Awesome. Niemand zeggen want dan gaan er te veel mensen naartoequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die foqueville hype maar niks
Iran trek ik makkelijk met mijn joie de vivre en charmes, Noord-Korea ben ik niet zo zeker van en als ik misstanden zie ga ik tumult makenquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Laatst een filmpje van Rick Steves zitten kijken over Iran. Lijkt me razend interesant. En doen we dan ook Noord-Korea?
Ok, ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awesome. Niemand zeggen want dan gaan er te veel mensen naartoe
De grot van mijn buurvrouwquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
fokanties![]()
nah okay, plaatsen waar je nooit in je leven zou willen komen?
Overwegbomen op een plek waar helemaal geen weg het spoor kruist. Geen overwgbomen waar dat wel zo isquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reisbureau aan het strand
[ afbeelding ]
Voor alle leuke dingen moet ik echt een tyfus eind lopen behalve als ik naar de ranzige dokter moetquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dan donder je maar opquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een keer in Rusland geweest en nooit weerquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
fokanties![]()
Praktisch. Kan ik tijdens de stille uurtjes even naar de biebquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar schijnt op dit moment aan gewerkt te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja met de overbevolking kan je bijna nergens meer rustig naar toe
Je mag de broodjeszaak runnen hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar ga jij wonen met al je cavia's?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar schijnt op dit moment aan gewerkt te worden.
Ja, dat is in Noord-Korea niet handigquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran trek ik makkelijk met mijn joie de vivre en charmes, Noord-Korea ben ik niet zo zeker van en als ik misstanden zie ga ik tumult maken
België.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
fokanties![]()
Omdat er geen Haags Kwartier is?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker, al was ik meer van Evert Hartman en Jan Terlouw.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete schrijvers als kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |