Ik denk dat hij liever over zijn keyboard schijt dan dat hij zich laat blokkeren bij Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
Ik zou gewoon live streamen met een praatje en muziek en gewoon in beeld. En afmelden bij Thuisbezorgd. Mafklappers hou je toch, kijk maar bij Ad.
Laat je pleziertje niet afnemen door een gekkie (of gekkies).
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Nou ja, als dat niet kan dan is dat jammer voor hun. Daar heb jij niets mee te maken. Gewoon beleefd zeggen dat je niets besteld hebt. Houdoe en bedankt. Geen drukte over maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Zie, dan kan het dus wel. En als iemand eten wil bestellen en betalen doet hij dat maar via het restaurant zelf. Maar dat moet je eigenlijk niet willen want dan heeft diegene die je gratis eten wil laten bezorgen je adres. Dus laat je dat geld op je Paypal storten en bestel je zelf. Opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.
Jaweheeeeel ze gaan die mensen helemaal de moeder neukenquote:
donequote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
why the hell not linkquote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
zeg gedraag je eens fatsoenlijk vuile gladjakkerquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rick Astley is een buitengewoon goede artiest
En ook met deze post doet hij weer helemaal nietsquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
3.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?
Jawel, zie #243quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En ook met deze post doet hij weer helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |