quote:
Ik join deze sessie.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik al ervaring mee
Ja wie nietquote:Op donderdag 16 april 2020 00:54 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik al ervaring mee
Kijk we zijn al met 3. En @jigggy en @Solotovski komen ook als ik even aandring.quote:
Deze vlog ga ik zeker kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk we zijn al met 3. En @:jigggy en @:solotovski komen ook als ik even aandring.
Kan leuk worden
Vervangende meetup @Watisverschilquote:Op donderdag 16 april 2020 01:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk we zijn al met 3. En @:jigggy en @:solotovski komen ook als ik even aandring.
Kan leuk worden
Ik ga sowieso na Corona direct wat doen aan mijn haar! Want het gaat zo niet meerquote:Op donderdag 16 april 2020 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, gewoon je ding doen maar je mag jezelf niet verwaarlozen. Gewoon even kappertje pakken na die coronashit en je bent al heel wat frisser. Dit zag ik in je oude vlogs.
Maar misschien wil niet iedereen in beeld? Kan ook issue zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 01:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Deze vlog ga ik zeker kijken.
Sorry boys geen coffeeshop voor mij
Nee, maar denk niet dat dat mag van YouTubequote:Op donderdag 16 april 2020 00:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja wie nietmaar je hebt er geen vlog over.
Doet al heel wat. En fuck die anderen die steeds over je figuur zeuren man.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ga sowieso na Corona direct wat doen aan mijn haar! Want het gaat zo niet meer![]()
Gast, het internet zit vol met coffeeshop reviews.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar denk niet dat dat mag van YouTube
Daar heb je een heel goed punt man. Het zegt genoeg over degene die deze acties uithalen en heel weinig over mij. Ik doe waar ik plezier uit haal, en anderen willen dit voor iemand anders bederven terwijl er helemaal niets voorvalt behalve ik die filmpjes maak/streamquote:Op donderdag 16 april 2020 01:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doet al heel wat. En fuck die anderen die steeds over je figuur zeuren man.
Waarom zou een zelfzekere volwassen man iemand online helemaal afzeiken?
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven. Lekker anoniem hun virtuele gal spuwen is easy. Heb al heel wat FOK!'ers gemeet en diegene met de grootste bek zijn meestal irl heel erg stil en afwezig. Al heb je wel paar uitzonderingen ofcquote:Op donderdag 16 april 2020 01:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt man. Het zegt genoeg over degene die deze acties uithalen en heel weinig over mij. Ik doe waar ik plezier uit haal, en anderen willen dit voor iemand anders bederven terwijl er helemaal niets voorvalt behalve ik die filmpjes maak/stream
Dus zonder internet kon Braddie veel beter op zn keyboard spelen??quote:Op donderdag 16 april 2020 01:09 schreef Fushia2 het volgende:
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven.
Ik heb ook al een aantal FOK!kers gemeet, ook die een hele heftige mening over mij hadden en mij echt een debiel vonden, die hebben hun mening redelijk bijgesteld en vonden mij wel chill. Dus wat dat betreft achquote:Op donderdag 16 april 2020 01:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het internet brengt het slechtste in bepaalde mensen naar boven. Lekker anoniem hun virtuele gal spuwen is easy. Heb al heel wat FOK!'ers gemeet en diegene met de grootste bek zijn meestal irl heel erg stil en afwezig. Al heb je wel paar uitzonderingen ofc![]()
Gewoon je ding doen en gelukkkig zijn. 🤷🏻♂️
Hi ha hoquote:Op donderdag 16 april 2020 01:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus zonder internet kon Braddie veel beter op zn keyboard spelen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Sowieso niet want hebben geen ballen. En daarom heb ik wel respect voor jou, omdat je gewoon je ding doet en schijt hebt zonder dat je iemand anders kwaad doet.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
maar ik denk dat de grootste haters en trollers niet snel iets willen ondernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |