Tijdens een concert?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:51 schreef _I het volgende:
Digitale ‘anderhalvemeterpolitie’ in de maak; dit systeem uit Eindhoven kan toezien op coronaregels
EINDHOVEN - Anderhalve meter afstand houden in de supermarkt, op het station, op het Stratumseind, tijdens een concert. We moeten eraan gaan wennen, zegt de overheid. Maar wie gaat daarop toezien? Een Eindhovens bedrijf werkt aan een oplossing: slimme camera's die feilloos registeren wie lak heeft aan de nieuwe omgangsvormen.
ED
Ik dacht dat dat het virus het ongeluk was, waar ik in slow motion naar stond te kijken. Blijkbaar is het de ontwikkeling die we doormaken dankzij het virus wat mijn aandacht vasthoudt.quote:
Als er 1 ziek is dan is de volgende een half week later ziek, etc etc etc. Allemaal in lichte mate maar het begint er op te lijken dat dit corona was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan allemaal onder de leden? Ik weet dat studenten losbollen zijn, maar jullie hebben toch niet constant SOA's?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:51 schreef _I het volgende:
Digitale ‘anderhalvemeterpolitie’ in de maak; dit systeem uit Eindhoven kan toezien op coronaregels
EINDHOVEN - Anderhalve meter afstand houden in de supermarkt, op het station, op het Stratumseind, tijdens een concert. We moeten eraan gaan wennen, zegt de overheid. Maar wie gaat daarop toezien? Een Eindhovens bedrijf werkt aan een oplossing: slimme camera's die feilloos registeren wie lak heeft aan de nieuwe omgangsvormen.
ED
Waarom ben je zo zeker dat je het hebt gehad?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fair enough, ik ben er wel echt heilig van overtuigd dat ik het gehad heb maar okay. zolang er niks duidelijk is of ik het gehad heb en wat dat met je kans op besmetten doet hou ik dat sowieso aan, het verdere levens met dezelfde voorzichtigheid benaderen is wat ik verder doe.
Waarschijnlijk dezelfde mensen die dachten dat carnaval in kleine groepjes gevierd werd.quote:
Moeten ze maar condoom gebruiken bij het vrijen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als er 1 ziek is dan is de volgende een half week later ziek, etc etc etc. Allemaal in lichte mate maar het begint er op te lijken dat dit corona was.
Ik heb andere concerten in mijn hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kan toch? Minder plekken beschikbaar maken en ruime afstand tussen de stoelen.
Omdat longen op 95% een week of 2 na de koorts klachten, en de keelpijn, symptomen zijn van Corona. Griep heeft op mij een andere werking. + huisgenoten hebben ook klachten aan hun longen + nu ook een huisgenoot met verlaagd zuurstof gehalte in het bloed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker dat je het hebt gehad?
KOmop zeg, je weet zelf toch ook dat dat minder lekker is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Moeten ze maar condoom gebruiken bij het vrijen!
Haha. Maar ik geloof nooit dat ze dit actief hebben in 2 maanden. Klinkt leuk, maar vereist nogal wat geregel lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc
en dat hele 'ja wen er maar aan' moet die Rutte ook even terugnemen. Ja, ok, de curve enzo. Maar even opbokken met je 1,5 meter alsof het voor eeuwig zo gaat duren. Die kerel gaat flink naast zn gepoetste schoenen lopen
En hij vind het heeeerlijk om zoveel macht te hebben. Maar vergeet even dat het RIVM dit land nu leid en niet hij en zijn andere ja-knikkers...quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc
en dat hele 'ja wen er maar aan' moet die Rutte ook even terugnemen. Ja, ok, de curve enzo. Maar even opbokken met je 1,5 meter alsof het voor eeuwig zo gaat duren. Die kerel gaat flink naast zn gepoetste schoenen lopen
Weet ik, maar het is ook voor iedere veiligheid... tijdelijk zeg maar. Ik wil ooit wel zonder condoom vrijen is veel lekkerder en natuurlijker.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
KOmop zeg, je weet zelf toch ook dat dat minder lekker is.
Ik ben cultureel zeer onderlegd, vaak naar concertgebouw geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik heb andere concerten in mijn hoofd
Vind je dat bijzonder? Moeten we alle mensen in de ziekenhuizen, verzorgingstehuizen, verpleegtehuizen en IC's maar aan hun lot overlaten?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Behalve voor degenen met een vitaal beroep, toch ook bijzonder.
hoop het uit diepste van mn hart dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:09 schreef DonDruiper het volgende:
Topic vol pessimisten en doemdenkers.
Over een paar maandjes is alles weer back as usual.
RIVM zei ook dat de scholen wel open konden blijven toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hij vind het heeeerlijk om zoveel macht te hebben. Maar vergeet even dat het RIVM dit land nu leid en niet hij en zijn andere ja-knikkers...
Daar heb je dan ook geen cameratassen nodig als je gewoon stoelen blokkeert of verwijderdquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben cultureel zeer onderlegd, vaak naar concertgebouw geweest.
Die scholen zijn nu dicht puur door de publieke opinie waar men zich heeft door laten leiden. Ze zijn er toch maar door overstag gegaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoop het uit diepste van mn hart dat je gelijk hebt
[..]
RIVM zei ook dat de scholen wel open konden blijven toch?
ja ik weet het ook niet. Je leest soms dingen die regelrecht uit een Black Mirror aflevering komen.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die scholen zijn nu dicht puur door de publieke opinie waar men zich heeft door laten leiden. Ze zijn er toch maar door overstag gegaan.
Mag in Nederland niet eensquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:22 schreef Markesh het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee.
"People wearing face masks in public will become the new norm, a coronavirus expert has said"
Dit jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Scholen kunnen best open.
Nu zitten ze buiten te spelen. 1,5 meter dat schijnt bij hen niet te gelden.
Gewoon niet meer bij opa en oma op bezoek gaan. Dat is alles....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |