Maar als ze alles weer open zouden gooien in Australie loopt het weer snel op met de besmettingen omdat er compleet geen immuniteit is opgebouwd waarschijnlijk.quote:
ik weet niet waar jij kijkt, maar rivm's grafieken geven heel wat anders aanquote:
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind dat mensen zich te snel in mijn persoonlijke ruimte begeven zonder uitnodiging.
Als er meer getest wordt, zul je ook meer besmettingen vinden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:
Dit ziet er eigenlijk helemaal niet veelbelovend uit, 3 weken geleden zaten we ookal op dit aantal besmettingen pd:
[ afbeelding ]
User kijkt op worldometerquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij kijkt, maar rivm's grafieken geven heel wat anders aan
Ja, het aantal besmettingen is al een paar weken het minst relevante cijfer dat door het RIVM gepubliceerd wordt.quote:
Gestrekte armen, dat is mijn lebensraum.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?
Zoals iemand anders al goed opmerkte. Of hij is echt een mafklapper en denk dat serieus, of hij doet alsof om er aan te verdienden door de echte mafklappers te dienen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat hij dan meteen alle complottheorieën aanhangt zo ongeveer. Ook dat virussen niet overdraagbaar zouden zijn en dat het virus compleet een hoax is. Denkt hij dan dat alle medici in een soort complot zitten om er over te liegen?
Dan zou het een wereldwijd complot zijn en dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al goed opmerkte. Of hij is echt een mafklapper en denk dat serieus, of hij doet alsof om er aan te verdienden door de echte mafklappers te dienen.
Andere oplossingen heb ik niet
Dat is een gevoel natuurlijk. Als jij vindt dat iemand te dicht bij je staat zit hij/zij er eigenlijk al in. Dus nee het is niet te bepalen in afstand. Maar ik hoop dat we straks bewuster zijn van onnodig dichtbij komen en dat ik daardoor minder last heb van mensen in mijn persoonlijke ruimte.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?
Van die mensen die, als je met ze praat, op een halve meter van je gaan staan. Doe anders ff niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is een gevoel natuurlijk. Als jij vindt dat iemand te dicht bij je staat zit hij/zij er eigenlijk al in. Dus nee het is niet te bepalen in afstand. Maar ik hoop dat we straks bewuster zijn van onnodig dichtbij komen en dat ik daardoor minder last heb van mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou het een wereldwijd complot zijn en dat geloof ik niet.
Precies.. fucking irritant.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die mensen die, als je met ze praat, op een halve meter van je gaan staan. Doe anders ff niet.
De randen van de aarde worden gewoon bewaakt door pinguïns waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Snap echt niet hoe iemand zo in een eigen wereldje kan zitten. Aarde is plat met aan de zijkanten een ijsmuur (Antarctica) en in het midden de Noordpool. Reizen in de ruimte is niet mogelijk en COVID-19 is niet besmettelijk
Man man man .....
Let op: morgen komt melding, als dat van die huisartsen klopt, 2250 doden. Dan schrikken sommige mensen hier en schreeuwen weer een stijgende lijn. Niet dus. Die 2250 worden verdeeld over de afgelopen periode.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat ik het snap, ik zie ''nieuwe doden'' ''tot en met vandaag''
vandaag volgens die cijfers, 5 nieuwe doden dus dan is de rest meer de nu pas gemelde doden hmm
dat geeft rivm aan als ik met muis over dat grafiekje ga
Dat weet ik allemaal wel, maar dat geldt ook voor andere landen waar het aantal geconstateerde nieuwe besmettingen pd wel afneemt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef ondeugend het volgende:
Er wordt meer getest, dus meer gevonden.
En dan zijn het er waarschijnlijk nog 6 keer zoveel ook die we niet zagen en niet zien.
Kijk naar de opnames en doden, dat geeft een veel beter beeld
Het raarste is dat ze zich kennelijk nooit afvragen waarom de boze elite al die moeite zou doen als ze zo oppermachtig zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Snap echt niet hoe iemand zo in een eigen wereldje kan zitten. Aarde is plat met aan de zijkanten een ijsmuur (Antarctica) en in het midden de Noordpool. Reizen in de ruimte is niet mogelijk en COVID-19 is niet besmettelijk
Man man man .....
het hangt er ook een beetje vanaf waar je bent, in een volle kroeg (lijkt eeuwen geleden) is het vaak onvermijdelijk en ook al heb je een lekker plekje opgezocht er zijn altijd weer mensen die het dan weer ruim genoeg voor hun vindenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is een gevoel natuurlijk. Als jij vindt dat iemand te dicht bij je staat zit hij/zij er eigenlijk al in. Dus nee het is niet te bepalen in afstand. Maar ik hoop dat we straks bewuster zijn van onnodig dichtbij komen en dat ik daardoor minder last heb van mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Je kan gewoon naar de oversterfte kijken. Die wordt wekelijks gepost. Daar zitten die cijfers van de huisartsen en verpleeghuizen bij inbegrepen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Let op: morgen komt melding, als dat van die huisartsen klopt, 2250 doden. Dan schrikken sommige mensen hier en schreeuwen weer een stijgende lijn. Niet dus. Die 2250 worden verdeeld over de afgelopen periode.
Zelfs in maart nog. Eigenlijk kun je pas van een dalende lijn spreken als alle meldingen binnen zijn en de grafiek compleet is en je constateert een daling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |