slim ben je zeg,quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:59 schreef Banaanvragen het volgende:
Een aantal onafhankelijke bronnen rond mij verwachten vandaag of morgen een behoorlijke piek in het aantal gemelde corona doden.
Waar de cijfers eerder een forse daling lieten zien wordt verwacht dat vandaag of morgen een behoorlijke piek aan gemelde slachtoffers gemeld gaat worden.
Het is even afwachten op de cijfers van het RIVM, maar dikke kans dat deze niet mis zullen zijn.
Paniek bij de mensen begint te dalen weer ff oppompen zoiets ?quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:59 schreef Banaanvragen het volgende:
Een aantal onafhankelijke bronnen rond mij verwachten vandaag of morgen een behoorlijke piek in het aantal gemelde corona doden.
Waar de cijfers eerder een forse daling lieten zien wordt verwacht dat vandaag of morgen een behoorlijke piek aan gemelde slachtoffers gemeld gaat worden.
Het is even afwachten op de cijfers van het RIVM, maar dikke kans dat deze niet mis zullen zijn.
Wat een heerlijke post is ditquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef Questular het volgende:
Goede bronnen ook. Ik heb mijn bronnen even gesproken en die hebben ook een mening zonder fatsoenlijke onderbouwing.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef drie onafhankelijke bronnen voor deze toppa.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef Questular het volgende:
Goede bronnen ook. Ik heb mijn bronnen even gesproken en die hebben ook een mening zonder fatsoenlijke onderbouwing.
Heerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef drie onafhankelijke bronnen voor deze toppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |