebt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_7980421
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Plaats het hier dan even, dat andere stuk waar je het over hebt?

Staat in het UN - zoek het maar even op, goede zoekmachine daar, als je het zo graag wilt lezen. Wat een wantrouwen toch altijd - ik heb het gelezen, dat is toch voldoende......

Wat een bemoeizucht van de modjes inenen .:)

zondag 19 januari 2003 @ 01:30:40 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7981272
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:44 schreef SCH het volgende:

Staat in het UN - zoek het maar even op, goede zoekmachine daar, als je het zo graag wilt lezen. Wat een wantrouwen toch altijd - ik heb het gelezen, dat is toch voldoende......

Wat een bemoeizucht van de modjes inenen .:)

Zoveelste zwaktebod van je.

Je wordt steeds minder geloofwaardig en serieus te nemen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 10:55:31 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7983573
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 21:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch dramatisch vasthoudend om mij een pootje te lichten - klasse hoor

[off-topic]
Ik vind dat jij dramatisch vasthoudend bent in het jezelf moeilijk maken.

Het zo simpel: je hebt een stuk waarin jij je gelijk haalt, maar in plaats van het te plaatsen om enige geloofwaardigheid terug te winnen gooi je je kont weer tegen de krib en zegt dat we het zelf op moeten zoeken. Wat denk je daar in godesnaam mee op te schieten?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 11:20:53 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7983669
quote:
Staat in het UN - zoek het maar even op, goede zoekmachine daar, als je het zo graag wilt lezen.
OK...

Eerste artikel 22-08-2003
Dirk Kuijt laat zich nog niet gek maken

quote:
Utrecht - Hij hing een beetje onderuit op het ereterras en zag Dirk Kuijt twee keer scoren tegen Heerenveen. Igor Gluscovic (26) was gistermiddag aandachtig toeschouwer in Galgenwaard. De spits uit Joegoslavië is de komende dagen op proef bij FC Utrecht. Wordt hij de opvolger van Kuijt dan wel Marinus Dijkhuizen? Of is hij de zoveelste passant?
...
FC Utrecht blijft zoeken naar het koopje dat het elftal sterker maakt, verzekert Berger nog maar eens. Het is de vraag of Gluscevic dat schot in de roos is. Hij staat onder contract bij Sevilla, het afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Primeira Division. Medio 1998 tekende Gluscevic voor drie jaar bij het Spaanse Sevilla, nadat hij in seizoen 1987-'88 in de eerste divisie voor Extremadura 24 keer had gescoord. Gluscevic beloofde bij zijn komst in Andalusie dertig goals, maar bereikte dat aantal bij lange na niet. De technisch beperkte voetballer werd door het publiek nauwelijks gewaardeerd. In zijn eerste seizoen maakte hij in dertig wedstrijden zes goals, waaronder twee strafschoppen. Vorig seizoen werd de targetman uitgeleend aan Aris Thessalokis, een subtopper in de Griekse competitie. Daar trof hij acht keer de roos. Bij Sevilla is Gluscovic inmiddels overbodig. Hij is te duur voor de club die in financiŮle problemen verkeert.
[quote]

Duidelijk niet met veel bombarie. Gewoon afwachtend,.

Uit het tweede artikel
FC Utrecht wil Joegoslaaf kopen
[quote]
Berger hoopt de deal met FC Sevilla rond te krijgen nog voor de uitwedstrijd tegen NEC. Die wordt op 10 september gespeeld. "Met Igor zouden we wel eens een gouden slag kunnen slaan", meent Berger. "Ik denk dat hij ons naar een hoger niveau kan tillen. Volgens mij past hij binnen ons budget".

Ook Adelaar is in zijn nopjes. "Elke keer als Gluscevic voor het doel verschijnt, houdt hij contact met de bal. Je kunt zien dat hij gewend is om op een hoog niveau te voetballen. Conditioneel is hij nog nog niet honderd procent. Ik denk dat hij nog tien tot twintig procent tekort komt. Zijn doelgerichtheid kwam er tegen AFC '34 niet zo uit, maar op de training hebben we dat de afgelopen dagen toch anders ervaren".

Positiever maar "met veel bombarie" zou ik ik het niet noemen. Volgens mij wordt iedere spits die gekocht wordt zo geinytoduceerd. Vooral het zinnetje dat ik vet gemaakt heb maakt duidelijk dat het 'een goede spits voor het geld dat-ie kost' is. Niet meer en niet minder.

Uit het derde artikel over Gluscevic van 28/08
Gluscevic trotseert eigen advocaat

quote:
Streuer gelooft dat FC Utrecht wÚl een aanvaardbaar risico neemt met Gluscevic. "Kopsterk, goed linkerbeen en doelgericht. Een goed karakter ook. Vriendelijk en de Engelse taal machtig. Toch is het afwachten hoe iemand zich aanpast aan een andere voetbalcultuur. Aan Bob Peeters weet Koeman wat hij heeft".

Ook Berger maakt een voorbehoud. "Vandaar de aanbieding van slechts een jaar, met een eenzijdige optie. Maar ßls hij aardt, dan hebben we een kanjer aan de haak. Mijn droom is een team van zelfopgeleide en zelfgescoute spelers, maar dit is een unieke kans. Ik heb overal mijn licht opgestoken: bij Vitesse, in Spanje, in Griekenland. Plus dat Gluscevic in de afgelopen stageweek een sterke indruk naliet

Dit is een deel dat al eerder gequote was. Ik heb nu het hele artikel gelezen en dankzij de link die ik hierboven gegeven kan iedereen dat ook makkelijk doen. Nergens kan ik in het gehele stuk iets vinden dat er op wijst dat Gluscevic met veel bombarie binnen is gehaald.

Voor de rest zijn de artikelen in de begin periode wedstrijd verslagen. Het eerste echte jubel stuk is van 25/9/2000 ( FC Utrecht herrijst aan de hand van Gluscevic ), en zoals de Utreg supporters dus zeiden, na een aantal wedstrijden. Niet bij binnenkomst.

quote:
Wat een wantrouwen toch altijd - ik heb het gelezen, dat is toch voldoende......
Dat blijkt dus niet voldoende.

Ik ben benieuwd welke truuk je deze keer uit je hoge hoed wil toveren om nog steeds je ongelijk niet te hoeven bekennen.

Je kan het "dramatisch vasthoudend om mij een pootje te lichten" noemen wat je wilt: je vraagt er volledig zelf om.

pi_7986134
Misschien zoek je niet goed genoeg. Jij citeert de grote artikelen maar niet de ankeilers op de voorpagina van het UN.

Tuurlijk word ik nu vervelend. Jullie zijn een soort campagne begonnen tegen zeer terecht vragen van mij. Jij sluit een topic en golfer zegt dat de vaste bezoekers van VBL hun zegje hebben gedaan. Ik heb ze geteld - dat waren er zes. Als het VBL door 6 vaste bezoekers wordt gefrequenteerd ga je toch twijfelen aan de noodzaak van een speciaal forum. Dus het zullen er wel meer zijn. Ergo: wel zo democratisch om de anderen ook een kans te geven.

Min conclusie kan niet anders zijn dan dat jullie alleen op je eigen mening afgaan. Wat schiet je er toch mee op om het mij zo lastig te maken? Ik doe het echt niet om te sarren maar als jullie lastig en onredelijk gaan doen, dan ben ik de beroerdste ook niet.

Dus gooi niet overal een slotje op en het laagste is nog wel dat golfer mij verweet te dreigen, waar hij erg over opspeelde, en dan vandaag zelf gaat dreigen. Nogal een merkwaardige tactiek.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 januari 2003 @ 14:49:53 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7986557
Beste SCH, het lijkt me het verstandigst als we het ON-topic houden over utrecht

Daarom hier alleen een reactie op dee opmerking.

quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:24 schreef SCH het volgende:
Misschien zoek je niet goed genoeg. Jij citeert de grote artikelen maar niet de ankeilers op de voorpagina van het UN.
Ik heb precies gedaan wat je me adviseerde. Zoeken in het Archief van UN en wel op de naam Gluscevic. Wat wil je nog meer?

Als je een beetje een vent bent geef je gewoon toe dat in die artikelen het niet staat. Zolang je niet met een ander bericht aan kan komen zetten dat jou gelijk kan geven ben je nu volledig uitgeluld lijkt me.

Voor de rest zie Kaartjes Telstar/ Stormvogels-SCH

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 19-01-2003 15:26]

pi_7993740
SCH, als je toch nog niet je ongelijk wilt toegeven, kom dan gewoon met een artikel dat het tegendeel bewijst.

Geen gelul van iemand zei dit, of ik meen destijds dit te hebben gehoord, maar gewoon zwart op wit, of in dit geval zwart op geel een artikeltje uit de krant.

pi_7995360
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH, als je toch nog niet je ongelijk wilt toegeven, kom dan gewoon met een artikel dat het tegendeel bewijst.

Geen gelul van iemand zei dit, of ik meen destijds dit te hebben gehoord, maar gewoon zwart op wit, of in dit geval zwart op geel een artikeltje uit de krant.

k Zal ze morgen even op zoeken in de databank als je daar beter van slaapt.
pi_7995388
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe dat maar eens.
  zondag 19 januari 2003 @ 22:38:39 #84
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7996169
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:07 schreef SCH het volgende:
ben benieuwd
pi_7996396
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

zondag 19 januari 2003 @ 22:52:34 #86
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7996553
SCH SCH
Whatever will be, will be
The future's not ours to see
Que Sera Sera

ik kijk echt uit naar de dag van morgen

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7996579
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:52 schreef CAZZO het volgende:

ik kijk echt uit naar de dag van morgen

Anders ik wel. Denk dat ik er vannacht nauwelijks van kan slapen.
pi_7996822
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Anders ik wel. Denk dat ik er vannacht nauwelijks van kan slapen.

Ach doe maar wel - slechte nachtrust komt jouw teksten hier niet ten goede
pi_7996854
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach doe maar wel - slechte nachtrust komt jouw teksten hier niet ten goede

Dan slaap jij wel erg weinig, of typ je soms in je slaap?
  zondag 19 januari 2003 @ 23:08:35 #90
26251 Eilanden
pi_7996958
quote:
Ik zei met nadruk 'stukje' omdat het een hele kleine passage is uit een groter stuk.
Maar ik had dat stukje juist uit het hele artikel geciteerd, omdat dat juist van belang was voor de discussie die we hadden of Igor nu wel of niet met veel bombarie was binnengehaald ...

Is het echt nu zo moeilijk om je ongelijk toe te geven? Dan slapen Cazo, Frenkie en Cherry ook stukken beter!

pi_7997061
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan slaap jij wel erg weinig, of typ je soms in je slaap?

24/7 Ben broodschrijver - dit is vermaak, en dat lukt uitstekend met jullie
pi_7997105
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:12 schreef SCH het volgende:

[..]

24/7 Ben broodschrijver - dit is vermaak, en dat lukt uitstekend met jullie

Ik vermaak me ook wel met jouw bijdragen hoor, en zo te lezen in VBL ben ik zeker niet de enige.
pi_7997129
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vermaak me ook wel met jouw bijdragen hoor, en zo te lezen in VBL ben ik zeker niet de enige.

Bedankt voor de bijval.
Ach - volgens Doc draait het hier om tien mensen - dus we houden elkaar leuk bezig.
pi_7997147
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Bedankt voor de bijval.
Ach - volgens Doc draait het hier om tien mensen - dus we houden elkaar leuk bezig.

Ik snap eigenlijk niet goed waar je je überhaupt druk om aan het maken bent, maar goed, ga er vooral mee door. Tis wel vermakelijk.
pi_7997167
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet goed waar je je überhaupt druk om aan het maken bent, maar goed, ga er vooral mee door. Tis wel vermakelijk.

Hoezo maak ik me druk???
Ik reageer slechts.
pi_7997215
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo maak ik me druk???
Ik reageer slechts.

zondag 19 januari 2003 @ 23:22:42 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7997280
Is er misschien, heel misschien weer een mogelijkheid enigzins ontopic te gaan en verder de prietpraat over en met SCH te beperken?

Het topic gaat over spelers die weg moeten bij Utrecht, laten we het daar weer over hebben s.v.p.

Poef.....gone! Šgolfer
pi_7997281
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nu maak jij je druk. niet doen
pi_7997305
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:22 schreef golfer het volgende:
Is er misschien, heel misschien weer een mogelijkheid enigzins ontopic te gaan en verder de prietpraat over en met SCH te beperken?

Het topic gaat over spelers die weg moeten bij Utrecht, laten we het daar weer over hebben s.v.p.

Hou je er even buiten - je bent zelf de aanstichter en smoort iedere discussie in de kiem om je macht te behouden, Gerrit Zalm die je bent Verbied je mensen nu met mij te praten, ga zo door ventje.

prietpraat is een mooie nickname voor golfer

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2003 @ 08:57:30 #100
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8000726
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou je er even buiten - je bent zelf de aanstichter en smoort iedere discussie in de kiem om je macht te behouden, Gerrit Zalm die je bent Verbied je mensen nu met mij te praten, ga zo door ventje.

prietpraat is een mooie nickname voor golfer

SCH, een verzoek tot on-topic blijven is iets anders dan een verbod met je te praten. Als je topics wil vergallen met je off-topic onzin, doe dat in je eigen topic Kaartjes Telstar/ Stormvogels-SCH .

Wil je verder op deze post reageren doe dat in boven genoemde topic.

Liever zou ik zien dat je dat fameuze artikel van je zou plaatsen.

maandag 20 januari 2003 @ 09:49:25 #101
26251 Eilanden
pi_8001174
Goedemorgen ... na een bijna slapeloze nacht vanwege de spanning, zie ik dat SCH nog steeds niet zijn "bombarie-stukje" heeft gepost .....

Anyway, het welbekende Utrechts Nieuwsblad had trouwens een realistisch stukje afgelopen weekend in de krant (papieren versie) wat betreft het komende seizoen.

Ik was trouwens verbaasd dat Utrecht Rodney Cairo misschien wil terughalen.... presteert die dan zom goed bij Emmen??

pi_8001295
quote:
Op maandag 20 januari 2003 08:57 schreef Doc het volgende:

[..]

SCH, een verzoek tot on-topic blijven is iets anders dan een verbod met je te praten. Als je topics wil vergallen met je off-topic onzin, doe dat in je eigen topic Kaartjes Telstar/ Stormvogels-SCH .

Wil je verder op deze post reageren doe dat in boven genoemde topic.

Liever zou ik zien dat je dat fameuze artikel van je zou plaatsen.

Dat topic gaat over de de bekerwedstrijd SCH-Stormvogels - hier reageerde ik op die toffe collega van je die wel degelijk zei niet te veel meer met mij te praten. Wat maak je toch steeds een drukte om niks

Voetbalmodjes

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2003 @ 10:04:49 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8001364
quote:
Op maandag 20 januari 2003 09:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat topic gaat over de de bekerwedstrijd SCH-Stormvogels - hier reageerde ik op die toffe collega van je die wel degelijk zei niet te veel meer met mij te praten. Wat maak je toch steeds een drukte om niks

Voetbalmodjes

En dit topic gaat over FCUreg.

Zou graag zien dat je daar iets zinnigs over post.

Als je graag off-topic post doe dat dan tenminste in je eigen topics in plaats van topics van anderen te vergallen.

[dienst mededeling]
Iedere verdere off-topic reactie (reactie die niet over FCU gaat dus) zal zoals gebruikelijk met off-topic reacties als ze te lang blijven duren, verwijderd worden. Wie daar problemen mee heeft kan daar gerust over door gaan in het daar voor [FB] topic in dit forum.
[einde dienst mededeling]

maandag 20 januari 2003 @ 10:31:18 #104
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8001724
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:04 schreef Doc het volgende:
[dienst mededeling]
Iedere verdere off-topic reactie (reactie die niet over FCU gaat dus) zal zoals gebruikelijk met off-topic reacties als ze te lang blijven duren, verwijderd worden. Wie daar problemen mee heeft kan daar gerust over door gaan in het daar voor [FB] topic in dit forum.
[einde dienst mededeling]
Graag opschonen die handel..
  maandag 20 januari 2003 @ 10:34:19 #105
26251 Eilanden
pi_8001771
[off-topic] Ik ga mee met Frenkie.. svp opschonen die handel[/off-topic]

Ontopic:

Zie mijn post hierboven .. ik las in het UN dat Utreg misschien Rodney Cairo wil terughalen .. presteert Cairo dan echt zo goed bij Emmen??

pi_8001779
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:31 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Graag opschonen die handel..

Eerst even wachten tot SCH zijn met veel bombarie aangekondigde stukje post.
  maandag 20 januari 2003 @ 10:38:04 #107
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8001831
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Zie mijn post hierboven .. ik las in het UN dat Utreg misschien Rodney Cairo wil terughalen .. presteert Cairo dan echt zo goed bij Emmen??
Ik heb geen enkel idee.. hij staat natuurlijk in de schaduw van Berger en Donny de Groot. Maar misschien is hij wel heel goed. En andes voor de breedte van de selectie. Die was al klein en als er daar nog eens minimaal zes uit weggaan, dan heb je ook mensen voor op de bank nodig!
pi_8001903
Echt spijtig dat ook FC Utrecht eraan moet geloven. Zelfde als dit is bij Sparta gebeurd zo'n 5-6 jaar geleden. En jullie weten wat er met Sparta gebeurd is

Een vernieuwing van t bestuur gebeurt echter nergens, die lui vinden t allemaal wel best. Er is geen clubgevoel meer in Nederland volgens mij

Wat betekent signature :D ?
pi_8002896
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eerst even wachten tot SCH zijn met veel bombarie aangekondigde stukje post.
Zie ook mijn bijdrage in Telstar-Heerenveentopic.

Mea culpa - ik was overtuigd van mijn gelijk maar werd al snel ingehaald en bleef toen wat koppig. Ik kan nog wel wat citaten opduikelen die een beetje in de richting komen maar het zal het niet goed maken.

SCH =

pi_8003081
quote:
Hij schijnt 't aardig te doen ja, heeft ook al een aantal assists op zijn naam, dus als reservespeler een contract aanbieden is geen slecht idee volgens mij...

Dan wordt het dus zo :

Wapenaar > Ponk
Gluscevic > Donny de Groot
Arts > Broerse
Jochemsen > Ruud Berger
Roest > Sander Keller
Dijkhuizen > Roiha

En Rodney Cairo als extraatje...

Helemaal zo slecht nog niet vind ik, en zolang ze de jeugdopleiding prioriteit geven, dan komt het allemaal wel weer goed, de FC teert nml. al sinds de oprichting op eigen jeugd, en niet op dure aankopen....

Nu maar hopen dat bepaalde ''supporters'' zich inhouden en niet gaan lopen slopen de komende wedstrijden....

pi_8003116
Het is voor Utrecht te hopen dat ze niet moeten gaan snijden in de jeugdopleiding.
  maandag 20 januari 2003 @ 12:02:13 #112
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8003451
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij schijnt 't aardig te doen ja, heeft ook al een aantal assists op zijn naam, dus als reservespeler een contract aanbieden is geen slecht idee volgens mij...
Volgens mij loopt zijn contract nog door, maar dat weet ik niet zeker..
pi_8003484
Is een terugkeer van Ruud Berger bijna onbespreekbaar door zijn vader?
  maandag 20 januari 2003 @ 12:11:14 #114
26251 Eilanden
pi_8003625
quote:
Zie ook mijn bijdrage in Telstar-Heerenveentopic.
Mea culpa - ik was overtuigd van mijn gelijk maar werd al snel ingehaald en bleef toen wat koppig. Ik kan nog wel wat citaten opduikelen die een beetje in de richting komen maar het zal het niet goed maken.

SCH =

Eindelijk SCH ....... .......

{Ontopic] Er stond in het UN dat een terugkeer van Ruud Berger iets moeilijker lag dan bv van De Groot vanwege zijn vader, maar dat hoeft een terugkeer zeker niet belemmeren, vere van dat zelfs.... Ruud Berger gaf zelf ook aan volwassener te zijn geworden en meer gegroeid te zijn...

maandag 20 januari 2003 @ 12:11:16 #115
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8003627
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:04 schreef SCH het volgende:
Is een terugkeer van Ruud Berger bijna onbespreekbaar door zijn vader?
ja
nou ja, hij past ook nog niet in het huidige systeem.
  maandag 20 januari 2003 @ 12:12:58 #116
26251 Eilanden
pi_8003665
Wat voor constructie heeft Utreg eigenlijk met RBC? Ik weet dat ze volgens een contract Keller kunnen terughalen .. maar is dat voor nop?
  maandag 20 januari 2003 @ 12:21:34 #117
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8003841
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:12 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor constructie heeft Utreg eigenlijk met RBC? Ik weet dat ze volgens een contract Keller kunnen terughalen .. maar is dat voor nop?
euhm ik dacht dat ze tot aan het einde van het seizoen Sander Keller kostenloos kunnen terughalen.
  maandag 20 januari 2003 @ 19:33:36 #118
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_8011687
Wapenaar naar PSV!!!

(zo goed Mitt? sorryz, khad dit forum nog nie in de gate)

dinsdag 28 januari 2003 @ 12:01:22 #119
26251 Eilanden
pi_8150445
quote:
Wapenaar naar PSV
Is dat aan het eind van het seizoen of per direct?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 15:35:07 #120
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_8154247
denk na dit seizoen

HOOP ik tenminste

weg met jelle!

dinsdag 28 januari 2003 @ 15:38:04 #121
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8154309
Wapenaar wil helemaal niet naar PSV