Nou, als je het artikel leest, dan staat daar onder andere dit:quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Mijn eerdere post waarin ik schreef dat het corona virus wordt verspreid door ZINGEN is gesloten. Er werd lacherig over gedaan en uiteindelijk is mijn topic gesloten.
Maar nu komt Maurice de Hond met een verhaal dat het corona virus wordt verspreid door ZINGEN en een bepaalde luchtvochtigheid in een afgesloten ruimte.
bewijs Maurice de Hond
Open mijn topic zodat ik het verhaal van Maurice de Hond kan aanvullen. Er worden allemaal topics geopend maar juist degene die serieus een bijdrage levert aan de oplossing en verklaring van de verspreiding van corona wordt gesloten. Op zich raar.
Met andere woorden, dat 'corona door zingen' komt is wel extreem kort door de bocht. Dan kun je ook een topic openen waar je zegt dat corona door spreken komt, of dat corona door hoesten komt, etc.quote:Vanuit de wetenschap is evenwel aangetoond dat mensen bij spreken, hoesten, niezen en zingen o.a. microdruppels (aerosols) uitscheiden, die veel langer in een ruimte blijven zweven en daarbij in contact komen met vrijwel alle mensen in die ruimte. Er hoeft maar één iemand te zijn die besmet is (en dat van zichzelf nog niet weet) en het is bingo.
Volgens mij is “voor het zingen de kerk uit” niet veilig genoeg hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
Oftewel; je kunt prima naar de kerk gaan, maar moet wel opsodemieteren voordat ze beginnen te zingen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:19 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Volgens mij is “voor het zingen de kerk uit” niet veilig genoeg hoor.
Wat je eigenlijk zegt is dat iedereen, inclusief kinderen, moet gaan roken om te zien of we niet in elkaars adem wanenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
Anyway, het virus schijnt ook niet alleen in aerosolen te zitten maar is in (zeer) beperkte mate airborne, toch?
Dan zou je een keer in de buurt van een roker moeten komen en kijken op welke afstand je de sigarettenrook niet meer ruikt.
lees dit even voordat je alles af doet als een 'grap'.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:42 schreef Fer het volgende:
Tja carnaval, apres ski, voetbalwedstrijden en in de kerk wordt allemaal gezongen. Waar werd de Corona verspreid?
Geen zingende honden wakker maken hé.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
Oei als Maurice de Hond dat zegt wordt het serieus ja
Nou dat beaam ik tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
lees dit even voordat je alles af doet als een 'grap'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |