GELUKKIGE GERBILquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan nog een kleine aanpassing voor de Geplette Gerbil doen, Bal heeft nog steeds geen collega's en dan pas deze (vast hele lieve) mevrouw ook door de deur
Zijn die wel wat op de hoogte van de HACCP richtlijnen? Zit niet écht op een voedselvergiftiging te wachtenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, we hadden wel een blik Polen opengetrokken.
Waarom word jij haar collega eigenlijk niet? Wat is jouw beroep in Foqueville?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan nog een kleine aanpassing voor de Geplette Gerbil doen, Bal heeft nog steeds geen collega's en dan pas deze (vast hele lieve) mevrouw ook door de deur
Ze hebben allemaal zo’n CE-logo op hun Poolse bips gestempeld dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zijn die wel wat op de hoogte van de HACCP richtlijnen? Zit niet écht op een voedselvergiftiging te wachten
moeste ze hun broek voor je laten zakken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal zo’n CE-logo op hun Poolse bips gestempeld dus dat zit wel goed.
Meditatiejuf en yogamiepquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom word jij haar collega eigenlijk niet? Wat is jouw beroep in Foqueville?
Haar belangrijkste taak is mijn minnares worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom word jij haar collega eigenlijk niet? Wat is jouw beroep in Foqueville?
US vroeg of hij die klus mocht overnemen van me.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeste ze hun broek voor je laten zakken?
Maken we van de Gooise Gerbil een soort van Brownies en Downiesquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
jullie lijken wel een stel zwakzinnige
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar belangrijkste taak is mijn minnares worden.
Waarom werk ik bij via de sociale werkplaats, denk je? Niet door mijn zweetvoeten iigquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
jullie lijken wel een stel zwakzinnige
Als ik als postbode met de ene gleuf bezig ben, moet de andere werken in de Gerbilquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk twee serveersters nodig in de Gewichtige Gerbil, ik bedoel hoeveel inwoners zijn we nu?
Zeg er dan wel bij dat ik tegenstribbeldequote:Op dinsdag 14 april 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US vroeg of hij die klus mocht overnemen van me.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maken we van de Gooise Gerbil een soort van Brownies en Downies
Met die Polen erbij? Geen idee, vraag het de burgemeester.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk twee serveersters nodig in de Gewichtige Gerbil, ik bedoel hoeveel inwoners zijn we nu?
Voor de vorm. Maar daarna zag ik alleen een stofwolkje verdwijnen aan de horizon.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg er dan wel bij dat ik tegenstribbelde
Bosquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik als postbode met de ene gleuf bezig ben, moet de andere werken in de Gerbil![]()
Jij woont godskelere aan de andere kant van het dorp. Lange afstandsrelatie wordt niksquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar belangrijkste taak is mijn minnares worden.
Klinkt als USquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de vorm. Maar daarna zag ik alleen een stofwolkje verdwijnen aan de horizon.
Spellchecker is nog vacantquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dir Polen erbij? Geen idee, vraag het de burgemeester.
Maar je bedeelt mensen nogal met basntjes zonder zelf een flikker uit te voeren
Je woont wel dichtbij de hitsige poezen van Foqueville valt me ineens op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik als postbode met de ene gleuf bezig ben, moet de andere werken in de Gerbil![]()
Dorp. Lange afstand. Uhuh...quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij woont godskelere aan de andere kant van het dorp. Lange afstandsrelatie wordt niks
295 km per uur schatquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij woont godskelere aan de andere kant van het dorp. Lange afstandsrelatie wordt niks
Poezen... poezen.... Bedoel je daar nou crv mee?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je woont wel dichtbij de hitsige poezen van Foqueville valt me ineens op.
Ik heb ook een tunnel gegraven vanuit het postkantoor naar de skybar. Kan ik ongezien over het dorp gluren..quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je woont wel dichtbij de hitsige poezen van Foqueville valt me ineens op.
@kwiwiquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tunnel gegraven vanuit het postkantoor naar de skybar. Kan ik ongezien over het dorp gluren..
No way José. In het dorp alleen elektrische voertuigen (of levende pk's), remember?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom werk ik bij via de sociale werkplaats, denk je? Niet door mijn zweetvoeten iig
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way José. In het dorp alleen elektrische voertuigen (of levende pk's), remember?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over, en ik ga er gewoon mee in ook.
Ik ga weer lekker rollercoasteren. Beter voor mijn gestoorde brein ook![]()
![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over, en ik ga er gewoon mee in ook.
Ik ga weer lekker rollercoasteren. Beter voor mijn gestoorde brein ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |