Wispelturig kereltjequote:
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heb je nou weer alle video's wegggehaald?
Tot morgenquote:
Hou je taai!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.
Ik ga ook even tijdelijk op offline
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of reageer normaal, of blijf weg.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook nog mentaal gehandicapte prostituees die views en posts moeten genereren of moeten we het met Braddie doen?
Met je debiele PI.
Het was weer een gedenkwaardig seizoen. Tot de volgende.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:32 schreef Rectum het volgende:
Weer een volledige Bradley Experience. Tot snel.
[img]imgur.com/a/GzgDPqc[/img]quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas ik stop ermee
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder content heeft dit topic net zoveel bestaansrecht als een kroeg in Coronatijden
Dat komt aardig in de buurt van de gemiddelde levensduur van een Bradge-kanaalquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef B300 het volgende:
Braad komop gast, ik was net 3 dagen gesubbed.
Deze?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Heeft deze iteratie in ieder geval wat aan tijdloos beeldmateriaal opgeleverd?
De woordenwisseling met de voorbijganger, boodschappengate en pinpasgate (is er eigenlijk nog duidelijk geworden of en hoeveel hij door het skimmen is kwijtgeraakt?) zoals plaatsvonden tijdens deze cyclus, zullen aan de geschiedschrijving worden toegevoegd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Heeft deze iteratie in ieder geval wat aan tijdloos beeldmateriaal opgeleverd?
Ah bah, klinkt als een klassiek gevalletje van herbeleving. Komt vaak voor na een traumatische ervaring. Hou je taai en neem je tijd makker!quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Even een poos op zwart. Mijn andere kanaal is ook voorlopig even geen activiteit meer. Het gezeik van afgelopen week is eigenlijk net pas even keihard binenngekomen.
En je zal sterker terugkomen dan ooitquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |