Toch respect voor die verslaggever die daar gewoon toch rustig blijft. Ik zou mijn lach niet kunnen onderdrukken hoor.quote:
Ik ook niet idd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
En al helemaal geen 3x zoenen, en daar ben ik niet rouwig om!
Er wordt meer getest, dus meer gevonden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:
Dit ziet er eigenlijk helemaal niet veelbelovend uit, 3 weken geleden zaten we ookal op dit aantal besmettingen pd:
[ afbeelding ]
Die statistiek is toch compleet irrelevant om te zien waar je staat op dit moment?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:
Dit ziet er eigenlijk helemaal niet veelbelovend uit, 3 weken geleden zaten we ookal op dit aantal besmettingen pd:
[ afbeelding ]
Vind het wel raar dat hij dan meteen alle complottheorieėn aanhangt zo ongeveer. Ook dat virussen niet overdraagbaar zouden zijn en dat het virus compleet een hoax is. Denkt hij dan dat alle medici in een soort complot zitten om er over te liegen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Toch respect voor die verslaggever die daar gewoon toch rustig blijft. Ik zou mijn lach niet kunnen onderdrukken hoor.
Denk je?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die statistiek is toch compleet irrelevant om te zien waar je staat op dit moment?
Andere landen geven die cijfers los čn opgeteld, zal hier ook wel kunnenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:38 schreef Markesh het volgende:
Hoe zal dat in zijn werk gaan als de huisartsen ook coronadoden gaan registreren?
Als die dan dagelijks opgeteld gaan worden bij de geregistreerde geteste coronadoden dan hebben we helemaal geen overzicht meer of we in dalende lijn zitten
Maar als ze alles weer open zouden gooien in Australie loopt het weer snel op met de besmettingen omdat er compleet geen immuniteit is opgebouwd waarschijnlijk.quote:
ik weet niet waar jij kijkt, maar rivm's grafieken geven heel wat anders aanquote:
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind dat mensen zich te snel in mijn persoonlijke ruimte begeven zonder uitnodiging.
Als er meer getest wordt, zul je ook meer besmettingen vinden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
User kijkt op worldometerquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij kijkt, maar rivm's grafieken geven heel wat anders aan
Ja, het aantal besmettingen is al een paar weken het minst relevante cijfer dat door het RIVM gepubliceerd wordt.quote:
Gestrekte armen, dat is mijn lebensraum.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?
Zoals iemand anders al goed opmerkte. Of hij is echt een mafklapper en denk dat serieus, of hij doet alsof om er aan te verdienden door de echte mafklappers te dienen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat hij dan meteen alle complottheorieėn aanhangt zo ongeveer. Ook dat virussen niet overdraagbaar zouden zijn en dat het virus compleet een hoax is. Denkt hij dan dat alle medici in een soort complot zitten om er over te liegen?
Dan zou het een wereldwijd complot zijn en dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al goed opmerkte. Of hij is echt een mafklapper en denk dat serieus, of hij doet alsof om er aan te verdienden door de echte mafklappers te dienen.
Andere oplossingen heb ik niet
Dat is een gevoel natuurlijk. Als jij vindt dat iemand te dicht bij je staat zit hij/zij er eigenlijk al in. Dus nee het is niet te bepalen in afstand. Maar ik hoop dat we straks bewuster zijn van onnodig dichtbij komen en dat ik daardoor minder last heb van mensen in mijn persoonlijke ruimte.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
persoonlijke ruimte, hoe bepaal je dat buiten de deur?
Van die mensen die, als je met ze praat, op een halve meter van je gaan staan. Doe anders ff niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is een gevoel natuurlijk. Als jij vindt dat iemand te dicht bij je staat zit hij/zij er eigenlijk al in. Dus nee het is niet te bepalen in afstand. Maar ik hoop dat we straks bewuster zijn van onnodig dichtbij komen en dat ik daardoor minder last heb van mensen in mijn persoonlijke ruimte.
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou het een wereldwijd complot zijn en dat geloof ik niet.
Precies.. fucking irritant.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die mensen die, als je met ze praat, op een halve meter van je gaan staan. Doe anders ff niet.
De randen van de aarde worden gewoon bewaakt door pinguļns waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Snap echt niet hoe iemand zo in een eigen wereldje kan zitten. Aarde is plat met aan de zijkanten een ijsmuur (Antarctica) en in het midden de Noordpool. Reizen in de ruimte is niet mogelijk en COVID-19 is niet besmettelijk
Man man man .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |