WIl ik ook echt wel doen ja, als ze maar echt lekker is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wil jij de vriendin van @:wollah neuken?
ben jij ook wel echt lekker dan? anders is het niet eerlijk voor haar he...quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
WIl ik ook echt wel doen ja, als ze maar echt lekker is.
Broer ze is kapot geil neefquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:29 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
WIl ik ook echt wel doen ja, als ze maar echt lekker is.
Klopt ze slaapt bij mijquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef Leonos het volgende:
Ik woon samen met mijn vriendin, maar hebben gewoon 1.5 meter afstand, ze slaapt ook apart.
Hm, maar het is aan haar wat ze wil, ik ben echt wel lekker, echter doe ik niet aan als ze niet wil!quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben jij ook wel echt lekker dan? anders is het niet eerlijk voor haar he...
en mag @:wollah dan ook meedoen of moet ie toekijken?
Terror Jaap!quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deed je stiekem alsof het Jaap was?
Godver...de triestheidquote:Op vrijdag 17 april 2020 11:32 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hm, maar het is aan haar wat ze wil, ik ben echt wel lekker, echter doe ik niet aan als ze niet wil!
Het kan dus wel, als je maar van geniet!quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:32 schreef Nicksanders het volgende:
Ik doe het veilig volgens de coronasutra
[ afbeelding ]
is gewoon doggy style dan niet veel beter, dus gewoon ouderwets de kont vast pakken en diep gaan ?/??quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:37 schreef hartloper het volgende:
We kunnen nog altijd een mondkapje om doen tijdens de samensmeltingsessies
Seks met mondkapjes stelt niet zo veel voor, denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
is gewoon doggy style dan niet veel beter, dus gewoon ouderwets de kont vast pakken en diep gaan ?/??
xquote:
En de latex handschoenen rekenen we met een rood hoofd bij de Etos af. Handje houden: Je doet het veilig of je doet het niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:02 schreef woxxel het volgende:
Als dit zo een jaartje door blijft gaan, dan wordt het zelfs spannend om een beetje dichtbij iemand te gaan staan
Het nieuwe sex, een kus op de mond!
Het zal wel veel pijn doen bij vrouwen als ze met een man die 130 cm heeft. is niet prettig denk ik namelijk!quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef wodca het volgende:
Ik gok dat in de toekomst penisverlengingen tot 130 cm de trend gaan worden. Maar ik vraag me de hele tijd af waar dat ding dan te steken in het dagelijkse leven.
De langste penis ter wereld is in slappe toestand 48 centimeter. Heb ik net gegoogeld.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hmm, een zo lange piemel heb ik nog nooit in echt gezien hoor... bestaat echt niet hoor.
Das wel groot haal ik niet met mijn 35 cmquote:Op zondag 19 april 2020 23:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De langste penis ter wereld is in slappe toestand 48 centimeter. Heb ik net gegoogeld.
Wees maar niet bang, dat doen we. Of najah, ik in ieder geval, en dat is wat telt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Heel goed, jullie moeten echt genieten van seks.!
Een rivmjob?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn vrouw heeft me in deze corona tijd voor het eerst een rimjob gegeven terwijl ik naar Jaap keek op de tv
Buiten losse dates om zie ik niet waarom seks met een minnaar of minnares dan wel een partner waarmee je niet samenwoont ineens niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:34 schreef Fer het volgende:
Denk dat minnaars en minnaressen en mensen met een LAT relatie het moeilijker hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |