Niet alleen sterkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En je zal sterker terugkomen dan ooit!
Wat gebeurde daar danquote:
Hij blijft goud manquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
RIP![]()
NEVER FORGET![]()
ALWAYS REMEMER 14/04/2020![]()
Als je het niets vindt, blijf je toch gewoon uit dit topic? Lijkt me best logisch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?
Met je debiele PI.
Wederom een traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
RIP![]()
NEVER FORGET![]()
ALWAYS REMEMER 14/04/2020![]()
Tsja. Geen medelijdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:34 schreef diadakan het volgende:
Potverdikkie je zal maar net een dikke donatie hebben gedaan in ruil voor content...
Is dat Braad?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:32 schreef Elan het volgende:
Yamaha Tyros 3
¤ 1.000,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Live drives, piepende bandjes, 160 km/u rijden, optrekken in z'n vijf, zonder benzine vallen na voor 5 euro getankt te hebben... De Polo heeft in zijn korte en voortijdig beeindigde leven bij Braad een hoop te verduren gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stream? Hij zou toch niet meer live gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Je klonk op de stream zojuist ook een beetje als een AI.
Tot spoedig ... !
Het zou toch niet verzonnen zijn 🤔quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Ja ik vond dit seizoen wat tegenvallend.. Het verhaal/probleem van die hele stalker kwam ook niet lekker naar voren..
Nee en pinpas-gate ook niet. Maar wat een WW-stuggels hebben we weer meegemaakt...quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Ja ik vond dit seizoen wat tegenvallend.. Het verhaal/probleem van die hele stalker kwam ook niet lekker naar voren..
Het meest spraakmakende detail vond ik nog dat hij in een stream zei dat er een aantal dagen terug iemand aan zijn deur is geweest die een kaart had gepost waar op stond dat hij niet naar de politie moest (scheen een blanco brief te zijn geweest). Dat vond ik echt een hele opmerkelijke daad..quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee en pinpas-gate ook niet. Maar wat een WW-stuggels hebben we weer meegemaakt...
Toch zijn er nog genoeg ciffhangers om een volgend seizoen te rechtvaardigen;quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:35 schreef Welvaert het volgende:
Heb ik dat weer gemist.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:44 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Het meest spraakmakende detail vond ik nog dat hij in een stream zei dat er een aantal dagen terug iemand aan zijn deur is geweest die een kaart had gepost waar op stond dat hij niet naar de politie moest (scheen een blanco brief te zijn geweest). Dat vond ik echt een hele opmerkelijke daad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |