quote:nee sowieso niet met mannen
Op donderdag 16 januari 2003 11:51 schreef Dagootje het volgende:
Doen, maar niet met Dam (draugsthsman)
quote:En dan mijn naam fout spellen.....
Op donderdag 16 januari 2003 11:51 schreef Dagootje het volgende:
Doen, maar niet met Dam (draugsthsman)
quote:Nou, ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik zou in zo'n situatie juist des te meer behoefte hebben aan de lichaamswarmte van een schone jonge dame.
Op donderdag 16 januari 2003 11:48 schreef GWD het volgende:
dat is dus geen doen, welke mafketel heeft er nou nog zin in sex als zijn lichaams temperatuur is gedaald tot -16.
en kan iemand die schrale gast niet bannen of zo?
quote:En je krijgt het toch vanzelf warm als je ff bezig
Op donderdag 16 januari 2003 16:52 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je het NIET doen? Bang dat je pikkie eraf vriest?Vraag me alleen af wat voor dame jij zover gaat krijgen. Ze zullen niet in de rij staan. Nee, ik heb het niet over je uiterlijk, maar JIJ hoeft alleen je gulp open te doen, terwijl ZIJ heel wat meer uit moet trekken.
Succes en laat je het ons even weten?
en voor de rest gewoon doen dan...kijk het vriest ik heb een stijve
quote:Als hij na die wip zijn ding een aantal weken niet wast is de kans aanwezig dat hij mogelijk een blaasontsteking kan krijgen.
Op donderdag 16 januari 2003 17:00 schreef SolidArt het volgende:
Je hebt wel kans op een blaas ontsteking, dus er zitten wel risicoos aan he
Maar het lijkt mij goed te doen, waarom niet? anders leg je toch gewoon je jas/trui oid op de grond neer en ga je daar op liggen...
Dit even aangenomen dat je gaat liggen, want er zijn ook genoeg staande posities toch? Tis misschien alleen wat kouder, maar als het goed is koel je niet zo snel af van sex....
quote:Denk je niet dat je lichaamstemperatuur dan nog veel sneller daalt tot -16?
Op donderdag 16 januari 2003 11:48 schreef GWD het volgende:
Elk jaar op wintersport kom ik toch wel 1 of 2 mooie vrouwtjes tegen waar je als dronken après skieër wel even je sexuele lusten op wilt botvieren. Alleen nu moet je allebei 20 min lopen vanaf de apès ski hut naar huis. dat is dus geen doen, welke mafketel heeft er nou nog zin in sex als zijn lichaams temperatuur is gedaald tot -16. dus gewoon op de piste achter de après ski hut in de sneeuw ... is dat te doen en hoe is het het makkelijkst te doen?
Kiss alcje
Een enorme groep mensen verzamelde zich rondom de man. Uiteindelijk wist een voorbijganger hem los te krijgen met een emmer warm water.
kijk je wel uit? wehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |