Dat was een bazenfilm heyquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schotland en pyjama en veelkleurige ballen en Ryan Reynolds![]()
roadtrip door Canadaquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ook een vraag: Wat is de top 3 van bestemmingen bovenaan jullie vakantielijstje?
Mijne zijn: Alaska, Antarctica en Hawaii.
Wel met zolderkamerquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
wat een schattig huis
https://www.funda.nl/koop(...)ns-hendrikstraat-62/
Canada, Moskou en Japan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ook een vraag: Wat is de top 3 van bestemmingen bovenaan jullie vakantielijstje?
uhmquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
veel speciale dieren en faunaquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja Madagaskar, dat moet ook mooi zijn
tering. mijn huis kostte ongeveer de helft en is 4x zo grootquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
wat een schattig huis
https://www.funda.nl/koop(...)ns-hendrikstraat-62/
Canadaquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Canada, Moskou en Japan.
Maar ik ben al blij als ik weer een keertje naar Boedapest mag
Hawaii want Mount Kek, Pearl Harbor en natuurschoonquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Cuba vond ik tegenvallenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm
madagaskar , brazili en cuba denk ik
ja maar jij woont ergens wat niet eens op de kaart staatquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tering. mijn huis kostte ongeveer de helft en is 4x zo groot
waarom tegenvallen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Cuba vond ik tegenvallen
Brazilie staat ook hoog op mijn lijstje
ho ho ho wacht eens evenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij woont ergens wat niet eens op de kaart staat
Japan ga ik mee, kan ik gidsen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Canada, Moskou en Japan.
Maar ik ben al blij als ik weer een keertje naar Boedapest mag
Spitsbergen, Groenland en Alaska.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Patagoni lijkt me ook wel tof.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hawaii want Mount Kek, Pearl Harbor en natuurschoon![]()
Verder eeuhm Patagoni en Schotland uiteraard
Ja, prachtige natuur en ook Montreal vond ik erg leuk. Soort van Parijs maar dan schoon, relaxt en aardige mensenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent er al geweest?
Daar zou ik graag een lange roadtrip willen maken
Oh ja met die trein daar dat lijkt me ook tofquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Patagoni lijkt me ook wel tof.
Geen lingo dusquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij woont ergens wat niet eens op de kaart staat
Jij bent ook meer van het koudere weer?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spitsbergen, Groenland en Alaska.
Maar de Malediven wil ik ook wel eens heen. Misschien dat dat betaalbaar is als ik nu ga boekenBij een operator die volgende week met mijn geld en al de boot in gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |