weinig mooie natuur en de mensen leven daar in een dictatoriaal systeem en dat merk jequote:
Ja hoor, genoeg voor 1 persoonquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das netjes. s het dan ook genoeg?
Gaan we avontuurlijk eten in Piss Alleyquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofVeel ritjes in de Shinkansen en véél goed Japanees voer a.u.b.
Mijn moeder heeft in de omgeving van Toronto gewoond. Dus die regio wil ik graag bezoeken. Montreal ziet er ook tof uitquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, prachtige natuur en ook Montreal vond ik erg leuk. Soort van Parijs maar dan schoon, relaxt en aardige mensen
Beetje Nazi's huntenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja met die trein daar dat lijkt me ook tof
Vooral van het echt koude weer ja. Niet die nattenichtenwinters van hier. Doe dan maar een lekker zonnetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van het koudere weer?
#metooquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van het koudere weer?
Ik twee of drie jaar geleden voor het laatst, weet het al niet meerquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier jaar geleden was ik nu in Japan
Ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral van het echt koude weer ja. Niet die nattenichtenwinters van hier.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we avontuurlijk eten in Piss Alley
ja, ben afgelopen jaren behalve naar Spitsbergen, Groenland en IJsland ook naar Mallorca, de Algarve en Malta geweestquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookHoewel een vakantie naar een warm land af en toe ook lekker is, beetje strandhangen.
Hoe was Spitsbergen? Aanrader?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ben afgelopen jaren behalve naar Spitsbergen, Groenland en IJsland ook naar Mallorca, de Algarve en Malta geweest
IJsland is super toeristisch begreep ik van een aantal vrienden.. zit ik niet zo op te wachten. Dus hoopte dat Spitsbergen misschien anders isquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou eerder naar IJsland gaanal heeft spitsbergen een hogere 'been there' status
Ik bouw even een reisbureauquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik richt Foqueville Fakanties op![]()
We zijn een reislustig stel
ja met de overbevolking kan je bijna nergens meer rustig naar toequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IJsland is super toeristisch begreep ik van een aantal vrienden.. zit ik niet zo op te wachten. Dus hoopte dat Spitsbergen misschien anders is
Faeröer eilanden een optie?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IJsland is super toeristisch begreep ik van een aantal vrienden.. zit ik niet zo op te wachten. Dus hoopte dat Spitsbergen misschien anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |