Misschien heeft ie wel andere sterke kwaliteitenquote:Op woensdag 15 april 2020 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het een beetje in lijn is met de rest van je capaciteiten kun je de PlayStation beter gewoon uit laten.
Warzone?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Gister 2 vs 1, mijn teamgenoot gaat dood en ik schoot compleet in de stress.. ipv dat ik die gozer zoek ren ik rondjes
Echt die gast dacht ook wat een mongool_!
God of war al gedaan?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Warzone?
Ik ben daar zo moeilijk slecht in
Je moet het even begrijpen, maar wel te doenquote:Op woensdag 15 april 2020 10:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Warzone?
Ik ben daar zo moeilijk slecht in
Laatste shooter die ik fanatiek speelde was Halo 3 en een beetje Destiny.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het even begrijpen, maar wel te doen
Alleen endgame is tering stressvol, met 60 man ineens op een kleine cirkel
Will do.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice. Veel plezier ermee. Deel even je ervaring.
Junkquote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Will do.
Denk dat ik er weer eens, voor de afwisseling, een beetje wiet bij haal.God of Wargod
MW2 remastered is uit he, als daar een multiplayer van komt sowwquote:Op woensdag 15 april 2020 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Laatste shooter die ik fanatiek speelde was Halo 3 en een beetje Destiny.
Dus ik bak er gewoon niks van.
Lekker. Hopelijk valt het je wel op dat er zo goed als geen laadschermen zijn in dat geval.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Will do.
Denk dat ik er weer eens, voor de afwisseling, een beetje wiet bij haal.God of Wargod
Hou je teringbek johquote:Op woensdag 15 april 2020 10:09 schreef JanCees het volgende:
Ah ik zie dat Scrummie weer ruzie had
verrassond
Net nog gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Met je kind op schoot inbellen in een meeting![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die hele dagen wow zit te spelen.
Wat een god.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Trump een prima narcist, met zijn eigen cheques
Dat doe je toch alleen na een werkweekquote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb vrijdag om 16.00u blijkbaar een digitale borrel.
Hier niet hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Doublepain het volgende:
jaaa Teams ligt eruit!!!
Kan ik even poepen
Zou wel bij hem passen. Zou niet de eerste keer zijn dat zijn kind opgroeit zonder zijn biologische vader.quote:
Hier niet. TR meegepakt wegens liegen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Doublepain het volgende:
jaaa Teams ligt eruit!!!
Kan ik even poepen
Vrijdag om 4 uur? En dat voor een ambtenaarquote:Op woensdag 15 april 2020 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb vrijdag om 16.00u blijkbaar een digitale borrel.
quote:
https://allestoringen.nl/storing/teams/quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier niet. TR meegepakt wegens liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |