Kan prima hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Van 86 gisteren naar 122 kan gewoon niet, daar moet het weekend al bij zitten, al dan niet een deel van het weekend en morgen de rest.
Zelfs George W. Bush was er enorm mee bezig en heeft van alles opgestart om toekomstige pandemieën zo vroeg mogelijk in het ook te krijgen, er zo goed mogelijk onder te functioneren en er ook zo snel mogelijk weer vanaf te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafiekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want het was een aantal dagen onder de 100 tallen.
Dat is ook totaal vandaag gemelde, maar als je naar de grafiek kijkt, zijn die verdeeld over de afgelopen 5 dagen. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken Trend is nog steeds dalend.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze cijfers kan ik eerlijk gezegd beter geloven dan bv van gisteren die ''maar 86 doden''
die stijging in opnames vind ik jammer nuwas net zo lekker aan het dalen vond ik
Ook daar zit een vertraging in.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze cijfers kan ik eerlijk gezegd beter geloven dan bv van gisteren die ''maar 86 doden''
die stijging in opnames vind ik jammer nuwas net zo lekker aan het dalen vond ik
Dat valt mij ook vies tegen iddquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar door de globalisering en de kenniseconomie waarin we momenteel leven zou je verwachten dat men daar wel een scenario voor had liggen.
klopt, ook nog altijd meerderheid overledenen tussen de 70 en 90 jaar zowatquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is ook totaal vandaag gemelde, maar als je naar de grafiek kijkt, zijn die verdeeld over de afgelopen 5 dagen. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken Trend is nog steeds dalend.
Als je de vleermuis eerst test op Corona en het is negatief, dan kun je hem rustig opeten. Testen zijn tegenwoordig online verkrijgbaar voor 14,95.quote:
Eens, die grafieken van de RIVM zijn erg goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:29 schreef TheArt het volgende:
Waarom hechten nog steeds zo vreselijk veel mensen waarde aan de dagkoersen? Kijk gewoon lekker naar de grafieken voor de trend.
https://www.resetera.com/(...)not-be-eaten.183855/quote:The Central Farming Authority have published a premilary list asking for opinion, with the last day to submit idea on 05/08, that include 31 Animal.
Traditional animal 18 - Pig, 5 kind of cow, Sheep and goat, Horse, donkey, camel, rabbit, duck, geese, chicken, turkey, dove quial.
Exotic have 13, sika deer, Elk/Moose, Reindeer, Alpaca, Guinea fowl , pheasant, mallard , ostrich, water mink, silver fox, blue fox and finally Raccoon dog/Tanuki/Tom Nook
Central Farming Authority have deemed that Dogs are companion now, and not to be eaten
Zeker waar, de trend is hoopgevend, maar snap niet waarom de media de dagkoersen maar blijven pushen. Kunnen ze weer lekker negatief en pessimistisch over berichten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:29 schreef TheArt het volgende:
Waarom hechten nog steeds zo vreselijk veel mensen waarde aan de dagkoersen? Kijk gewoon lekker naar de grafieken voor de trend.
Nooit meer handen schudden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk trouwens dat we in de toekomst wel meer bedacht zullen zijn op eventuele virusuitbraken.
Dmv bijvoorbeeld controles op temperatuur bijvoorbeeld als je een vliegtuig in stapt.
En misschien gaan we minder handen schudden
Hij is organisator van de European Flat Earth Conference, dus ja.quote:
Dat waardeoordeel 'vreselijk veel mensen' wordt nogal gevoed door de media, die constant (push)berichten en headlines de wereld in gooien waarin de cijfers al-tijd met gisteren vergeleken worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker waar, de trend is hoopgevend, maar snap niet waarom de media de dagkoersen maar blijven pushen. Kunnen ze weer lekker negatief en pessimistisch over berichten.
Dit. Het enige echt belangrijke getal is het aantal ziekenhuis-opnames. De rest van de getallen volgen dit getal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mwa. Morgen zal wel een toename zijn, maar de tendens blijft dalend (hopelijk). Kijk naar het aantal IC bedden, daar zit geen vertraging in en die is dalende.
Ik wordt daar ook zo moe van. Nooit eens het echte verhaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat waardeoordeel 'vreselijk veel mensen' wordt nogal gevoed door de media, die constant (push)berichten en headlines de wereld in gooien waarin de cijfers al-tijd met gisteren vergeleken worden.
er is ook weinig ander nieuws dan krijg je dat een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat waardeoordeel 'vreselijk veel mensen' wordt nogal gevoed door de media, die constant (push)berichten en headlines de wereld in gooien waarin de cijfers al-tijd met gisteren vergeleken worden.
Ga het dan over andere dingen hebben, positievere dingen, maar oh wacht, dat kan natuurlijk niet. Hysterie zaaien is nog steeds leidend in deze crisis. Ik kijk ook nauwelijks meer naar de talkshows want die zijn echt niet door te komen vandaag de dag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is ook weinig ander nieuws dan krijg je dat een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |